Fru vims Skrevet 13. mars 2014 #26 Skrevet 13. mars 2014 (endret) http://www.brandos.no/sixtyseven/agnes-75018-second-hand-negro-black/a82576 http://www.brandos.no/green-comfort/13276-black/a81553 http://www.brandos.no/sixtyseven/kristy-74208-kenia-black/a68257 Hva med disse? Endret 13. mars 2014 av Fru vims
magica fra tryll Skrevet 13. mars 2014 #27 Skrevet 13. mars 2014 Nei, de var helt utrolig kjedelige! Men smaken er som baken...
Fru vims Skrevet 13. mars 2014 #28 Skrevet 13. mars 2014 http://www.brandos.no/kmb/t531-negro/a68455 Disse er kanskje mindre kjedelige? Ikke helt min stil da
overlord Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #29 Skrevet 13. mars 2014 Har jeg altså så håpløs smak? Kan dere linke til det dere mener er et bedre valg? Må være svarte, skinn og tynne og lette med lav hæl (maks 5 cm). Disse? http://www.net-a-porter.com/product/401297 Anonymous poster hash: 6be7a...d94 Så du prisen?
overlord Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #30 Skrevet 13. mars 2014 Nei, de var helt utrolig kjedelige! Men smaken er som baken... http://www.brandos.no/sixtyseven/agnes-75018-second-hand-negro-black/a82576 http://www.brandos.no/green-comfort/13276-black/a81553 http://www.brandos.no/sixtyseven/kristy-74208-kenia-black/a68257 Hva med disse? De øverste var veldig fine! Mer er ikke de ganske like de jeg linket til da?
Fru vims Skrevet 13. mars 2014 #31 Skrevet 13. mars 2014 Nei, de var helt utrolig kjedelige! Men smaken er som baken... http://www.brandos.no/sixtyseven/agnes-75018-second-hand-negro-black/a82576 http://www.brandos.no/green-comfort/13276-black/a81553 http://www.brandos.no/sixtyseven/kristy-74208-kenia-black/a68257 Hva med disse? De øverste var veldig fine! Mer er ikke de ganske like de jeg linket til da? Jo det er de. Syntes de så litt forskjellige ut. Men så nå at de er omtrent helt like. Men fine er de.
DaenerysStorm Skrevet 16. mars 2014 #32 Skrevet 16. mars 2014 De er jo kjempefine! Klassiske ridestøvler, har vært i garderoben i varianter siden en gang på tidlig tidlig 90-tall da det første paret ble med hjem fra Paris, nå befinner også et par med ståltupp seg i garderoben til jentungen, dog med stall-bruk som formål. Vært i en del diskusjoner angående sånne sko, alle mener jo de er heeelt ulike fra rideskoene bortsett fra de som driver med hest Dere kan få gå med hva dere vil altså, skal ikke nekte noen og jeg vet det er mote! Men for guds skyld innrøm at de er ekstremt like de man rir med Og hvis "ridebukse" blir på moten igjen så er det kanskje greit å ikke gå ut med det + sånne sko Like klassisk som svarte pumps, og i samme gate. Og ja, de er forskjellige fra rideskoene. De veier ikke like mye, de er nettere og mangler ståltupp. Ellers kunne damen på Høøks opplyse meg her om dagen om at de selger ganske mange par av disse til sivilt bruk. Så ser ikke bort fra at mange tusler rundt med jeans og ståltupp, nei;-) Det er jo ikke alle man kjøper som har ståltupp heller da Men jeg tviler ikke på at de selger mange til vanlig bruk, fikk jo til og med tak i jodhpurs i semsket skinn på Horze en stund. Hvordan det er praktisk i stallen skjønner ikke jeg
Gustav Klitt Skrevet 16. mars 2014 #33 Skrevet 16. mars 2014 Har jeg altså så håpløs smak? Kan dere linke til det dere mener er et bedre valg? Må være svarte, skinn og tynne og lette med lav hæl (maks 5 cm). På zalando kan du legge inn flere av de kriteriene du nevner, kanskje lettere å finne noe når du kan søke på tvers av merker og butikker?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #34 Skrevet 16. mars 2014 Ser ut som rideskoene mine. Og ja de ER gode å gå i. Anonymous poster hash: 67c8c...9b9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #35 Skrevet 16. mars 2014 Jeg synes ikke det. Men det betyr vel ingenting så lenge du synes de er fine? Anonymous poster hash: bdd8d...399
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #36 Skrevet 16. mars 2014 Synes det er vanskelig å finne et fine par slike, for endten er de for høye/vide/merkelige i skaftet. Hadde aldri kjøpt slike over nett. Men tilbake til spm- knallfine Anonymous poster hash: 9ef1c...0dd
overlord Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #37 Skrevet 16. mars 2014 Ble butikkrunde på meg. Ble usikker på egen smak pluss at jeg måtte gjennomføre gå-testen. Er veldig fornøyd med det utvalgte paret
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #38 Skrevet 16. mars 2014 Kjedelige! Anonymous poster hash: b902b...71a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #39 Skrevet 16. mars 2014 Ble butikkrunde på meg. Ble usikker på egen smak pluss at jeg måtte gjennomføre gå-testen. Er veldig fornøyd med det utvalgte paret Hva endte du opp med da? Anonymous poster hash: c825a...415
overlord Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #40 Skrevet 16. mars 2014 Ble butikkrunde på meg. Ble usikker på egen smak pluss at jeg måtte gjennomføre gå-testen. Er veldig fornøyd med det utvalgte paret Hva endte du opp med da? Anonymous poster hash: c825a...415 http://www.bianco.no/til-henne/boots/ankle-boots/ninon-leather-boot/black/532183 Disse. Gode å gå i
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #41 Skrevet 16. mars 2014 Ble butikkrunde på meg. Ble usikker på egen smak pluss at jeg måtte gjennomføre gå-testen. Er veldig fornøyd med det utvalgte paret Hva endte du opp med da? Anonymous poster hash: c825a...415 http://www.bianco.no/til-henne/boots/ankle-boots/ninon-leather-boot/black/532183 Disse. Gode å gå i De var fine Anonymous poster hash: c825a...415
Elsker livet Skrevet 16. mars 2014 #42 Skrevet 16. mars 2014 De var langt penere enn de første. God valg!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #43 Skrevet 16. mars 2014 Liker sånne sko, men akkurat de der så litt kjerring ut. Syns Bianco og eurosko har finere. Anonymous poster hash: 6e563...af5
Fru vims Skrevet 17. mars 2014 #44 Skrevet 17. mars 2014 Ble butikkrunde på meg. Ble usikker på egen smak pluss at jeg måtte gjennomføre gå-testen. Er veldig fornøyd med det utvalgte paret Hva endte du opp med da? Anonymous poster hash: c825a...415 http://www.bianco.no/til-henne/boots/ankle-boots/ninon-leather-boot/black/532183 Disse. Gode å gå i De var fine
Petetatismos Skrevet 17. mars 2014 #45 Skrevet 17. mars 2014 Hei, Har du sett R.M. Williams fra Australia? Jeg har ett par som jeg har bodd i i 1.5 år. Elsker de! Her er en type. Det finnes mange ulike: http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/rmwilliams-gardener-greasy-kip-boot-leather-black.html
Gjest meg&mini Skrevet 17. mars 2014 #46 Skrevet 17. mars 2014 Jeg liker stilen men den modellen der var grusom, sorry. Har du sett på Acne Gun? De er stilige og har lav hæl. De er så så så stilige! Må ha meg et par, har siklet så altfor lenge etter disse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå