Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #51 Skrevet 18. mars 2014 Støv på hjernen er skikkelig uattraktivt. Fly rundt og vaske nervøst når man har gjester, ikke kunne legge seg på kvelden før hele huset er blåst og så videre. Ellers liker jeg ikke damer som går over lik for å få viljen sin, brautende og maskuline damer (jeg bruker selv også litt mandig humor noen ganger, men er mer ydmyk enn disse skrikekråkene). Damer som vimser, flirer osv HELE tiden og er godt opp i 30-årene. Ser patetisk og slitsomt ut. Fyldige damer som presser seg inn i klær 3 nr for små slik at klærne sitter som pølseskinn. Damer som bevisst går etter menn i forhold og flørter med dem selv om kona sitter ved siden av. Anonymous poster hash: 8b97f...fd7
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. mars 2014 #52 Skrevet 18. mars 2014 hva er galt med kort hår...? kjenner mange veldig flotte damer med kort hår. mye stilige frisyrer:) greit at pinnkort hår er litt snålt på jenter , men er jo de som kler det også.. mye rart her! Problemet er vel av sånn ca 80% av alle mødre over 30 plutselig bare klipper håret guttekort når de passerer den "magiske" datoen for 30-årsdagen. Setter man ikke opp håret i kul frisyre da så ser man ut som en gutt.
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. mars 2014 #53 Skrevet 18. mars 2014 hva er galt med kort hår...? kjenner mange veldig flotte damer med kort hår. mye stilige frisyrer:) greit at pinnkort hår er litt snålt på jenter , men er jo de som kler det også.. mye rart her! Problemet er vel av sånn ca 80% av alle mødre over 30 plutselig bare klipper håret guttekort når de passerer den "magiske" datoen for 30-årsdagen. Setter man ikke opp håret i kul frisyre da så ser man ut som en gutt. hæ..? jeg er 24 år, har kort hår . veldig feminin sveis med tung side lugg.får masse komplimanger å ser mye bedre utt en med langt.. man kan være fin med kort også. ikkr alt langt som er pent heller? kommer jo ann på hvordan man steller seg:)
*Miss Marple* Skrevet 18. mars 2014 #54 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv😜 kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja.......🙊Piercing i nesen er faktisk verre enn tigging.. Anonymous poster hash: a7664...101 Små, ynkelige mennesker er det minst attraktive som finnes! Jeg glemte å føre det (deg) opp på listen min.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #55 Skrevet 18. mars 2014 Damer som ikke steller seg selv er fryktelig uattraktivt! De som bare går rundt i drittstygge klær og som ikke bruker sminke eller har ettervekst herfra til månen..! feite kvinnfolk Dvaske kvinnfolk Kvinnfolk som røyker Sutrete kvinnfolk Kvinnfolk som tror de er bedre enn andre Kvinnfolk som ser flisa mi men ikke bjelken i eget øye osv osv Anonymous poster hash: e7318...659
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #56 Skrevet 18. mars 2014 hva er galt med kort hår...? kjenner mange veldig flotte damer med kort hår. mye stilige frisyrer:) greit at pinnkort hår er litt snålt på jenter , men er jo de som kler det også.. mye rart her! Problemet er vel av sånn ca 80% av alle mødre over 30 plutselig bare klipper håret guttekort når de passerer den "magiske" datoen for 30-årsdagen. Setter man ikke opp håret i kul frisyre da så ser man ut som en gutt. hæ..? jeg er 24 år, har kort hår . veldig feminin sveis med tung side lugg.får masse komplimanger å ser mye bedre utt en med langt.. man kan være fin med kort også. ikkr alt langt som er pent heller? kommer jo ann på hvordan man steller seg:) Nei, ikke alle med langt hår passer i det helle.Noe langt hår ser jo ikke ut! Så lenge folk har en sveis som passer til de og håret,så er det åkke som om de har kort,halvlangt eller langt vil jeg tørre å påstå Anonymous poster hash: e7318...659
Elsker livet Skrevet 18. mars 2014 #57 Skrevet 18. mars 2014 hva er galt med kort hår...? kjenner mange veldig flotte damer med kort hår. mye stilige frisyrer:) greit at pinnkort hår er litt snålt på jenter , men er jo de som kler det også.. mye rart her Jeg har ikke noen fornuftig forklaring annet enn at jeg syns kort hår på damer ikke er spesielt pent sammenlignet med langt hår. Noen sveiser er selvsagt bedre enn andre, og noen kler det kanskje, men jeg har enda ikke sett noen jeg syns blir penere om de klipper håret kort.
Helene Harepus Skrevet 18. mars 2014 #58 Skrevet 18. mars 2014 Jeg synes personligheten er en større faktor enn utseendet når det gjelder hvor attraktive - eller ikke - andre er. Det største turnoffet er når kvinner (og menn) er overfladiske, fordomsfulle, dømmende og stygge mot andre.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #59 Skrevet 18. mars 2014 Generelt det samme som gjør menn uattraktive: Dårlig hygiene er veldig ekkelt uansett. Overvekt eller undervekt som vitner om at de ikke passer på helsa. Damer som er maskuline likesom feminine menn. Damer som tror de er hotte likesom menn som tror de er guds gave til damer. De som er mer opptatt av fasaden enn hva som finnes innenfor. Sladrekjerringer som elsker å spre halvsannheter og usannheter. Anonymous poster hash: 7bc96...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå