Gå til innhold

bader dere barna hver dag etter bhagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, vet hva du mener med "lukter barnehage" :-p

Men nei, han går to dager i uka i barnehage og dusjer ca. tre-fire dager i uka. Det er kke slik at han MÅ dusjes (med mindre han er skitten) etter bhg, selv om den lukta ER litt rar...🙊🙊

Anonymous poster hash: c2cb3...eb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Men om sommeren når det er fint vær ute så må jeg gjerne dusje ungene hver dag da de er full av sand over alt.

Skrevet

Jenta mi på 2 år dusjer ca annenhver dag. Ikke fordi hun nødvendigvis er veldig skitten, men fordi hun eeeeelsker å dusje. Og ingenting er så nydelig som en Nydusjet hjertevenn i pysjamas, som koser seg med kveldsmat i sofaen :-) jeg elsker også å dusje, så jeg skjønner henne godt. Hun tar med seg masse leker inn i dusjen og kan da sitte der å leke i 20 min før hun er helt ferdig :-)

Men jeg er litt enig om den barnehagelukta. Jeg liker å bytte hvertfall sokker og ta en rask vask av hender og ansikt når hun kommer hjem. Det blir en spesiell lukt etter en hel dag i bhg.

Anonymous poster hash: 04637...440

Skrevet

Datteren min lukter ofte hund når hun kommer hjem fra barnehagen..er dette barnehagelukt(??)

Hun dusjer 1-2 ganger i uken, har atopisk eksem som forverrer seg ved for mye vask.

Anonymous poster hash: 4644e...5c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...