Gå til innhold

Hvordan gjør DU det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne passet datteren min en dag, og når jeg fikk henne hjem, så jeg at hun hadde tatt bodyen utapå strømpebuksa. Ungen så jo ut som en klovn :D

Vet at det er mange som gjør det på denne måten altså, men det er vel mest normalt å ta strømpebuksa ytterst? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømpebuksen ytterst her....:)

Skrevet

Strømpebuksen ytterst her.... :)

Når jeg hadde barn som brukte body, ALLTID body underst, strømpebukse oppå.

Skrevet

Det var nå også en ting å henge seg opp i

Anonymous poster hash: 3071c...859
Skrevet

Hehe, har tenkt på det samme! Jeg må innrømme at jeg syns det ser litt merkelig ut med body utenpå strømpiss, litt som BH og truse utenpå klærne! Jeg har alltid body inni strømpissen;)

Skrevet

Jeg er litt rar jeg da :P Jeg liker best å ha strømpebuksen innerst, og body utenpå, liker ikke at strømpebuksen sklir ned og at "føttene" på den blir laaaaange og rare. Har som regel bukse utenpå der igjen, så ingen ser jo at jeg gjør det slik, :)

Skrevet

Jeg brukte å ha bodyen til babyen ytterst, spesielt de bodyene som hadde tøffe skrift og/eller bilde på magen, for da vistes det som stod på bodyen. Tok jeg strømpebuksen utenpå forsvant halve teksten eller bildet :-)

Anonymous poster hash: 9b5ad...161

Skrevet

Det var da en merkelig ting å svare?

Anonymous poster hash: 8dda0...324

Skrevet

Vi har gjort litt begge deler. Alt ettersom. Spiller ingen rolle :)

Anonymous poster hash: accb6...4f9
Skrevet

Hehe.. Husker jeg postet et bilde av jenta mi på face da ho var rundt 1mnd gammel og venninna mi kommenterte med store bokstaver: Har ikke mamman din klart å kle på deg iktig i dag, bodyen skal jo være utenpå strømpebuksa!! Da satt jeg å lo for meg selv.. For meg har det i hvertfall alltid vært logisk å ha body under strømpebuksa, for strømpebuksa kan ha en tendens til å rulle ned å legge seg i en klump på hoftene til babyen pga bulende mage, og må vøre slitsomt å måtte ta av bodyen hver gang for å rette den opp igjen.

Anonymous poster hash: 59feb...af7
Skrevet

Jeg hadde bodyen utpå strømpebuksa de sjeldne gangene de hadde strømpebukse på.

Skrevet

Då minste var nyfødt hadde eg bodyen ytterst, ho sprella nesten av seg strømpisen viss ikkje.

Skrevet

Her bruker jeg bodyen ytterst og det er pga jeg har en unge med konstant løs mage og er såååå lei av å dra bæsjebody over hodet på babyen. Så bedre at det er på strømpebuksa enn på bodyen. Men så er jo jeg en smule rar da, så er nok bare jeg som har det som grunn :)

Anonymous poster hash: 9e1e4...552

Skrevet

Syns det ser rart ut når unger rundt 1 og oppover år går med body utenpå, men på baby syns eg det ser mest normalt ut.. :P så no bruker vi strømpebukse utenpå bodyen.. :)

Skrevet

Og når ho har bukse over srømpisen er det også greit med body ytterst, slik at ikkje strømpebuksestrikken viser over bukselinninga.

Skrevet

Det var da en merkelig ting å svare?

Anonymous poster hash: 8dda0...324

Nei

Skrevet

Liker ikke å tenke på at strømpebukselappen klør på den bare huden på ryggen, så her havner strømpebuksa over bodyen ;)

Skrevet

Øøøø, det tenkte jeg aldri på. Tror jeg stort sett hadde bodyen inni strømpebuksa.

Skrevet

Strømpebuksen er selvsagt utenpå bodyen. Det er fordi jeg synes strømpebuksen strammer om den sitter innenfor bodyen. Bodyen beskytter mot strikken til strømpen på en måte :P . 

Skrevet

Strømpebuksa er utapå bodyen, det er fordi jeg synes det er det letteste om jeg skal sjekke etter bæsj- dra ned strømpisen, og så bodyen til side. ;)

Skrevet

Body innerst, av den grunn at jeg synes det ser finest ut.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Startet med strømpebuksen utenpå, men allerede ved 4-5 mnd aleren startet gutten å kravle/dra av strømpebuksa, så etter det ble det strømpebukse innenfor boddyen

Skrevet

Mye forskjellig ja :P 

Skrevet

Har strømpebuksen ytterst. Fra han var nyfødt frem til han var noen måneder hadde vi de motsatt.

Skrevet

Når mine var bleie/body/strømpebukse alder så var alltid strømpebuksa utpå bodyen. Kom hjem engang vi hadde barnevakt, da hadde den stakkar snille 15 års gamle barnevakten vår vært snill å skifta bleie på hun yngste, hadde tatt på storebroren sin bleie (2 år eldre så noen størrelser større bleie) + at hun hadde tatt bodyen utpå strømpebuksen. Hun var så fornøyd fordi hun hadde skifta bleie å stelt henne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...