Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Bor i et byggefelt der nesten halvparten av ungene er løsunger. Hva skjer med verden? Barn skal være et ekte produkt som blir til i ekteskapet, ikke løsunger som renner rundt. Vurderer faktisk å flytte! Ønsker ikke å videreføre umoral og løssluppenhet til barna mine. Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: dd643...52e
SuperFries Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Saklig. Gode verdier du sprer til dine barn. Nabolaget vil sikkert ha det bedre uten deg, så bare flytt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Trolleriii-trolleraaa Anonymous poster hash: 9e04a...c10
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 jepp,bare flytt du Its a free country Anonymous poster hash: 22342...61c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Enig med den as. Heldigvis er det ikke så mange av dem her, vi bor ett fint og dyrt sted Anonymous poster hash: 3af46...a65
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Du burde flytte ja. Så slipper barna å vokse opp i nærheten av ei slik trollete kjerring til kvinnfolk Anonymous poster hash: e4c79...e74
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Enig med den as. Heldigvis er det ikke så mange av dem her, vi bor ett fint og dyrt sted Anonymous poster hash: 3af46...a65 Hvor bor du? Penger er ikke noe problem og vi ønsker oss til et godt nabolag med sunne verdier. HI Anonymous poster hash: dd643...52e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Enig med den as. Heldigvis er det ikke så mange av dem her, vi bor ett fint og dyrt sted Anonymous poster hash: 3af46...a65 Hvor bor du? Penger er ikke noe problem og vi ønsker oss til et godt nabolag med sunne verdier. HI Anonymous poster hash: dd643...52e Oslo Vest Anonymous poster hash: 3af46...a65
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har vært gift med barnefar nr 1, han er nå død og jeg er gift med barnefar nr 2. Er mine unger ekte nok siden jeg har vært gift med begge fedrene og er fortsatt gift med far til siste ungen? Anonymous poster hash: 346f7...3b7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Enig med den as. Heldigvis er det ikke så mange av dem her, vi bor ett fint og dyrt sted Anonymous poster hash: 3af46...a65 Hvor bor du? Penger er ikke noe problem og vi ønsker oss til et godt nabolag med sunne verdier. HI Anonymous poster hash: dd643...52e Oslo Vest Anonymous poster hash: 3af46...a65 Noen gater eller nabolag / borettslag vi bør styre unna? Er ikke så lysten på å flytte ofte og vil bruke litt tid på å finne noe passende. Hva med skolene? Mange løsunger der? HI Anonymous poster hash: dd643...52e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Litt merkelig hvor mange som går til motangrep... Syns dere det er helt greit at folk reproduserer seg med mange forskjellige?! Jeg syns det er ALT for mange som har barn med flere forskjellge. Det er ikke mye seriøsitet i det! Folk tar alt for lett på det å få barn med "hvem som helst". Anonymous poster hash: fc754...120
monson Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Enig med den as. Heldigvis er det ikke så mange av dem her, vi bor ett fint og dyrt sted Anonymous poster hash: 3af46...a65 Hvor bor du? Penger er ikke noe problem og vi ønsker oss til et godt nabolag med sunne verdier. HI Anonymous poster hash: dd643...52e Oslo Vest Anonymous poster hash: 3af46...a65 "enig med den as" Sikkert døds gode verdier hahaha
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Gratulerer du vinner en brukt kulepenn...går du videre?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har vært gift med barnefar nr 1, han er nå død og jeg er gift med barnefar nr 2. Er mine unger ekte nok siden jeg har vært gift med begge fedrene og er fortsatt gift med far til siste ungen? Anonymous poster hash: 346f7...3b7 Om barna ble til i ekteskapet er de ikke løsunger. Kondolerer med din første ektemann. Anonymous poster hash: dd643...52e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Selv om du tuller hi,bruker vi ikke ordet ' lausunger' lenger...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Litt merkelig hvor mange som går til motangrep... Syns dere det er helt greit at folk reproduserer seg med mange forskjellige?! Jeg syns det er ALT for mange som har barn med flere forskjellge. Det er ikke mye seriøsitet i det! Folk tar alt for lett på det å få barn med "hvem som helst". Anonymous poster hash: fc754...120 jeg synes det er greit at man skaffer barnet søsken når drittsekken av en ektemann stikker av når dama blir gravid eller begynner å ligge med andre. Man kan da ikke bli dømt til å leve alene resten av livet bare fordi man har vært uheldig med valg av ektemann nr 1. Min første ektemann levde sammen med meg i 6 år før han begynte å ligge med alt som går i skjørt og utøve psykisk vold. Mener du da at jeg burde aldri få flere barn med en annen mann? Anonymous poster hash: 346f7...3b7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #21 Skrevet 18. mars 2014 KOm til til Trondheim,der finnes det ikke løsunger i det hele tatt. Vi trøndere er så prektige at det finner vi oss for gode til.Makan, ha sex utenfor ekteskap? Nei, den er jo bare helt uhørt! Kom hit,her er vi alle ressurssterke foreldre,med gode verdier og holdninger ,gode jobber,gode utdanninger og ikke minst,veldig gode ekteskap! Velkommen skal du være! Du må bare ta en eksamen først,sånn at vi ser at du kan måle deg med oss..! Anonymous poster hash: 22342...61c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #22 Skrevet 18. mars 2014 HI du er så patetisk Anonymous poster hash: 13c78...78c
Laybik Skrevet 18. mars 2014 #23 Skrevet 18. mars 2014 Min første var løsunge, for hun ble født da vi enda bare var samboere. Heldigvis blir ikke andremann løsunge, siden vi nå er gift :-P Huttemegtu, tenk å bo et sted med løsunger!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #24 Skrevet 18. mars 2014 KOm til til Trondheim,der finnes det ikke løsunger i det hele tatt. Vi trøndere er så prektige at det finner vi oss for gode til.Makan, ha sex utenfor ekteskap? Nei, den er jo bare helt uhørt! Kom hit,her er vi alle ressurssterke foreldre,med gode verdier og holdninger ,gode jobber,gode utdanninger og ikke minst,veldig gode ekteskap! Velkommen skal du være! Du må bare ta en eksamen først,sånn at vi ser at du kan måle deg med oss..! Anonymous poster hash: 22342...61c Mye drikking, bannskap og umoral blandt trøndere HI Anonymous poster hash: dd643...52e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #25 Skrevet 18. mars 2014 KOm til til Trondheim,der finnes det ikke løsunger i det hele tatt. Vi trøndere er så prektige at det finner vi oss for gode til.Makan, ha sex utenfor ekteskap? Nei, den er jo bare helt uhørt! Kom hit,her er vi alle ressurssterke foreldre,med gode verdier og holdninger ,gode jobber,gode utdanninger og ikke minst,veldig gode ekteskap! Velkommen skal du være! Du må bare ta en eksamen først,sånn at vi ser at du kan måle deg med oss..! Anonymous poster hash: 22342...61c Enig, trondheim er det beste alternativet for henne. Hi; Du kan melde deg opp til eksamen i Nidarosdomen. Er biskopen som avgjør om du er verdig til å bo i byen. Lykke til! Anonymous poster hash: 9e04a...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå