Gå til innhold

assistenten kom med gave til gutten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke reagert og bare fint. BARN MÅ LÆRE SEG AT VERDEN IKKE ER RETTFERDIG. Noe min på to år allerede skjønner! Selv om en får så trenger absolutt ikke alle få!

 

Bortskjemte unger og kravstore foreldre! Dagens generasjon.



Anonymous poster hash: 30198...673
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er helt topp at hun har gitt gave til han og bare han. De får jo et veldig sterkt forhold når hun har et spesielt oppfølgingsansvar overfor han. Hun er nok glad i han og viser det. Jeg har selv jobbet som lærer, og jeg ble oppriktig glad i de små. Jeg visste ikke hva godt jeg kunne gjøre for dem. Hendte jeg tok med kake til alle mm.

 

Gaven er gitt av et godt hjerte. Sett pris på det. Hun har hatt han i tankene når hun har vært på tur, og bruker av sin private lommebok for å glede han. Hun er verdt sin vekt i gull.

 

Anonymous poster hash: 0fbd3...f8a

Skrevet

Jada, mamma til ADHD gutt- det går sikkert helt fint.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4b2db...6f0 Det 

Får man tillit hos et ADHD barn blir man veldig tett. Forstår assistenten godt, sikkert tenkt masse på ham under ferien og hvordan hverdagen hans ble.. Å han må ha vært sååå kry. Så bra for selvtilliten hans!

 

Anonymous poster hash: e2586...6ef

Skrevet

Det er jo helt vilt at noe som dette potensielt kan oppfattes som et problem. Hun bryr seg om barnet - å nei! Noen ganger fatter jeg ikke hvorfor jeg orker å være i skoleverket; hadde det ikke vært for de skjønne elevene hadde jeg dratt for lengst. Foreldre kan være noe herk!



Anonymous poster hash: 4ee6f...589
Skrevet

Jøss, er dette feil også. Hva med å sette pris på gesten og glede seg sammen med gutten?

Dere som mener det er urettferdig, djesus...

 

Anonymous poster hash: ae089...bc0

Skrevet

 

Det er jo helt vilt at noe som dette potensielt kan oppfattes som et problem. Hun bryr seg om barnet - å nei! Noen ganger fatter jeg ikke hvorfor jeg orker å være i skoleverket; hadde det ikke vært for de skjønne elevene hadde jeg dratt for lengst. Foreldre kan være noe herk!

 

Anonymous poster hash: 4ee6f...589

 

Heia, ikke bry deg om klagingen! Heia, heia, heia ; )

 

Anonymous poster hash: e2586...6ef

Skrevet

 

Det er jo helt vilt at noe som dette potensielt kan oppfattes som et problem. Hun bryr seg om barnet - å nei! Noen ganger fatter jeg ikke hvorfor jeg orker å være i skoleverket; hadde det ikke vært for de skjønne elevene hadde jeg dratt for lengst. Foreldre kan være noe herk!

 

Anonymous poster hash: 4ee6f...589

Så enig. Snakk om å sitte i glassbur:(

 

Jeg kjøpte en pose karameller til min gruppe (det er flere gr på trinnet) etter rn sydentur. Flere hadde fortalt det hjemme og noen har nevnt det to år etter at det var snilt av meg. Feil det også? ;)

 

Anonymous poster hash: 63d9f...8f8

Skrevet

Herlig! Vi trenger flere som henne! Man burde aldri stille spørsmål til slik godhet som ingen tar skade av! Håper sønnen min får et like nært forhold til sin assistent! :) 



Anonymous poster hash: 366a8...186
Skrevet

Ja vi er evig taknemmelig for at han har henne. Hun tar han med på masse spennende,blitt med henne hjem,på mc donalds osv...hun er helt herlig. Virkelig. Hun sa til meg engang at hun er glad i han på en annen måte enn de andre elevene...hun er veldig viktig for oss:-)

 

Anonymous poster hash: 1d05d...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...