overlord Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 https://lillevinkelsko.no/skoletter/wonders/e-9860-00-sort Ikke akkurat det jeg var på jakt etter, men disse må da være gode å gå i? I tillegg til at de var fine.
sug lut Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Helt nøytrale og anvendelige. Har fortløpende hatt sånne siden -85, tror jeg...
overlord Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2014 Helt nøytrale og anvendelige. Har fortløpende hatt sånne siden -85, tror jeg... Jeg også, siden 95, men jeg hadde høyere hæler før alderen tok meg.
sug lut Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Helt nøytrale og anvendelige. Har fortløpende hatt sånne siden -85, tror jeg... Jeg også, siden 95, men jeg hadde høyere hæler før alderen tok meg. Jeg også, men alltid et par lave også. Husker jeg gikk åtte km hjem fra byen i 12 cm hæl (platå, men dog). Det skjer ikke igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Jeg hadde også sånne på 90-tallet. Og dette er jo egentlig sko for alle aldre.. Meeennneehhh... Personlig syns jeg slike sko er litt "kjerring".... Tror nok det har noe med at min gamle bestemor på 97 år har sverget til slike sko så lenge jeg kan huske Mamma kjøpte faktisk noe ala disse til henne til jul i fjor Men tror nok de er veldig gode å gå i da Anonymous poster hash: 0ee03...225
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Jo, dette er en klassiker enhver kvinne bør ha i gangen Jeg har noen som er hakket røffere, er nok fjorårets modell av disse tenker jeg http://www.eurosko.no/sko/22199/roots.html Anonymous poster hash: e65bf...218
DaenerysStorm Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har brukt sånne hele livet, mange forskjellige versjoner... Fåes kjøpt relativt billig på hesteutstyrbutikker
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Sånne kler ikke meg, er jeg redd. Blir litt for maskulint, på en måte. Jeg må ha litt nettere sko, evt spissere og tynnere/høyere hæl.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Maskuline kjerringsko. Men hver sin smak. Anonymous poster hash: a83f6...321
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 Maskuline kjerringsko. Men hver sin smak. Anonymous poster hash: a83f6...321 Ha ha, jeg liker disse maskuline kjerringskoene. Jeg har letet etter slike sko, i str. 43, med gore tex. Tips meg gjerne hvis dere finner noen. Anonymous poster hash: daa68...ee0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #11 Skrevet 13. mars 2014 Maskuline kjerringsko. Men hver sin smak. Anonymous poster hash: a83f6...321 Ha ha, jeg liker disse maskuline kjerringskoene. Jeg har letet etter slike sko, i str. 43, med gore tex. Tips meg gjerne hvis dere finner noen. Anonymous poster hash: daa68...ee0 Kanskje finere på dere som liker dem? Jeg ser iallefall helt forferdelig ut Anonymous poster hash: a83f6...321
Fru vims Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 Ja de er fine Har noen som ligner litt, og de er absolutt ikke maskuline.
lilyblue Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Jeg liker stilen men den modellen der var grusom, sorry. Har du sett på Acne Gun? De er stilige og har lav hæl.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 Helt ærlig så synes jeg du har valgt ut de aller kipeste skolettene. Tror det er kombinasjonen av at de er litt blanke, har strikk i siden og formen som gjør det. Det finnes jo sååå mye annet å velge mellom Anonymous poster hash: 2af4c...9d6
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 13. mars 2014 #15 Skrevet 13. mars 2014 Ikke de peneste, men hver sin smak
amandine Skrevet 13. mars 2014 #16 Skrevet 13. mars 2014 De er jo kjempefine! Klassiske ridestøvler, har vært i garderoben i varianter siden en gang på tidlig tidlig 90-tall da det første paret ble med hjem fra Paris, nå befinner også et par med ståltupp seg i garderoben til jentungen, dog med stall-bruk som formål.
overlord Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 13. mars 2014 Har jeg altså så håpløs smak? Kan dere linke til det dere mener er et bedre valg? Må være svarte, skinn og tynne og lette med lav hæl (maks 5 cm).
DaenerysStorm Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 De er jo kjempefine! Klassiske ridestøvler, har vært i garderoben i varianter siden en gang på tidlig tidlig 90-tall da det første paret ble med hjem fra Paris, nå befinner også et par med ståltupp seg i garderoben til jentungen, dog med stall-bruk som formål. Vært i en del diskusjoner angående sånne sko, alle mener jo de er heeelt ulike fra rideskoene bortsett fra de som driver med hest Dere kan få gå med hva dere vil altså, skal ikke nekte noen og jeg vet det er mote! Men for guds skyld innrøm at de er ekstremt like de man rir med Og hvis "ridebukse" blir på moten igjen så er det kanskje greit å ikke gå ut med det + sånne sko
amandine Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 Har jeg altså så håpløs smak? Kan dere linke til det dere mener er et bedre valg? Må være svarte, skinn og tynne og lette med lav hæl (maks 5 cm). Slett ikke håpløs! Ridestøvler har da vært en klassiker i hundre år? Husker jeg kjøpte mine første i 1982!! Og da høye, som fashionistaen krevde dengang. Jeg hadde selvfølgelig egne ridestøvler(med ståltupp) til ridning, men svarte klassiske ridestøvler(og da ikke nødvendigvis med ståltupp, de kan man jo holde i stallen) har nå vært der alltid. Det er litt sånn grunnmur-i-garderoben-plagg. Som man må ha. Et par klassiske slike, et par klassiske pumps etc, basis som må være der.
amandine Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 De er jo kjempefine! Klassiske ridestøvler, har vært i garderoben i varianter siden en gang på tidlig tidlig 90-tall da det første paret ble med hjem fra Paris, nå befinner også et par med ståltupp seg i garderoben til jentungen, dog med stall-bruk som formål. Vært i en del diskusjoner angående sånne sko, alle mener jo de er heeelt ulike fra rideskoene bortsett fra de som driver med hest Dere kan få gå med hva dere vil altså, skal ikke nekte noen og jeg vet det er mote! Men for guds skyld innrøm at de er ekstremt like de man rir med Og hvis "ridebukse" blir på moten igjen så er det kanskje greit å ikke gå ut med det + sånne sko Like klassisk som svarte pumps, og i samme gate. Og ja, de er forskjellige fra rideskoene. De veier ikke like mye, de er nettere og mangler ståltupp. Ellers kunne damen på Høøks opplyse meg her om dagen om at de selger ganske mange par av disse til sivilt bruk. Så ser ikke bort fra at mange tusler rundt med jeans og ståltupp, nei;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #21 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har også hatt slike sko i alle år, i stallen... Ser det er mange som bruker dem "sivilt", og som hestedame synest jeg det ser helt tåpelig ut! Anonymous poster hash: 43c00...190
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. mars 2014 #22 Skrevet 13. mars 2014 Litt kjedelige etter min smak. Liker litt pynt på, evnt litt nagler eller spenner.
Von Hertelhofen Skrevet 13. mars 2014 #23 Skrevet 13. mars 2014 Ja, de er litt kjerring det kan være fint med ankelstøvletter altså, men disse var nitriste.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #24 Skrevet 13. mars 2014 Har jeg altså så håpløs smak? Kan dere linke til det dere mener er et bedre valg? Må være svarte, skinn og tynne og lette med lav hæl (maks 5 cm). Disse? http://www.net-a-porter.com/product/401297 Anonymous poster hash: 6be7a...d94
Fru vims Skrevet 13. mars 2014 #25 Skrevet 13. mars 2014 Men hadde kanskje vært finere med glidelås på sidene og kilehæl. Det er sånne jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå