Gå til innhold

bader dere barna hver dag etter bhagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skyller henne i det minste alltid i dysjen, men bader henne som regel. Hun lukter barnehage... og jeg vet de er skittne etter en dag der... er jeg hysterisk? ;) lar henne heller ikke springe inn på sokkene hun har gått med der :-p

Anonymous poster hash: 25445...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er hysterisk, og nei, bader/dusjer han ikke daglig. Han lukter barnehage vel å merke, men er ikke skitten av den grunn...

Anonymous poster hash: 9dd8b...644

Skrevet

Hva betyr det å "lukte barnehage"? :S

Anonymous poster hash: 18f91...c55
Skrevet

"Dysjen". Hihi :D

Nei, hun dusjer eller bader ikke hver dag. Det er mengder med snø ute og begernset hvor skitten hun blir. Vasker med klut morgen og kveld. Bader 1-2 ganger i uka, oftere ved behov.

Anonymous poster hash: b64e8...9ad
Skrevet

Ehh nei!

Han blir ikke noe mer skitten av å være i barnehagen enn at han er andre steder.

Anonymous poster hash: d7c1f...57c
Skrevet

Hehe merker du ikke at det er en spesiell lukt på klærene og ofte i håret etter de har vert i barnehagen?

Skrevet

Her bader de en gang i uka om de ikke ser skitne ut eller lukter. Ellers holder det å vaske ansikt, hender og nedentil daglig. Men barna bytter klær hver dag, alle er fremdeles av typene som kravler rundt på gulvene når de leker.

Skrevet

Nei!

Han er ikke skitten etter barnehagen så bader han 2 ganger i uken eller ved behov selvsagt.

Å vasker han selvsagt hver dag med klut som en del av morgenstellet.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, det første jeg gjør når jeg kommer hjem er ikke å dusje for å si det sånn...
Jeg lager middag. Eller noe annet lurt. Usikker på om jeg lukter barnehage når jeg kommer hjem. Skal spørre mannen. Hva lukter egentlig barnehage forresten?

Anonymous poster hash: ea6fa...335
Skrevet

De bader en gang i uka. vasker nedentil, ansikt og hender hver dag selvfølgelig.

Barnet mitt har eksemhud, så bader henne så sjelden som mulig egentlig.

Anonymous poster hash: 06c99...c35
Skrevet

Nei ca 2ganger i uken mer ved behov oftere om sommeren feks :)

Anonymous poster hash: 4c74c...ec3

Skrevet

Dusjer raskt hver kveld, type 5 min. Vasker håret 2 ganger i uka. Lukter ikke "barnehage".

Skrevet

Dusjer stort sett hver kveld. Men mine går i naturbarnehage og er ute i skogen, i fjøset og/eller på fisketur fra kl 9 om morgenen. De ser ut som to jordrotter når jeg henter. Spesielt de dagene de er i fjøset med barnehagen lukter de ikke spesielt godt. Om vinteren blir det ikke dusj hver kveld. Men når snøen er borte er det godt (og høyst nødvendig) med en rask dusj.

Synes det er spesielt at andre kan sitte og si hva som er nødvendig eller ikke med andre barn. Mine trenger det pga uteaktiviteter.

Anonymous poster hash: 2f6ee...32f

Skrevet

Så det er greit at barnet ditt vasser i "fæl barnehagelukt" 40 timer i uka, men ikke greit at du må tåle det hjemme? Hvis barnehagen er så uhygienisk og ekkel at du ikke takler lukta så kanskje du bør ha ungen din hjemme da?

Anonymous poster hash: edf28...402
Skrevet

Hver dag på sommeren for da er han full av sand. Og jeg vil ikke ha sand i alle sengene.

Anonymous poster hash: b3244...a29

Skrevet

Jeg skyller henne i det minste alltid i dysjen, men bader henne som regel. Hun lukter barnehage... og jeg vet de er skittne etter en dag der... er jeg hysterisk? ;) lar henne heller ikke springe inn på sokkene hun har gått med der :-p

Velkommen infeksjonssykdommer!

Du fjerner jo all naturlig motstand.. Tåpelig og hysterisk, ikke på den søte måten.

Anonymous poster hash: a510c...c5f

Skrevet

Så det er greit at barnet ditt vasser i "fæl barnehagelukt" 40 timer i uka, men ikke greit at du må tåle det hjemme? Hvis barnehagen er så uhygienisk og ekkel at du ikke takler lukta så kanskje du bør ha ungen din hjemme da?

Anonymous poster hash: edf28...402

aldri sagt barnehagen er uhygienisk.. tenker det er normalt at det er en lukt i klærne. Venninnene mine sier det samme.. det er jo bare slik det er.. det betyr ikke at jenta mi "vasser i fæl barnehagelukt" det var dine ord..

Skrevet

Velkommen infeksjonssykdommer!

Du fjerner jo all naturlig motstand.. Tåpelig og hysterisk, ikke på den søte måten.

Anonymous poster hash: a510c...c5f

Ja, dette har du greie på!

Skrevet

dusjer/bader 2-3 ganger i uka, som regel i forbindelse med svømmehallbesøk. Det holder mer enn nok!

Håret og klærne lukter ofte litt "barnehage" - for oss betyr det bållukt! hehe

Anonymous poster hash: d8d5b...e8c
Skrevet

Nei absolutt ikke. De bader/dusjer en til to ganger i uken. Vasker med klut og skifter truse hver dag.

Anonymous poster hash: d1339...e41
Skrevet

Jeg jobber i bhg, og jeg kommer til å dusje ungen min hver kveld ;) 

Anonymous poster hash: 51e07...30e
Skrevet

Har du bare ett barn, HI?

Jeg har tre, og har hverken tid eller kapasitet til å bade dem hver dag! Ikke er det nødvendig heller.

Tror det går i kategorien 'hysterisk førstegangs'..

Anonymous poster hash: 2709c...3f7

Skrevet

Bad+skrubb før og etter barnehage/skole, også ligger de i klorin over natta. I helgene tar vi syrebad, just in case.

Skrevet

Hehe merker du ikke at det er en spesiell lukt på klærene og ofte i håret etter de har vert i barnehagen? Anonymous poster hash: 25445...c6e

Ja, og jeg synes det lukter så dårlig! Jeg sliter veldig pga følsom luktesans, og bhg-lukten er en av de som jeg ikke takler.

Anonymous poster hash: b44c9...1ae

Skrevet

Både voksne og barn her i huset synes det er deilig å avslutte dagen med en varm dusj!

Betyr ikke at vi skrubber oss inn med såpe og står i dusjen til huden skrelles av. Tenker hvert familiemedlem står 2-5 min i dusjen.

Føles godt før man legger seg i sengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...