Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #26 Skrevet 17. mars 2014 kort hår!! Anonymous poster hash: 3a7ea...6c6
Miss Honey Skrevet 17. mars 2014 #27 Skrevet 17. mars 2014 Damer som tror de er hotte. http://www.youtube.com/watch?v=__HeE6NWmDE Anonymous poster hash: 06e91...6f5 oj… hahahahaha
skinnfilla Skrevet 17. mars 2014 #28 Skrevet 17. mars 2014 Damer som tror de er hotte. http://www.youtube.com/watch?v=__HeE6NWmDE Anonymous poster hash: 06e91...6f5 Ahh! Og jeg som har 3 jenter som skal opp og fram i verden! Fuck me, right?
Gjest lemon-aid Skrevet 17. mars 2014 #29 Skrevet 17. mars 2014 Altfor mye, hard sminke syns jeg kan bli uattraktivt. Mye sminke er ikke synonymt med pent, som mange sikkert tror. Heller motsatt!
Gjest lillehi Skrevet 17. mars 2014 #30 Skrevet 17. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv😜 kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja.......🙊
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 18. mars 2014 #31 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja....... Så fremt du ikke er lesbisk så er det heldigvis ikke damene her inne som avgjør om menn finner deg tiltrekkende da
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #32 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv😜 kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja.......🙊 Damer som tigger Anonymous poster hash: 6c376...43f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #33 Skrevet 18. mars 2014 Damer som tror de er hotte. http://www.youtube.com/watch?v=__HeE6NWmDE Anonymous poster hash: 06e91...6f5 Hahaha, for noen sangkråker. Klarer ikke helt å forstå om den er ironisk ment eller ikke... Anonymous poster hash: 3f244...776
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #34 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv😜 kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja.......🙊Damer som tigger Anonymous poster hash: 6c376...43f Jeg har alltid prøvd å være hyggelig og grei her inne, men nå viker jeg fra mine egne prinsipper: dra til helvete ynkelige menneske som ikke engang tør å stå frem med nick👿
elinna Skrevet 18. mars 2014 #35 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja....... Damer som tiggerAnonymous poster hash: 6c376...43f Wow, dagens mest uattraktive svar i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #36 Skrevet 18. mars 2014 Damer som tror de er hotte. http://www.youtube.com/watch?v=__HeE6NWmDE Anonymous poster hash: 06e91...6f5 Hahaha Huff, min nye vaskesang gitt.. eller...? Anonymous poster hash: ba8f2...583
Elsker livet Skrevet 18. mars 2014 #37 Skrevet 18. mars 2014 Utseendemessig er det første og vanligste kort hår, deretter fett hår, for sterk sminke, høye hæler mens gravid, dype utringninger, singletter med stropper og damer som er dresskledde med blazer og trange skjørt som går til leggene. Generelt sett det jeg ser på som å maskulinisere utseende. Så har damer i lyse gråbeige farger, løse snitt over det hele med musegrått fasongløst hår, sminkeløse ansikt, utdaterte briller og gjerne med et skjerf som liksom skal pynte opp den ellers så kjedelige fasaden. Er en del av den typen blant mine kristne medsøstre, men det har litt med holdninger til hva som er riktig i forskjellige miljøer. Noen steder er det stort fokus på at man skal tone seg veldig ned, og at det skal vises/formidles at utseende ikke er viktig.
*Miss Marple* Skrevet 18. mars 2014 #38 Skrevet 18. mars 2014 Veldig lange negler. Nedbitte negler. Ettervekst. Nikotinfingre. Duckface. Utringning - sånn at man forventer at puppene skal sprette ut når som helst. Nuppete fleecejakke. Crocks (skrives det sånn?) Høye hæler hvis man ikke fikser det. Altfor høylytte. Ustelte føtter i åpne sko.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #39 Skrevet 18. mars 2014 Fett hår, møkk under neglene, gule fingre etter røyk, for mye sminke, dårlig extension, piercing i ansiktet og kortklippet kjerringsveis. Men det aller, aller verste er damer som SNUSER. Anonymous poster hash: 67ced...f11
sug lut Skrevet 18. mars 2014 #40 Skrevet 18. mars 2014 Nå driver jeg ikke med damer, men sjalusi, dumhet, uopplysthet, manglende humoristisk sans, prippenhet, pretensjoner og støv på hjernen er uattraktivt uansett.
sug lut Skrevet 18. mars 2014 #41 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja....... Jeg synes du høres ut som opptil flere damer jeg liker
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #42 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja....... Jeg synes du høres ut som opptil flere damer jeg liker Takker og bukker😃
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #44 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv😜 kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja.......🙊 Piercing i nesen er faktisk verre enn tigging.. Anonymous poster hash: a7664...101
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. mars 2014 #45 Skrevet 18. mars 2014 helt ærlig? uhygeniske mennesker er det verste i verdens. er du vellstelt , ren i tøyet , fint smil og godt humør syns jeg du er fin på din måte uansett:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #46 Skrevet 18. mars 2014 Restylane. "Tits on sticks", damer som vil se ut som barbie.. Ellers er kort hår høyt på lista, ikke sexy med en maskulin frisyre. Anonymous poster hash: 70e8c...4a8
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #47 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv😜 kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja.......🙊Piercing i nesen er faktisk verre enn tigging.. Anonymous poster hash: a7664...101 Oki😃
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 18. mars 2014 #48 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, legger jeg sammen svarene her tror jeg at jeg må være ekstremt uattraktiv kort hår, bruker mye tights og tunika, lite sminke, gamle klær OG piercing i nesen!! Jaja....... Piercing i nesen er faktisk verre enn tigging.. Anonymous poster hash: a7664...101 Å være ufin er ikke spesielt tiltrekkende det heller.
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. mars 2014 #49 Skrevet 18. mars 2014 hva er galt med kort hår...? kjenner mange veldig flotte damer med kort hår. mye stilige frisyrer:) greit at pinnkort hår er litt snålt på jenter , men er jo de som kler det også.. mye rart her!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #50 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er også overrasket over at det er flere som nevner kort hår. Synes kort hår kan være sexy, men på samme måte som langt hår, så bør det være velstelt. Anonymous poster hash: 3f244...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå