Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om du tuller hi,bruker vi ikke ordet ' lausunger' lenger...

Nei, vi siviliserte har nemlig gått over til den mer politisk korrekte formen; uekte barn, men må innrømme, jeg sniker meg til å kaller de for bastarder noen ganger i det skjulte..

Åh, forum er gøy :) selv er jeg en løsunge og har en løsunge, venter forresten en også, men samboeren min er ett ekte barn da, det må da telle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med den as. Heldigvis er det ikke så mange av dem her, vi bor ett fint og dyrt sted :)Anonymous poster hash: 3af46...a65

Hvor bor du? Penger er ikke noe problem og vi ønsker oss til et godt nabolag med sunne verdier. HI Anonymous poster hash: dd643...52e
Oslo Vest :)

Anonymous poster hash: 3af46...a65

Noen gater eller nabolag / borettslag vi bør styre unna? Er ikke så lysten på å flytte ofte og vil bruke litt tid på å finne noe passende.

Hva med skolene? Mange løsunger der?

HI

Anonymous poster hash: dd643...52e

Jeg bor i Oslo vest. Jeg er fra Oslo vest også. Det kryr av løsunger her. Og foreldrene til løsungene ligger med hverandre når de har tatt kokain. Noen av dem er gift, men likevel ligger de med foreldrene til løsungene. Av og til gjør ekteparene det sammen. I følge SSB er det bare i Finnmark folk skiller seg mer enn i Oslo. Sogn og fjordane er et moralsk og godt fylke. Der er skilsmissetallene lavest i Norge. Jo mindre bygd, desto bedre, tenker jeg. En sterk indre justis i en småbygd er nok det beste.

Anonymous poster hash: 68736...ce7

Skrevet

Tror nok at godt muslimske nabolag er tingen for deg.

Anonymous poster hash: efc50...674
Skrevet

Litt merkelig hvor mange som går til motangrep... Syns dere det er helt greit at folk reproduserer seg med mange forskjellige?! Jeg syns det er ALT for mange som har barn med flere forskjellge. Det er ikke mye seriøsitet i det! Folk tar alt for lett på det å få barn med "hvem som helst".

Anonymous poster hash: fc754...120

jeg synes det er greit at man skaffer barnet søsken når drittsekken av en ektemann stikker av når dama blir gravid eller begynner å ligge med andre. Man kan da ikke bli dømt til å leve alene resten av livet bare fordi man har vært uheldig med valg av ektemann nr 1. Min første ektemann levde sammen med meg i 6 år før han begynte å ligge med alt som går i skjørt og utøve psykisk vold. Mener du da at jeg burde aldri få flere barn med en annen mann?

Anonymous poster hash: 346f7...3b7

Jeg forholder meg ikke til enkelttilfeller, det er mange som har gode grunner til å ha barn med forskjellige menn, Men det er også like mange som ikke har like gyldig grunn som deg!

Skrevet

Sukk. Kvaliteten på trolling har gått drastisk ned. Begynner folk å miste trolleevnen?

Anonymous poster hash: d1e9b...60c

Skrevet

Flytt til Saudi Arabia. Der vil du nok trives.

Anonymous poster hash: 9d905...1a4
Skrevet

Sukk. Kvaliteten på trolling har gått drastisk ned. Begynner folk å miste trolleevnen?

Anonymous poster hash: d1e9b...60c

Trolleevnen forsvinner i takt med at hedningene og bastardene øker. Et økende og samfunnsøkonomisk problem. Vi risikerer blant annet at forum som dette blir lagt ned og staten taper skatteinntekter fra potensielle annonsører.

Skrevet

Men jeg skal medgi at jeg synes det er litt trist med kvinner som får barn med tre forskjellige menn - eller flere. Stakkars barn i så fall.

Anonymous poster hash: 56246...0b8
Skrevet

Men jeg skal medgi at jeg synes det er litt trist med kvinner som får barn med tre forskjellige menn - eller flere. Stakkars barn i så fall.

Anonymous poster hash: 56246...0b8

Ser jo at det ikke er ideellt. Men hvorfor stakkar barn?

Jeg er et sånnt barn, men har da aldri vært synd på meg?

Anonymous poster hash: 420bb...cf7

Skrevet

Litt merkelig hvor mange som går til motangrep... Syns dere det er helt greit at folk reproduserer seg med mange forskjellige?! Jeg syns det er ALT for mange som har barn med flere forskjellge. Det er ikke mye seriøsitet i det! Folk tar alt for lett på det å få barn med "hvem som helst".

Må si meg litt enig. Merker at folk syns det er skumlere å gifte seg med noen enn å få barn.. For når man får barn, så er man jo ikke knyttet for livet, mener jeg..  :blink:

Skrevet

Det

KOm til til Trondheim,der finnes det ikke løsunger i det hele tatt. Vi trøndere er så prektige at det finner vi oss for gode til.Makan, ha sex utenfor ekteskap? Nei, den er jo bare helt uhørt!

Kom hit,her er vi alle ressurssterke foreldre,med gode verdier og holdninger ,gode jobber,gode utdanninger og ikke minst,veldig gode ekteskap!

Velkommen skal du være! Du må bare ta en eksamen først,sånn at vi ser at du kan måle deg med oss..!

Anonymous poster hash: 22342...61c

Det er i alle fall tull.

Masse løsunger her også. En av naboene har 3 unger med 3 forskjellige fedre. Har ikke vært gift med noen av dem. Ei annen har to med to. og mange flere.

Jeg syns også mange tar veldig lett på det å få barn.

Anonymous poster hash: 139fb...92b
Gjest Husfrua
Skrevet

Er mine ekte tro? De er alle født utenom ekteskapet ettersom vi nettopp giftet oss. Vi fikk til og med lov å gifte oss i kirken. Unga er faktisk også døpt.Æresord!

Skrevet

KOm til til Trondheim,der finnes det ikke løsunger i det hele tatt. Vi trøndere er så prektige at det finner vi oss for gode til.Makan, ha sex utenfor ekteskap? Nei, den er jo bare helt uhørt!

Kom hit,her er vi alle ressurssterke foreldre,med gode verdier og holdninger ,gode jobber,gode utdanninger og ikke minst,veldig gode ekteskap!

Velkommen skal du være! Du må bare ta en eksamen først,sånn at vi ser at du kan måle deg med oss..!

Anonymous poster hash: 22342...61c

Ai! Jeg bor i Trondheim, og min eldste er født utenfor ekteskap. Må ha skjedd en glipp da de lot meg flytte hit.

Anonymous poster hash: 672ec...025

Skrevet

Skal jeg fortelle dere en godt gjemt hemmelighet? Det finnes ikke en eneste uekte unge. Unger født utenfor ekteskap er nemlig likevel ekte. Bare sjekk neste gang dere treffer en, de er lager av hud, hår, muskler og skjelett de også. De spiser helt vanlig mat, må på do og drite like ofte som alle andre, det er overhodet ikke noe uekte ved dem.

Nei, det finnes ikke uekte unger. Falske og smålige voksne derimot, tror jeg dessverre at eksisterer... 

Anonymous poster hash: 95a0e...056
Skrevet

sånn rent evolusjonsmessig er det smartest å få barn med flere menn. Slik sikrer man plastisitet hos avkommet og at ens egne gener føres videre :)

Anonymous poster hash: 9c3fe...37b
Skrevet

Må sei du seie det på en fryktelig dårlig måte. Men eg syns det er trist at det er så mange barn uten foreldre som er sammen. Føler ofte det blir tatt veldig lett på, jenter blir jo gravide med "kem som helst", gjerne uten noken framtidsplaner. Drar sjølsagt ikkje alle under samme kam her, alle har jo sin egen situasjon.

Skrevet

Ikke flytt hit da, her er det rene horehuset om du setter tak på kommunen xD Ahahahaha :P

Anonymous poster hash: f6d27...3ca
Skrevet

Bor i et byggefelt der nesten halvparten av ungene er løsunger. Hva skjer med verden? Barn skal være et ekte produkt som blir til i ekteskapet, ikke løsunger som renner rundt. Vurderer faktisk å flytte! Ønsker ikke å videreføre umoral og løssluppenhet til barna mine.

Dagens utblåsning!

Anonymous poster hash: dd643...52e

Du belyser et svært viktig tema her, HI. Viktig å sette løssluppenhet og moralsk forfall på dagsorden. Jaggu bra at du, som en moralens vokter, tar ansvar.

Jeg foreslår at du i samme slengen, i tillegg til alle lausungene som dukker opp som ugress, tar for deg dere opphav skikkelig grundig. I tillegg synes jeg at du skal nuperelle følgende grupper i samfunnet:

- uføre (det er opplagt)

- pensjonister

- alenemødre

- innvandrere

- samer

- kommunister

- vegetarianere

- punkere

- heismontør (vet ikke helt hvorfor de er på listen min, men de fortjener sikkert å få sitt pass påskrevet de også ...)

- ateister

- sosser

- raddisser

- folk med dreads

- Beliebers

- yuppies

- lærere

- WASPer

- rusmisbrukere

- FrP'ere

- homofile

- husmødre (og fedre)

- tenåringer - de er en gjeng arbeidsskye pøbler!

- fagforeningene

- småbarnsfamilier

- politikere

- muslimer, katolikker ... ja, alle som tror på et-eller-annet.

...

Puh! Tror det var alle.

Sett i gang, HI ... ;)

*knegg*

Skrevet

Haha, det minner om da bestemoren min fortalte en annen gammel dame at jeg skulle ha barn. "Huff, nok en løsunge" var henne svar. Ja, stakkars barn som ble født utenfor ekteskap. Han sliter med det den dag i dag, 10 år etter. Arme barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...