Gå til innhold

Fredagselsk ( og eventuelt hat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hat: en pappa som er døende. Sitter på sykehuset og hører hvordan han strever med å puste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat: en pappa som er døende. Sitter på sykehuset og hører hvordan han strever med å puste.

Uff, det er tøft og vondt å sitte slik hjelpesløs som pårørende å våke over. Ord blir fattige. Klem til deg

Skrevet

Åhnei, så vondt å lese... Mange varme klemmer sendes deg.

Skrevet

Kjære, kjære deg. Så fryktelig vondt og urettferdig.. Mange klemmer og gode tanker til deg  :hug:

Skrevet

Huff så grusomt! :(  Sender mange klemmer! :hug:

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Å kjære deg det er virkelig hat ja. Mange varme klemmer og gode tanker din vei. Håper roen får senket seg og det blir en verdig avslutning for dere alle.

(Og ja strømpingsen var fra kappahl - får ikke brukt sånn minikskrift fra iPad dessverre)

Skrevet

Sender bamseklem herfra!

Gjest beef sister
Skrevet

Veldig leit å lese, iiiiik! En stor klem til deg.

Skrevet

Å nei, kjære deg, så forferdelig vondt. Masse varme tanker til dere.

Skrevet (endret)

Mange varme klemmer. Sitter du på sykehuset i nærheten av meg så send en mld hvis det er noe du trenger.

Tenker på deg og dine.

Endret av Ziva
Skrevet

Kjære deg. Så leit. Sender deg gode tanker!
Skrevet

Takk for klemmer. Det er nok ikke noe som skjer denne helgen, de hadde antydet en uke. Dermed er vi ikke der hele tiden heller. Har sovet hjemme i natt, men drar snart tilbake. Er på sykehuset nær deg Ziva (samme helseforetak som jeg jo selv også er ansatt), men siden vi drar frem og tilbake foreløpig trenger jeg ikke noe. 

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Takk for klemmer. Det er nok ikke noe som skjer denne helgen, de hadde antydet en uke. Dermed er vi ikke der hele tiden heller. Har sovet hjemme i natt, men drar snart tilbake. Er på sykehuset nær deg Ziva (samme helseforetak som jeg jo selv også er ansatt), men siden vi drar frem og tilbake foreløpig trenger jeg ikke noe.

Sender klemmer og varme tanker. Så vondt å lese

Skrevet

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...