Gå til innhold

Var ikke disse fine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de var helt utrolig kjedelige! Men smaken er som baken...;)

Skrevet

 

Har jeg altså så håpløs smak? Kan dere linke til det dere mener er et bedre valg? Må være svarte, skinn og tynne og lette med lav hæl (maks 5 cm).

 

Disse?

http://www.net-a-porter.com/product/401297

 

Anonymous poster hash: 6be7a...d94

 

 

Så du prisen?  :sukk:

Skrevet

 

Nei, de var helt utrolig kjedelige! Men smaken er som baken... ;)

 

 

 

De øverste var veldig fine! Mer er ikke de ganske like de jeg linket til da?

 

Jo det er de. Syntes de så litt forskjellige ut. Men så nå at de er omtrent helt like. Men fine er de. :)

Skrevet

 

 

De er jo kjempefine! Klassiske ridestøvler, har vært i garderoben i varianter siden en gang på tidlig tidlig 90-tall da det første paret ble med hjem fra Paris, nå befinner også et par med ståltupp seg i garderoben til jentungen, dog med stall-bruk som formål. 

Vært i en del diskusjoner angående sånne sko, alle mener jo de er heeelt ulike fra rideskoene bortsett fra de som driver med hest :fnise:

 

Dere kan få gå med hva dere vil altså, skal ikke nekte noen og jeg vet det er mote! Men for guds skyld innrøm at de er ekstremt like de man rir med :) Og hvis "ridebukse" blir på moten igjen så er det kanskje greit å ikke gå ut med det + sånne sko ;)

 

Like klassisk som svarte pumps, og i samme gate. Og ja, de er forskjellige fra rideskoene. De veier ikke like mye, de er nettere og mangler ståltupp. Ellers kunne damen på Høøks opplyse meg her om dagen om at de selger ganske mange par av disse til sivilt bruk. Så ser ikke bort fra at mange tusler rundt med jeans og ståltupp, nei;-)

 

Det er jo ikke alle man kjøper som har ståltupp heller da ;) Men jeg tviler ikke på at de selger mange til vanlig bruk, fikk jo til og med tak i jodhpurs i semsket skinn på Horze en stund. Hvordan det er praktisk i stallen skjønner ikke jeg :P

Skrevet

Har jeg altså så håpløs smak? Kan dere linke til det dere mener er et bedre valg? Må være svarte, skinn og tynne og lette med lav hæl (maks 5 cm).

På zalando kan du legge inn flere av de kriteriene du nevner, kanskje lettere å finne noe når du kan søke på tvers av merker og butikker?

Skrevet

Ser ut som rideskoene mine. Og ja de ER gode å gå i.

 

Anonymous poster hash: 67c8c...9b9

Skrevet

Jeg synes ikke det. Men det betyr vel ingenting så lenge du synes de er fine?

 

Anonymous poster hash: bdd8d...399

Skrevet

Synes det er vanskelig å finne et fine par slike, for endten er de for høye/vide/merkelige i skaftet. Hadde aldri kjøpt slike over nett. 

 

Men tilbake til spm- knallfine :) 



Anonymous poster hash: 9ef1c...0dd
Skrevet

Ble butikkrunde på meg. Ble usikker på egen smak pluss at jeg måtte gjennomføre gå-testen. Er veldig fornøyd med det utvalgte paret :)

Skrevet

Kjedelige!



Anonymous poster hash: b902b...71a
Skrevet

Ble butikkrunde på meg. Ble usikker på egen smak pluss at jeg måtte gjennomføre gå-testen. Er veldig fornøyd med det utvalgte paret :)

Hva endte du opp med da?

 

Anonymous poster hash: c825a...415

Skrevet

De var langt penere enn de første. God valg! 

Skrevet

Liker sånne sko, men akkurat de der så litt kjerring ut. Syns Bianco og eurosko har finere.

 

Anonymous poster hash: 6e563...af5

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg liker stilen men den modellen der var grusom, sorry. Har du sett på Acne Gun? De er stilige og har lav hæl.

De er så så så stilige! Må ha meg et par, har siklet så altfor lenge etter disse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...