Gå til innhold

Til alle ammefanatikerne her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at hver og en må få lov til å vurdere hva som passer best for seg og sitt barn. Det blir rett og slett tullete nå noen starter en tråd om f.eks. praktiske spørsmål i tilknytning til MME også kommer en surmaget anonym inn med et innlegg i stil med "morsmelk er best ingen protest" :P

For noen dager siden hadde en bruker spørsmål om hvordan best løse flaskemåltider om natten. En anonym fyrte løs med at amming var så mye greiere.

Det viste seg at HI ikke kunne amme da hun gikk på medisiner.

Dere damer som skuler på oss flaskemammaer: Rull inn puppen og trå litt varsomt før dere dømmer noen.

Jeg husker hvor ammefanatisk du var før du fikk barn, og rett etter at nurket var født. Du skulle amme i seks måneder, lage all mat selv og aldri gi Nestléprodukter.

Det snudde fort når ammingen ikke passet med dine behov for cava og spahelger.

Anonymous poster hash: 3365c...580

Vet du ... den kommentaren der var så drøy at jeg ikke gidder å svare på den.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hver og en må få lov til å vurdere hva som passer best for seg og sitt barn. Det blir rett og slett tullete nå noen starter en tråd om f.eks. praktiske spørsmål i tilknytning til MME også kommer en surmaget anonym inn med et innlegg i stil med "morsmelk er best ingen protest" :P

For noen dager siden hadde en bruker spørsmål om hvordan best løse flaskemåltider om natten. En anonym fyrte løs med at amming var så mye greiere.

Dere damer som skuler på oss flaskemammaer: Rull inn puppen og trå litt varsomt før dere dømmer noen.

Jeg husker hvor ammefanatisk du var før du fikk barn, og rett etter at nurket var født. Du skulle amme i seks måneder, lage all mat selv og aldri gi Nestléprodukter.

Nei, den traff vel et ømt punkt... Det er greit at folk får andre meninger etter at de har fått barn, men da får man jammen meg stå for det og.

Skrevet (endret)

Nei, den traff vel et ømt punkt... Det er greit at folk får andre meninger etter at de har fått barn, men da får man jammen meg stå for det og.

Nei, føler meg ikke veldig truffet. Jeg forstår at det var det du prøvde på - noe som får deg til å fremstå som en anelse usympatisk.

Det du skriver er faktisk helt feil.

Jeg har aldri vært ammefanatiker og det at jeg sluttet å amme etter 3,5 mnd. har ingen sammenheng med min forkjærlighet for mussérende vin og spaopphold. Det eneste som stemmer av det du skriver er st vi styrer unna Nestlés produkter.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...