*Miss Marple* Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 I seng kl 01 etter svært koselig besøk - lille krapyl våken kl 05!!!!! 4 timers søvn er ikke nok for noen, og ihvertfall ikke et dovendyr som meg. Øs, pøs, plaskende regn. Og vind. Mann som sitter værfast og er borte på tredje uken. Ikke godt for lille krapyl, ikke godt for meg og ikke særlig godt for han heller. Bittelitt elsk: Kaffe. Håp i hengende snøre om at mannen kommer hjem sent i kveld - eller kanskje i morgen. Kaffe Smørblid krapyl, tross lite søvn. Kaffe Nyfarget hår. Kaffe!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Skulle tro du bodde i nabolaget mitt. Her regner og blååååser det. Som alltid.. Det får være dagens hat. Elsk: Forening ikveld, det betyr god mat, god drikke og godt selskap. Minimannen min som er så utrolig herlig. Og flink til å leke for seg selv.
Ziva Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Har ikke funnet noe hat i dag Elsk : - Nytt kult sengetøy, ferdig vasket og klart til å settes på. - Forsikringsoppgjøret er ferdig og alle skuldre senker seg. - Shopping (se over) av motorsager og div tilbehør. Shopping er gøy uansett om det er Biltema eller klesbutikker. - En mann som har roet ned og senket skuldrene to hakk. - Kaffe creme brule og Ncis-NY på boksen. Ha en strålende dag alle kranglefanter
amandine Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Regn regn og atter regn. Våknet med stiv og vond nakke, nå kan kun se rett frem. Vind. Våren har bråstoppet. Restskatt. Rot. Elsker å kikke på finn.no og drikke kaffe, men hater at alle fine ting er langt borte. Fri på dagen er godt. Av og til er det et privilegie å jobbe mens de andre har fri. Da har jeg fri når de andre er ute av huset. I dag er det godt.
Anne-B. Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Hat: Jeg hadde en plan med skrivinga denne uka. Noen effektive formiddager på kontoret, jobb og så hjem, spise, glane litt på tv og så legge seg. Slik ble det ikke. Det er min tur å være hjemme med sykt barn, og formen er ikke helt på topp hos meg heller, men ikke så ille at jeg ikke hadde dratt for å skrive. I dag er det bare den dagen man tar hjemme for sikkerhets skyld, og jeg har plassert henne foran tv oppe på rommet, jeg må få gjort litt, men går det ikke an å se en film uten å måtte mase så fælt da? Aaaaaaargh! Buhuhuuuuuhuuu! Sånn. Sukk. Elsk: Hun er en fin frøken på snart fire år som sprer så mye godt rundt seg. Har laget knekkebrød på surdeig, og det syntes hun var helt fantastisk. "Har du laga dissan sjøl? Helt alena? Så flott gjort av deg, tusen takk, mamma." Det går jo ikke an å være sur da.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Hat: Dundrende hodepine. Første mensdag. Stapptett nese pga pollen og forkjølelse. Tørrhosta hele natten. Elsk: Lønning Jubilant på jobben les kake til lunsj To med morsomme morgenfrisyrer pga badingen i går kveld (så ut som minsten var nyondulert, frisørtime neste).
seigdamererbest Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Hat: eldstemann og jeg ligger under hver vår dyne og hutrer og fryser. Jenten ble målt til 40 grader på natten :-( mannen jobber 14 timers dager i morgon og lørdag Elsk: han har fri i dag og passer godt på oss ♡
Gjest beef sister Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 *Kort som ikke blir som de ser ut ved bestilling Eneste hatet jeg har. Elsk *Oppmerksomhet fra menn - mange menn (jeg hadde en god dag i går, jeg setter til og med pris på den gamle grisen som kom et fint ord - jeg ser vanligvis ikke så fresh ut om dagen og trenger all bekreftelse). *Nydelig vår. I går var det 17 grader og sol (mest bak skyene, men ikke bare) Epletrær fulle av små blomster, masse andre fine blomster, grønt! Helt perfekt. * Ny veske. Nytt undertøy. Ny kåpe. Ny kjole også! *Oxford *Musical (og baby som sov og ikke merket at jeg var borte engang) *kale crisps og vegetable crisps *Mannen min. Jeg er heldig som har ham *kusine på besøk Alt er egentlig bare bra.
sug lut Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Hat: vondt overalt (prøv å ligge på kne og gnikke neglelakk fra gulvflisfuger under badeskapet når du ikke kan støtte deg på den armen du ikke gnikker med) vond rygg vonde skuldre vond nakke vond arm vonde bein 103 netter sittende på sofa (se over, pkt 1) kaldt snø is på fortauene igjen så man må gå med alle muskler i helspenn hvis man vet at man faktisk ikke bare må unngå å falle men også alle nesten-fall og småglipp som fører til rykk i halvgrodde brudd (se over, pkt 1) elsk: legemiddelindustrien
*Miss Marple* Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2014 Hat: vondt overalt (prøv å ligge på kne og gnikke neglelakk fra gulvflisfuger under badeskapet når du ikke kan støtte deg på den armen du ikke gnikker med) vond rygg vonde skuldre vond nakke vond arm vonde bein 103 netter sittende på sofa (se over, pkt 1) kaldt snø is på fortauene igjen så man må gå med alle muskler i helspenn hvis man vet at man faktisk ikke bare må unngå å falle men også alle nesten-fall og småglipp som fører til rykk i halvgrodde brudd (se over, pkt 1) elsk: legemiddelindustrien Men stakkars deg! Hvor lenge skal du ha vondt i armen din da? Det må da være tidenes seigeste brudd? Og det er slett ikke alle rekorder det er kult å ha! Takket være deg så kom jeg på en ganske stor elsk igrunn - jeg er helt frisk og bortsett fra litt stiv nakke (som jeg snart skal få knadd) har jeg ikke vondt en plass. I tillegg er begge trollungene friske og glade. Dette oppveier mye av hatet, altså.
sug lut Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Hat: vondt overalt (prøv å ligge på kne og gnikke neglelakk fra gulvflisfuger under badeskapet når du ikke kan støtte deg på den armen du ikke gnikker med) vond rygg vonde skuldre vond nakke vond arm vonde bein 103 netter sittende på sofa (se over, pkt 1) kaldt snø is på fortauene igjen så man må gå med alle muskler i helspenn hvis man vet at man faktisk ikke bare må unngå å falle men også alle nesten-fall og småglipp som fører til rykk i halvgrodde brudd (se over, pkt 1) elsk: legemiddelindustrien Men stakkars deg! Hvor lenge skal du ha vondt i armen din da? Det må da være tidenes seigeste brudd? Og det er slett ikke alle rekorder det er kult å ha! Takket være deg så kom jeg på en ganske stor elsk igrunn - jeg er helt frisk og bortsett fra litt stiv nakke (som jeg snart skal få knadd) har jeg ikke vondt en plass. I tillegg er begge trollungene friske og glade. Dette oppveier mye av hatet, altså. Vel, armen må trenes opp igjen fra bunnen, ingenting er en selvfølge - ingen styrke, ingen bevegelighet og ingen særlig motorikk - så selv om den er tilnærmet smertefri om den holdes i ro MÅ jeg provosere den og få den til å bli arm igjen, og der koster hver millimeter. En dag med trening (vi snakker om pidletrening, "løft armen så høyt du kan", "prøv å ta på øret", "kommander armen til å bli med og bevege seg når du går", gjenta så mange ganger du kan) koster minst en dag med tannverkmigrene fra skuldra og ned. Å få armen til å automatisk gå diagonalt med bena når jeg går tok tre uker... og fortsatt stanser den opp om jeg snur meg brått for å se bak meg og så begynner å gå igjen. Så i går trente jeg - i dag hater jeg...
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Hat: Møte i Stavanger i dag Kaldt ute og vind Blir lite sofatid i dag før henting av barna pga. møte Elsk: Ved! Masse ved! I ovnen og enda mer i garasjen. Hele dagen i sofaen i morgen, så helg
Anne-B. Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Hat: vondt overalt (prøv å ligge på kne og gnikke neglelakk fra gulvflisfuger under badeskapet når du ikke kan støtte deg på den armen du ikke gnikker med) vond rygg vonde skuldre vond nakke vond arm vonde bein 103 netter sittende på sofa (se over, pkt 1) kaldt snø is på fortauene igjen så man må gå med alle muskler i helspenn hvis man vet at man faktisk ikke bare må unngå å falle men også alle nesten-fall og småglipp som fører til rykk i halvgrodde brudd (se over, pkt 1) elsk: legemiddelindustrien Men stakkars deg! Hvor lenge skal du ha vondt i armen din da? Det må da være tidenes seigeste brudd? Og det er slett ikke alle rekorder det er kult å ha! Takket være deg så kom jeg på en ganske stor elsk igrunn - jeg er helt frisk og bortsett fra litt stiv nakke (som jeg snart skal få knadd) har jeg ikke vondt en plass. I tillegg er begge trollungene friske og glade. Dette oppveier mye av hatet, altså. Vel, armen må trenes opp igjen fra bunnen, ingenting er en selvfølge - ingen styrke, ingen bevegelighet og ingen særlig motorikk - så selv om den er tilnærmet smertefri om den holdes i ro MÅ jeg provosere den og få den til å bli arm igjen, og der koster hver millimeter. En dag med trening (vi snakker om pidletrening, "løft armen så høyt du kan", "prøv å ta på øret", "kommander armen til å bli med og bevege seg når du går", gjenta så mange ganger du kan) koster minst en dag med tannverkmigrene fra skuldra og ned. Å få armen til å automatisk gå diagonalt med bena når jeg går tok tre uker... og fortsatt stanser den opp om jeg snur meg brått for å se bak meg og så begynner å gå igjen. Så i går trente jeg - i dag hater jeg... Du er bare tøff!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Ugh, det var da svært så komplisert dette bruddet ditt skulle bli da, Luten.. Krysser fingra for at treninga gir resultater etterhvert, og at du slipper gnukke neglelakk fra badegulvet flere ganger.
LanzaroteJenta Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Elsk: -Nye jeans som sitter som støpt (På en bra måte.Billige var de også; 9€!!!) -Baby tv (Ja, so shoot me om den står på en halvtime så jeg får hengt ut vasken og tatt en kopp kaffe..) -Grønnsaksspising og sunn mat som drar av babykilo. -Jessica Smith tv på you tube. Lett hjemmetrening hvor man bare trenger litt plass og en halvtime. Ikke noe særlig hat i dag.
Iiiiik Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Var ikke akkurat noe enkelt brudd, sug lut. Hat: Pappa døde i går Jeg var alene med ham da det skjedde Så mange avgjørelser som må tas når gravferd skal planlegges Grått, kaldt og ekkelt ute - matcher innsiden Elsk: eBay gjør at fine ting detter ned i postkassa også på dager hvor man ikke kunne drømt om å shoppe
*Miss Marple* Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #19 Skrevet 20. mars 2014 Var ikke akkurat noe enkelt brudd, sug lut. Hat: Pappa døde i går Jeg var alene med ham da det skjedde Så mange avgjørelser som må tas når gravferd skal planlegges Grått, kaldt og ekkelt ute - matcher innsiden Elsk: eBay gjør at fine ting detter ned i postkassa også på dager hvor man ikke kunne drømt om å shoppe Kondolerer.
Gjest beef sister Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Var ikke akkurat noe enkelt brudd, sug lut. Hat: Pappa døde i går Jeg var alene med ham da det skjedde Så mange avgjørelser som må tas når gravferd skal planlegges Grått, kaldt og ekkelt ute - matcher innsiden Elsk: eBay gjør at fine ting detter ned i postkassa også på dager hvor man ikke kunne drømt om å shoppe Kondolerer.
Gjest Fru Banderas Skrevet 20. mars 2014 #21 Skrevet 20. mars 2014 Å kjære iiiik, kondolerer så mye!! Klem.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mars 2014 #22 Skrevet 20. mars 2014 Var ikke akkurat noe enkelt brudd, sug lut. Hat: Pappa døde i går Jeg var alene med ham da det skjedde Så mange avgjørelser som må tas når gravferd skal planlegges Grått, kaldt og ekkelt ute - matcher innsiden Elsk: eBay gjør at fine ting detter ned i postkassa også på dager hvor man ikke kunne drømt om å shoppe Kondolerer, kjære Iiiiik. En veldig stor klem sendes deg.
Iiiiik Skrevet 20. mars 2014 #23 Skrevet 20. mars 2014 Takk for klemmer. Det er vekselvis veldig trist og helt tomt og uvirkelig. Det er ikke meningen at foreldre skal dø før de er 70, men sånn som det utviklet seg, var dette best for ham.
sug lut Skrevet 20. mars 2014 #24 Skrevet 20. mars 2014 Var ikke akkurat noe enkelt brudd, sug lut. Hat: Pappa døde i går Jeg var alene med ham da det skjedde Så mange avgjørelser som må tas når gravferd skal planlegges Grått, kaldt og ekkelt ute - matcher innsiden Elsk: eBay gjør at fine ting detter ned i postkassa også på dager hvor man ikke kunne drømt om å shoppe Å nei, så vondt og meningsløst! Ta vare på hverandre, dere som er igjen. Kondolerer og klem.
Ziva Skrevet 20. mars 2014 #25 Skrevet 20. mars 2014 Var ikke akkurat noe enkelt brudd, sug lut. Hat: Pappa døde i går Jeg var alene med ham da det skjedde Så mange avgjørelser som må tas når gravferd skal planlegges Grått, kaldt og ekkelt ute - matcher innsiden Elsk: eBay gjør at fine ting detter ned i postkassa også på dager hvor man ikke kunne drømt om å shoppe Kondolerer Iiiiik. Mange varme tanker og klemmer går til deg og dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå