Gå til innhold

Jobben min ødelegger meg=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bhg mener minste må være der fra 8-16.30. Stakkars unge! Hadde jeg aldri funnet meg i.

Anonymous poster hash: ed840...be0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt 100% sikker på at ikke du kan gå skole? Hvor i landet bor du? Jeg studerer nå, og ei i klassen min er mye alene med datteren. Hun har ordnet fast barnevakt en gang i uka så hun kan sitte lenge på skolen. Er det noen mulighet for at du kan følge en videregående skole og ta opp fagene der? Hva med nettbaserte studier? Du får jo lån og stipend fra lånekassen. Jeg hadde gjort ALT i min makt for å komme meg i studier, om det betydde at vi måtte solgt huset så hadde jeg gjort det!

Anonymous poster hash: 5a50a...057
Skrevet

Har du arbeidskontrakt? Da skal arbeidstidene dine stå k den når det er skiftarbeid. Det er ikke lov å gi deg kun kveldsskift om du har avtale om skiftarbeid. Du skal nemlig da jobbe flere skift, ikke kun et, da det slettes ikke er skiftarbeid. Og du skal også da jobbe alle skiftene, ikke bare to utvalgte dersom det er feks 5-skift arbeid eller 3-skift arbeid. Sjekk kontrakten din.

Anonymous poster hash: 74191...618

Skrevet

Høres ikke bra ut. Håper du lykkes i å finne en annen jobb. Og "lykke til" til sjefen din med å finne ny stabil arbeidstaker som bare vil jobbe seint. Drøyt!

Skrevet

Finnes det en fagforrening du kan melde deg inn i? De kan ofte hjelpe i sånne situasjoner, de kjenner til rettigheter etc. Det koster noen tusen i året (i min fagforrening i alle fall), men du får trekke av ganske mye av det på skatten.

Ellers; søk på rubbel og bit av jobber. Barnefødsler er ikke "huller i CV", men livserfaring og et tegn på at du kan ta ansvar og er stabil. Det at du er i en vanskelig situasjon og vi sette veldig pris på en dagjobb er også veldig positivt for ny arbeidsgiver; det at du har veldig lyst på jobben er alfa og omega. Det gjelder å se det positive. Selg deg selv som best du kan.

Anonymous poster hash: c87e7...207

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...