Gå til innhold

Hvordan gjør DU det?

Anbefalte innlegg

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Strømpisen utenpå bodyen. Jeg trodde det var normalt, jeg. Ja ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte aldri strømpebukse utenom til navnefesten...jeg er tydeligvis ganske rar...

Anonymous poster hash: 8ff10...408

Skrevet

Brukte aldri strømpebukse utenom til navnefesten...jeg er tydeligvis ganske rar...

Anonymous poster hash: 8ff10...408

Hva brukte du da? Joggebukser? Antar at du da hadde bodyen inni, og ikke utapå?:P

Skrevet

Ser jo klart finest ut med bodyen inni. Men, har gjort ett unntak noen få ganger. Body og strømpebukse er det beste babyantrekket synes jeg :) 

Anonymous poster hash: f41ac...922
Skrevet

Body ytterst. Ser penere ut og det er mer praktisk siden strømpebuksa ikke sprelles av. Nå har jeg ikke lengre body-barn, men body innerst kommer jeg nok aldri å gå tilbake til om utfordringen oppstår igjen (jeg skjønte det ikke før poden var ettpar mnd, stupid-stupid-stupid).  

Skrevet

Body er undertøy og er selvsagt under strømpebuksa - i min verden :)

Skrevet

Jeg har alltid likt å ha strømpebuksa innerst, men jeg har vært borti folk med sterke andre meninger: Når jeg var 20 jobbet jeg noen mnd som vikar i en barnehage, en dag hadde jeg skiftet på ett av de minste barna å kledd på på min måte. En liten stund etter legger styreren i barnehagen merke til dette å nærmest skriker ut mitt blant ungene: hvem har gjort dette? Sån går det ikke ann å kle på en unge det er det værste jeg ser... Selvfølgelig innrømmet jeg jo att det var meg, å sa jeg hadde kledd på etter min mening om hvordan det skulle være, men tok ikke opp diskusjonen selv om jeg mente hu overdreiv veeeeldig.

Eller når jeg hadde fått min førstefødte som også var min mors første barnebarn å hu følte det var hennes jobb å "lære" meg alt. Der satt jeg ned foten å forklarte tydelig att forskjellige folk har forskjellige meninger, hvis hun ville ha strømpebuksa utenpå så fikk hu gjøre det når hu skifta, men det var ikke vits å blande seg borti når jeg kledde på, tok litt tid, men ble godtatt tilslutt...

Anonymous poster hash: 79aac...694

Skrevet

Har strømpebuksa utanpå, for eg får veldige 80 tals assosiasjonar om bodyen er ytterst.  Føler då at ungen må få leggvarmarar på for å gjere antrekket fullkomment. 

Skrevet

Strømpebuksa ytterst, selvfølgelig :) lettere å sjekke bleia da, selv om den varsler seg selv om den er fyllt med annet enn tiss 😝

Skrevet

Har stort sett brukt bodyen underst så merkelappen på stillongsen/strømpebuksa ikke skal irritere.

Gjest usababy
Skrevet

Har aldri sett noen ta bodyen ytterst. Strømpebuksa må over bodyen, for bodyen er jo undertøy.

Bruker alle strømpebukser på babyer forresten? Vi har kun kjøpt til dåpen, har aldri hatt på dem strømpebukse ellers...

Skrevet

Jeg bruker heller ikke strømpebukse på knøttebøtt. Det er jo et fryktelig upraktisk plagg.

Har kun brukt det en gang, og det var på julaften. Og da var strømpebuksen utenpå bodyen. Jeg synd det ser kjemperart ut å ha den inni.

Skrevet

Når mine var bleie/body/strømpebukse alder så var alltid strømpebuksa utpå bodyen. Kom hjem engang vi hadde barnevakt, da hadde den stakkar snille 15 års gamle barnevakten vår vært snill å skifta bleie på hun yngste, hadde tatt på storebroren sin bleie (2 år eldre så noen størrelser større bleie) + at hun hadde tatt bodyen utpå strømpebuksen. Hun var så fornøyd fordi hun hadde skifta bleie å stelt henne ;-)

Dette fikk meg til å tenke på da lille var baby. Jeg bråvåkna en morgen med nesten panikk over at ikke babyen var våken, fløy inn på rommet men babyen var ikke i senga. Gikk ned og fant da babyen sammen med storbror på 12år. Han hadde hørt babyen og valgte å stå opp så jeg fikk sove litt. Da var baby ferdig skifta på og de var i gang med frokosten. Kjempe flink storebror. Men måtte flire litt når jeg skulle skifte på baby litt senere for bleia var bakfram. Spurte storebror som kunne fortelle at han fikk ikke baby til å ligge på ryggen, baby bare snudde seg på magen, så da måtte han ta bleia på den veien. 

Anonymous poster hash: d2103...aa5

Skrevet

Alltid bodyen utenpå strømpebuksa, fordi jeg synes det ser rart ut med strømpebuksen utenpå :P skikkelig gæssing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...