Gå til innhold

assistenten kom med gave til gutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært assistent i klassen i 2 år nå,og henne og småen har fått ett utrolig sterkt forhold.de er mye sammen og han kjenner henne svært godt

I dag kom han hjem med gave fra henne,da hun hadde vært i utlandet.han ble super glad og sååå stolt

Er dette ok?

Anonymous poster hash: 1d05d...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han burde bare være passe glad for å få ting.

Anonymous poster hash: 01841...d1e
Skrevet

Hun mener det nok godt, men jeg tror ikke jeg hadde likt at forholdet var så nært. Veldig spesielt å gi gave til en elev....

Anonymous poster hash: 2eff9...67f
Skrevet

Egentlig ikke, men jeg hadde ikke laget noen sak ut av det. Det virker smålig om du skal begynne å klage på dette.

Anonymous poster hash: 9e457...c20

Skrevet

Har hun et særlig oppfølgingsansvar for ham, eller er hun assistent for hele klassen? I førstnevnte tilfelle synes jeg det er ok med gave, i sistnevnte kanskje ikke.

Anonymous poster hash: a19d5...540

Skrevet

Har hun et særlig oppfølgingsansvar for ham, eller er hun assistent for hele klassen? I førstnevnte tilfelle synes jeg det er ok med gave, i sistnevnte kanskje ikke.Anonymous poster hash: a19d5...540

Hun har ett oppfølgingsansvar på han ja...de er mye sammen. Gaven ble gitt ved henting av barnet

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noe problem med. Veldig koselig at de har et så godt forhold at hun husker ham på ferie.

Skrevet

Er dette galt også nå da? Trodde det var hyggelig jeg da, å få en liten oppmerksomhet. Sukk. Jeg foreslår at du ringer rektor, bup, og politiet, for sånn kan dere ikke ha det. Og skriv en lang mail til assistenten at slikt går bare ikke.

Anonymous poster hash: 6a6ee...b9f

Skrevet

Har hun et særlig oppfølgingsansvar for ham, eller er hun assistent for hele klassen? I førstnevnte tilfelle synes jeg det er ok med gave, i sistnevnte kanskje ikke.Anonymous poster hash: a19d5...540

Hun har ett oppfølgingsansvar på han ja...de er mye sammen. Gaven ble gitt ved henting av barnetAnonymous poster hash: 1d05d...19e

Da synes jeg dette var HELT greit! Om hun ikke hadde hatt et ekstra ansvar for ham, ville det vært spesielt å gi ham gave og ikke resten av klassen.

Anonymous poster hash: a19d5...540

Skrevet

Er hun norsk? I min kultur er det helt vanlig, kan bli mye gaver her og der, men det menes ikke noe dypt med det. Akkurat som når dere nordmenn sier noe fint til andre det er litt mer kleint for meg. Har lært at jeg må si takk og ikke begynne med komplimenter tilbake ; )

Anonymous poster hash: e2586...6ef
Skrevet

Hun er norsk ja:-)

Hun er helt fantastisk og kjempeflott

Skrevet

Hun er norsk ja:-)

Hun er helt fantastisk og kjempeflott

Da sier bare eg nei gu kor kjempe flott, knall dame altså : )

Skrevet

Men jeg skal medgi at jeg hadde reagert med litt mer mistanke hvis det var en mann...

Skrevet

Hun er norsk ja:-)Hun er helt fantastisk og kjempeflottAnonymous poster hash: 1d05d...19e

Da sier bare eg nei gu kor kjempe flott, knall dame altså : ) Anonymous poster hash: e2586...6ef

Ja vi er vanvittig heldige med henne

Skrevet

Hun er norsk ja:-)Hun er helt fantastisk og kjempeflottAnonymous poster hash: 1d05d...19e

Da sier bare eg nei gu kor kjempe flott, knall dame altså : ) Anonymous poster hash: e2586...6ef

Ja vi er vanvittig heldige med henne

Virker ikke som du vet å sette pris på det!

Du klager klage innlegg fordi hun er så omtenksom å kjøper gave til barnet ditt! 

Anonymous poster hash: cdc87...275

Skrevet

Setter i aller høyeste grad pris på dette,men spurte fordi jeg lurte på om dere ville synes det ble for nært

Skrevet

Setter i aller høyeste grad pris på dette,men spurte fordi jeg lurte på om dere ville synes det ble for nært

Godt å være så viktig i noens liv da damer ; ) Helt ærlig det var så godt å lese om denne assistenten, så mange fine mennesker det er som jobber med barn at det er viktig å få frem det positive!

Skrevet

Henne her er i alle fall gull verdt.

Hi

Skrevet

Men jeg skal medgi at jeg hadde reagert med litt mer mistanke hvis det var en mann...

Ja.. Alle menn er jo pedo.

Anonymous poster hash: 97bb2...817

Skrevet

Fikk alle eller bare han? Forskjellsbehandling er ikke bra

Anonymous poster hash: 45ecf...889

Skrevet

Fikk alle eller bare han? Forskjellsbehandling er ikke braAnonymous poster hash: 45ecf...889

Bare han

Skrevet

Fikk alle eller bare han? Forskjellsbehandling er ikke braAnonymous poster hash: 45ecf...889

Bare han

Ikke greit

Skrevet

Bare han

Ikke greit

Et barn i bhg hadde assistent barnet hadde spesielle behov og assistenten gav barnet litt forskjell behandling. Mitt barn ble sjalu og reagerte kraftig på at det ikke var rettferdig. Hadde oss mange runder om man er annerledes, kan ikke andre være positiv annerledes med en? I en perfekt verden hadde alle barn vært like og man hadde ikke hatt assistenter som måtte hjelpe noen. Men slik er det ikke, derfor blir det litt strengt å bruke likhetskortet her!

Skrevet

Ja.. Alle menn er jo pedo.

Anonymous poster hash: 97bb2...817

Det er i alle fall den første tanken som slår meg hvis en mann gjør noe tilsvarende.

Skrevet

Jada, mamma til ADHD gutt- det går sikkert helt fint.

Anonymous poster hash: 4b2db...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...