Gå til innhold

Cheeses of Nazareth!

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg henger godt etter på Greys :)

Jeg skal bare bestille litt englanskt bakestæsj så det ligger klart på hotellet til jeg ankommer til uka, så kan vi date så det ljomer etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger godt etter på Greys :)

Jeg skal bare bestille litt englanskt bakestæsj så det ligger klart på hotellet til jeg ankommer til uka, så kan vi date så det ljomer etter!

Bra, da skal jeg bare se ferdig en episode Grey's og så er jeg klar i nitida med det som skal gjøres av meg på denne sida av midnatt - så da er det date :)

Skrevet

Cdon holdt løftet sitt, og jeg har vært fanget i s60-boblen siden fredag. Coyoten, slangen og ilderen har akkurat nå stirrekonkurranse under scenegulvet og jeg kan bare ikke fatte at sesong 2,3,4 osv ikke eksisterer. Norsk tekst var bare trist, så den ble fort slått av. Tilbake til bobla, over og ut.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

axis of evil animal kingdom ohoi!!!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

er du fortapt i jacks øyne Luten eller har livet hendt?

Skrevet

er du fortapt i jacks øyne Luten eller har livet hendt?

Jeg må tydeligvis lære meg å ikke gjøre avtaler, for jeg bare sovner. Er det mulig da, sorrysorrysorrysorry. Jeg kan da ikke drive på sånn - det er nemlig ingen som kan ha S60-date før kvelden, det skjønner til og med jeg. Og siden alle dere har småsneiper som neppe sover godt heller, og dermed er like søvndeprivert som meg, så har jeg ingen unnskyldning annet enn at jeg var så trøtt at i det øyeblikket jeg tok ut Grey's og satte inn S60 og satte meg til så rulla visst hue over til høyre (har voldsom kink i nakken nå) og hjernen kobla ut. Alltid like fint å våkne med klea på, huepine (altfor varmt å sove i stua)og lysa på. I dag skal jeg jaggu sove middag, om jeg klarer å få det til med resten av verden, så jeg klarer å holde meg våken til elleve i hvert fall.

Skrevet

Cdon holdt løftet sitt, og jeg har vært fanget i s60-boblen siden fredag. Coyoten, slangen og ilderen har akkurat nå stirrekonkurranse under scenegulvet og jeg kan bare ikke fatte at sesong 2,3,4 osv ikke eksisterer. Norsk tekst var bare trist, så den ble fort slått av. Tilbake til bobla, over og ut.

Alltid plass til en til som bruker Sterilan :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...