Ugl@ ruger... Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Elsk: å stå opp til at mannen har ordnet matpakker, smurt frokost og strigla unger. Og ikke minst hadde en kopp te klar til meg da jeg kom ut av badet <3 Digger de dagene han ikke må starte jobbingen før fuglene fiser... Mandler hjelper mot halsbrann Slipper ut i regnet siden mannen har kjørt ungene Hat: det regner...
sug lut Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Elsk over hele linja - har allerede jobba i en time og produsert bra ting - vaskemaskinen dundrer og går - støvsugd i går og huska å ikke rydde den langt vekk siden jeg må støvsuge igjen i dag før jeg vasker (ok, vårskitt som dras inn i huset mitt fortløpende er IKKE på elsklista, men rent hus er def der) - det er sol - denne bittelille pausa for å sette på mer kaffevann - besøk i kveld, så jeg kan gå og skaffe gode tapasting og vin - innen jeg får besøk har sola gått fra stuevinduene så stripene ikke synes - Gudrun (hat går i parentes: arm, betent fot på 10. måneden men nå litt ekstra hissig, radbrukket rygg av å sitte i sofa og sove, støv uanfaansett, umulighet av å rydde hus med arm og derav følgende hauger med ting som har ligget siden advent fordi de er del av en større plan som krever funksjonsfriskhet)
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er syk, bleik og sliten, men fremdeles på jobb... Det er jo en liten elsk at jeg klarer det da. Jeg er oppblåst som en ballong, og ingen klær sitter fint i dag! Dette skjedde i natt og det sto da vitterlig ikke noe i pakningsvedlegget at jeg kunne bli feitere og mer oppblåst av medisinene når jeg leste den når jeg startet på denne forbanna penicillinkuren Phu, ble en lang hatavklaringen der, men den trengtes! Nå? Elsk! Det er vår, det er fredag og enn så lenge er det sol. Alkoholen blir byttet ut med kald Pepsi Max i kveld og sofaen har allerede begynt å rope etter meg. Jeg har fått plantet uteblomster, og flere skal det bli
amandine Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har to glødende hat som altoverskygger i dag, så det må jeg ha ut først: 1 - Gikk tur på golfbanen for å løse opp gåen rygg før jeg mister følelsen i undersåttene helt. Der er parkslirekne i ferd med å ta over skogen. Jeg blir så eitrende sint! Nå har den spredd seg fra skogholtet og til elvebredden på den andre siden av golfbanen, og kommer til å ødelegge der også, fortrenge sjeldne planter noen av oss er veldig glade i. Og kommunen?? De har ikke penger, sier de. Golfbanefolkene bare leier grunnen, så de bryr seg ikke(enda de sikkert har penger), og grunneier har jo leiet vekk grunnen for evig og alltid, så det er ikke deres problem, heller. Jeg kjenner at jeg har en irritert mail til kommunen på fingerspissene. 2 - Kom hjem og skulle ta meg en liten kikkerunde i hagen, og ser til min dype fortvilelse at sneglehelvetene har spist blåveis i natt. HVITGLØDENDE SINNE! Nå ligger to små sneglehelveter skvist med gummistøvelavtrykk i de små onde pannene sine. HAT.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har to glødende hat som altoverskygger i dag, så det må jeg ha ut først: Liker ikke!
bIomstre Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 If you can't beat them, eat them! De ferske skuddene, som kommer tidlig om våren, kan kokes og spises, og brukes som erstatning for asparges (rolv.no).
amandine Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 If you can't beat them, eat them! De ferske skuddene, som kommer tidlig om våren, kan kokes og spises, og brukes som erstatning for asparges (rolv.no). Men de sprer seg sånn! De ødelegger og fortrenger villtulipanene! Og de rare små slektningene til hestehov som jeg ikke husker hva heter..
sug lut Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har to glødende hat som altoverskygger i dag, så det må jeg ha ut først: 1 - Gikk tur på golfbanen for å løse opp gåen rygg før jeg mister følelsen i undersåttene helt. Der er parkslirekne i ferd med å ta over skogen. Jeg blir så eitrende sint! Nå har den spredd seg fra skogholtet og til elvebredden på den andre siden av golfbanen, og kommer til å ødelegge der også, fortrenge sjeldne planter noen av oss er veldig glade i. Og kommunen?? De har ikke penger, sier de. Golfbanefolkene bare leier grunnen, så de bryr seg ikke(enda de sikkert har penger), og grunneier har jo leiet vekk grunnen for evig og alltid, så det er ikke deres problem, heller. Jeg kjenner at jeg har en irritert mail til kommunen på fingerspissene. 2 - Kom hjem og skulle ta meg en liten kikkerunde i hagen, og ser til min dype fortvilelse at sneglehelvetene har spist blåveis i natt. HVITGLØDENDE SINNE! Nå ligger to små sneglehelveter skvist med gummistøvelavtrykk i de små onde pannene sine. HAT. Bruk avisen. Du er både lekker og talefør og kunnskapsrik, ta med deg kommunegartner og journalister og lag helvete. Kjenner du tilfeldigvis noen i media lokalt så bruk dem og kom deg på radio, tv, etc. Golf er en vederstyggelighet uansett. Og Ferramol. Mord. evt sett ut sneglene på golfbanen.
amandine Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har to glødende hat som altoverskygger i dag, så det må jeg ha ut først: 1 - Gikk tur på golfbanen for å løse opp gåen rygg før jeg mister følelsen i undersåttene helt. Der er parkslirekne i ferd med å ta over skogen. Jeg blir så eitrende sint! Nå har den spredd seg fra skogholtet og til elvebredden på den andre siden av golfbanen, og kommer til å ødelegge der også, fortrenge sjeldne planter noen av oss er veldig glade i. Og kommunen?? De har ikke penger, sier de. Golfbanefolkene bare leier grunnen, så de bryr seg ikke(enda de sikkert har penger), og grunneier har jo leiet vekk grunnen for evig og alltid, så det er ikke deres problem, heller. Jeg kjenner at jeg har en irritert mail til kommunen på fingerspissene. 2 - Kom hjem og skulle ta meg en liten kikkerunde i hagen, og ser til min dype fortvilelse at sneglehelvetene har spist blåveis i natt. HVITGLØDENDE SINNE! Nå ligger to små sneglehelveter skvist med gummistøvelavtrykk i de små onde pannene sine. HAT. Bruk avisen. Du er både lekker og talefør og kunnskapsrik, ta med deg kommunegartner og journalister og lag helvete. Kjenner du tilfeldigvis noen i media lokalt så bruk dem og kom deg på radio, tv, etc. Golf er en vederstyggelighet uansett. Og Ferramol. Mord. evt sett ut sneglene på golfbanen. Der sa du noe. Har faktisk noen friends in high places. Noen fordeler får man når man er engasjert forelder som alltid skal ha en finger med i spillet. Man kjenner mange!
Gjest beef sister Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Elsk *Fine, engasjerte barn *Lykketrollbabyen *Hundebesøk etterpå *Vår *Endelig er dugelig bilde med åpne babyøyne = kort kan bestilles og sendes snart Hat *Syk = ingen lukte- eller smakssans (kanskje elsk, jeg er i hvert fall tilbake til matchvekt fortere enn planlagt). *Kjipt at jeg ikke er med i en konkurranse om å spise ekle ting som lukter forferdelig, jeg hadde lett vunnet nå. *syk + 12 dager gammel baby + bortreist mann = sliten *lurer på når jeg skal få tid til å forberede meg til eksamen (jada, jeg burde ha begynt tidligere) ...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Skal vi se Elsk: Ny kjole og strømpebukse med comfortkant (det stemte faktisk også!) Oppdaget at min nye favoritt sak - atkins hazelnut crisp bar er myye billigere på Boots i London enn på rema (den kan fint erstatte annen sjokolade - den comboen de har laget med nøtter er så godt at jeg kunne gitt atkinsen selv en smask på truten!) Når jeg tok på sportsbh igår, så kunne jeg stramme den inn et hakk Det er helg!! Hat: Har ikke sko som funker helt optimalt til ny kjole (kan vris til elsk med nye sko?) Atkinsen min er dyr Innskrenking i min ytringsfrihet (den gnager så inni granskauen -. jeg vil brøle litt nå)
Gjest beef sister Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Skal vi se Elsk: Ny kjole og strømpebukse med comfortkant (det stemte faktisk også!) Oppdaget at min nye favoritt sak - atkins hazelnut crisp bar er myye billigere på Boots i London enn på rema (den kan fint erstatte annen sjokolade - den comboen de har laget med nøtter er så godt at jeg kunne gitt atkinsen selv en smask på truten!) Når jeg tok på sportsbh igår, så kunne jeg stramme den inn et hakk Det er helg!! Hat: Har ikke sko som funker helt optimalt til ny kjole (kan vris til elsk med nye sko?) Atkinsen min er dyr Innskrenking i min ytringsfrihet (den gnager så inni granskauen -. jeg vil brøle litt nå) Ebay er jo flott til sånne ting - der finner jeg alltid det jeg ikke finner andre steder. Masse Atkins, dessuten er det billig.
bIomstre Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 If you can't beat them, eat them! De ferske skuddene, som kommer tidlig om våren, kan kokes og spises, og brukes som erstatning for asparges (rolv.no). Men de sprer seg sånn! De ødelegger og fortrenger villtulipanene! Og de rare små slektningene til hestehov som jeg ikke husker hva heter.. Har ikke tid å lese selv, men kanskje du kan bruke Bergen kommune sin egen stratgiplan til noe: http://www3.bergen.kommune.no/BKSAK_filer/bksak%5C0%5CVEDLEGG%5C2013169685-3787025.pdf Der sier de i allefall selv at deres overordnet mål er å hindre eller redusere negative konsekvenser av fremmede arter på naturmangfoldet i Bergen kommune. Dessuten står parkslirekne på deres topp 6 værstingliste.
LanzaroteJenta Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 Hat: -Lillebror har fortsatt ikke fått opp tanna, og lider ikke akkurat i stillhet..I hele natt! Ca tre timer søvn og trøtt som ei strømpe. Elsk: -Storebror våknet ikke i natt til tross for lillebrors hyl og skrik. - Jeg har TRENT i dag! Mulig det er søvnmangel som har forrvirret meg, for dette er noe jeg ikke har gjort på snart to år. - Sol og fint vær - Danone/ Vitalinea har kommet med både Flan og Sjokoladepudding med like få kalorier som en vanlig yoghurt. Elskere enn det får det nesten ikke blitt!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Elsk: Helg 1 kg ned denne uka 4 dager fri med vesla Fine unger Ferdig med husvask, støvtørk, helgedusj med skrubb og smør, samt 50% av middagen for de 3 neste dagene. Hat: Regn Ingen campingtur (gentling like greit i dette regnet) Hodepine i emning
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 Skal vi se Elsk: Ny kjole og strømpebukse med comfortkant (det stemte faktisk også!) Oppdaget at min nye favoritt sak - atkins hazelnut crisp bar er myye billigere på Boots i London enn på rema (den kan fint erstatte annen sjokolade - den comboen de har laget med nøtter er så godt at jeg kunne gitt atkinsen selv en smask på truten!) Når jeg tok på sportsbh igår, så kunne jeg stramme den inn et hakk Det er helg!! Hat: Har ikke sko som funker helt optimalt til ny kjole (kan vris til elsk med nye sko?) Atkinsen min er dyr Innskrenking i min ytringsfrihet (den gnager så inni granskauen -. jeg vil brøle litt nå) Ebay er jo flott til sånne ting - der finner jeg alltid det jeg ikke finner andre steder. Masse Atkins, dessuten er det billig. Tok et kjapt søk nå - ser at prisen er omtrent det som Boots skal ha Og jeg er helt enig - ebay er gøy! det var en tråd på annieforumet før jul om kalendergaver - en som syns det var stas med pakker heeeelt fra Kina!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mars 2014 #17 Skrevet 14. mars 2014 Hat Er så sliten at det meste er et ork Går ikke ned i vekt Regnvær Elsk Helg Fikk ny aloevera plante avlegger av mor og har plantet den i en krukke
Gjest beef sister Skrevet 14. mars 2014 #18 Skrevet 14. mars 2014 Skal vi se Elsk: Ny kjole og strømpebukse med comfortkant (det stemte faktisk også!) Oppdaget at min nye favoritt sak - atkins hazelnut crisp bar er myye billigere på Boots i London enn på rema (den kan fint erstatte annen sjokolade - den comboen de har laget med nøtter er så godt at jeg kunne gitt atkinsen selv en smask på truten!) Når jeg tok på sportsbh igår, så kunne jeg stramme den inn et hakk Det er helg!! Hat: Har ikke sko som funker helt optimalt til ny kjole (kan vris til elsk med nye sko?) Atkinsen min er dyr Innskrenking i min ytringsfrihet (den gnager så inni granskauen -. jeg vil brøle litt nå) Ebay er jo flott til sånne ting - der finner jeg alltid det jeg ikke finner andre steder. Masse Atkins, dessuten er det billig. Tok et kjapt søk nå - ser at prisen er omtrent det som Boots skal ha Og jeg er helt enig - ebay er gøy! det var en tråd på annieforumet før jul om kalendergaver - en som syns det var stas med pakker heeeelt fra Kina! Ja, jeg takker Ebay for x-antall ladere som ikke er å oppdrive andre steder - Kina er på topp der. Har du prøvd kokosnøttsjokoladen? Den er himmelsk (men du må elske kokosnøtt i utgangspunktet).
sug lut Skrevet 14. mars 2014 #19 Skrevet 14. mars 2014 Skal vi se Elsk: Ny kjole og strømpebukse med comfortkant (det stemte faktisk også!) Oppdaget at min nye favoritt sak - atkins hazelnut crisp bar er myye billigere på Boots i London enn på rema (den kan fint erstatte annen sjokolade - den comboen de har laget med nøtter er så godt at jeg kunne gitt atkinsen selv en smask på truten!) Når jeg tok på sportsbh igår, så kunne jeg stramme den inn et hakk Det er helg!! Hat: Har ikke sko som funker helt optimalt til ny kjole (kan vris til elsk med nye sko?) Atkinsen min er dyr Innskrenking i min ytringsfrihet (den gnager så inni granskauen -. jeg vil brøle litt nå) Brøling kan gjøres uartikulert... Ellers er jeg mektig nyfiken på hva en komfortkant er og gjør.
Gjest Fru Banderas Skrevet 14. mars 2014 #20 Skrevet 14. mars 2014 Elsk: Flere mil med slalombakker. Hat: Føkk alt akkurat nå.
sug lut Skrevet 14. mars 2014 #21 Skrevet 14. mars 2014 Ettermiddagspåfyll av elsk: Rent hus (og dermed også forbrent en mill kalorier) Rent tøy Gode greier i kjøleskapet Vin Masterchef Straks besøk
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. mars 2014 #22 Skrevet 14. mars 2014 Elsk: Serverbytte på jobb gikk bra. To dagers styr er over. Glade barn. De nye vårskoa er gode å gå i hele dagen (ihvertfall mellom kl 07.45-16.30). Hat: Pollen!!!!!!!!! Kom hjem fra jobb og mannen ropte høyt: "Hva har skjedd med øya dine"? 6-åringen greide ikke se meg i øynene for det så så vondt ut. Popper piller og drypper dråper. Serverbytte på jobb.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mars 2014 #23 Skrevet 14. mars 2014 Mer elsk: Fikk endelig tak i en allværsjakke til storesøster som var fin, funksjonell og ikke altfor dyr. Og mere hat: Hun måtte jo ha nye sko også, dermed ingenting på mamma i dag
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. mars 2014 #24 Skrevet 14. mars 2014 Comfortkant på strømpebuksa betyr en bredere kant som rett og slett lå bedre rundt magen enn normale strømpebukser. Den lå behagelig og rullet ikke eller noe. Første gang jeg har hatt på en strømpebukse som var behagelig og som ikke var skikkelig tykk! Jeg har smakt og liker godt kokossjokoladen til atkins. - det er nesten som bounty!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. mars 2014 #25 Skrevet 14. mars 2014 Comfortkant på strømpebuksa betyr en bredere kant som rett og slett lå bedre rundt magen enn normale strømpebukser. Den lå behagelig og rullet ikke eller noe. Første gang jeg har hatt på en strømpebukse som var behagelig og som ikke var skikkelig tykk! Jeg har smakt og liker godt kokossjokoladen til atkins. - det er nesten som bounty! Er det den fra Kappahl, eller finnes de andre steder også? Tips mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå