sug lut Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Helle Høygir, jeg trenger en dose Matt & Danny, og for ikke å forstyrre morraøkta di er jeg omtenksom nok til å starte tidlig. Graver meg nå enhånds ned i puffen-med-det-tunge-lokket for å finne dvd og starter fra tidenes beste rant- "a candyassed broadcast network - we're all being lobotomized - it's always been a struggle between art and commerce but I'm telling you, art is getting its ass kicked - people are being killed in a war that has theme music and a logo - this feckless off the charts greedfilled whorehouse of a network" - altså, jeg trykker play om så lang tid det måtte ta inkl alle banneord jeg kan på minst tre språk.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Du veit jeg kan ikke se en slik overskrift og ikke gå inn på den?? Imorgen skal jeg ikke tidlig trene- da er det time på kvelden jeg prøver å reke meg på i et håp om at litt yogalignende vil hjelpe musklene til å slappe av litt og gi litt mindre hodepine.. Og du veit at når rykker det i studio foten - det er jo en liten stund siden sist nå. Og jeg kan ikke gå for lenge uten dosen min. I tillegg så gnager det veeeeldig at jeg ikke kommer på ostene.. Det var en gauda, en port salut og ?
sug lut Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2014 JAAAAAAAAAAAAAA der er du og jeg skal korrumpere kvelden din, og jeg husker også bare "Gouda, port salut.." og at det er Harriets replikk. Så tror jeg det er i Parrumph-episodene Men det er antakelig galt for der er Jesus as head of standards and practises, så jeg skal se hele smala og det er bare usannsynlig deilig! Ah, smarte raske replikker er en lise for sjelen. Quality isn't anathema to profit. Ah, nytelse.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Joda det er nevada day nr 2 tror jeg fordi han forteller den vel til dommeren? Og det er de episodene hvor det er så mye Jack. Å min Jack - der snakker vi elsk. Og jeg som skulle legge meg
Gjest Helle_Høygir Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Jeannie: Is Tom in jail in a Marx Brothers movie? Matt: That’s good… that’s funny. Keep that sense of humour, Jeannie, you’re going to need it waiting tables at Hooters in Santa Monica.”
sug lut Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2014 Ah, Jack. Swooon. Og takk for quote!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Jeg gir meg ende over - google har sviktet... Om man googler cheeses of Nazareth, så får du opp ganske mye og ikke alt er ss60 relatert nei og av alt jeg finner og selv med et svært spesifikt søkt, så er det INGEN som gidder å si hvilke oster det er. Så da er det kun en løsning - imorra er det ss60 på DVD! spørs om det er helt innafor å se på DVD på jobb?
sug lut Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2014 Fnis, et album fra et kristent ska-band og en ostebutikk fra Nazareth, Pennsylvania er bare hakket for far out, høres jo ut som noe noen planta på nett en gang de var høye som hus bare for å la oss finne det i en fjern framtid. Klart du må over på dvd, det kan antakelig gjøres jobbrelevant om du bare tenker kreativt nok, litt avhengig av hvilket jobb du har... Åpent kontorlandskap er ikke å anbefale, vil jeg tro, og øreplugger et must. Ellers kan muligens dette printes og passere som møtedokumenter http://en.wikiquote.org/wiki/Studio_60_on_the_Sunset_Strip. Ha en fortreffelig dag!
bIomstre Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 I didn't think Cheeses of Nazareth was gouda at all! Aner ikke hva dere plaprer om, men liker ikke når det snakkes stygt om min venn Gågle, så jeg måtte teste. Det var sevlfølgelig lett, Gågle vet absolutt hva den siste osten er! Men, jeg regner med at dere heller vil se Studio 60 on the Sunset Strip Episode 1x08: Nevada Day: Part II enn å høre det fra meg, så jeg sier intet...
sug lut Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2014 I didn't think Cheeses of Nazareth was gouda at all! Aner ikke hva dere plaprer om, men liker ikke når det snakkes stygt om min venn Gågle, så jeg måtte teste. Det var sevlfølgelig lett, Gågle vet absolutt hva den siste osten er! Men, jeg regner med at dere heller vil se Studio 60 on the Sunset Strip Episode 1x08: Nevada Day: Part II enn å høre det fra meg, så jeg sier intet... Fnis, jeg ser for meg trippel gågle-duell mellom Helle Høygir, meg og en hodefoting her nå, i solnedgang, og du trekker akkurat så mye raskere før du rir ut av byen mens vi ligger igjen i hovedgata utenfor saloonen med hver vår fjernkontroll
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 Nå gir jeg nesten opp - jeg har gååglet, jeg har youtubet og ingen vil vise meg det klippet jeg trenger... Jeg finner jo om episoden, jeg har funnet at de skriver om cheeses, men ingen vil si hvilken ost. Jeg vet det er Gauda, men det er flere av de.. Akkurat nå gjør det ingenting at fysio ble avlyst for da kan jeg beine hjem og finne ut av dette før jeg blir fullstendig gal! Mulig jeg trenger seriøse gågle tips her nå - jeg er jo storfan av gågle, men føler meg litt sveket nå
bIomstre Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Nå gir jeg nesten opp - jeg har gååglet, jeg har youtubet og ingen vil vise meg det klippet jeg trenger... Jeg finner jo om episoden, jeg har funnet at de skriver om cheeses, men ingen vil si hvilken ost. Jeg vet det er Gauda, men det er flere av de.. Akkurat nå gjør det ingenting at fysio ble avlyst for da kan jeg beine hjem og finne ut av dette før jeg blir fullstendig gal! Mulig jeg trenger seriøse gågle tips her nå - jeg er jo storfan av gågle, men føler meg litt sveket nå Huff da, må ikke bli gal. Da kan jeg heller sende deg link på osten Har ikke noe klipp da, regnet med dere hadde alle episodene selv og heller kunne bruke det som en unskylding for å se på nytt?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 hehe jeg måtte kjøpe boksen på nytt siden jeg har sett den så mange ganger Send meg link før jeg bare går rundt og laller om ost. Noe som muligens vil kanskje sprite opp et skarve budsjett møte??
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Luuuuten - har du gitt opp Matt & Danny??
sug lut Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 17. mars 2014 Luuuuten - har du gitt opp Matt & Danny?? NEEEIEIIIIIIEEEII! Var bare sånn at noen var på besøk og var så fniseprateløseverdensproblemermedrødvin-bra at fredagen gikk langt inn i lørdagen og lørdagen gikk i koma (se mitt innlegg i zzzzzzzzzzzzzzz-tråden til Anne- og søndagen var fylt med vår og deretter ene ungens skoleprosjekt. Jeg anslår at psycho-religious cults get positively horny at the very mention of a boikott cirka klokka halv ti i kveld. Tilbakelagt fire episoder, dvs opp til og med The West Coast delay. Be there or be square.
sug lut Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 17. mars 2014 Luuuuten - har du gitt opp Matt & Danny?? NEEEIEIIIIIIEEEII! Var bare sånn at noen var på besøk og var så fniseprateløseverdensproblemermedrødvin-bra at fredagen gikk langt inn i lørdagen og lørdagen gikk i koma (se mitt innlegg i zzzzzzzzzzzzzzz-tråden til Anne- og søndagen var fylt med vår og deretter ene ungens skoleprosjekt. Jeg anslår at psycho-religious cults get positively horny at the very mention of a boikott cirka klokka halv ti i kveld. Tilbakelagt fire episoder, dvs opp til og med The West Coast delay. Be there or be square. Og smilefjeset skulle være en B.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er med!!!!!!!!!! Du begynner å se ca 21:30? Tenk en S60 date - åsså på en mandag da!
Anne-B. Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har på følelsen at dette er noe jeg bør se?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 I og med det er bare 1 sesong (min store hjertesorg), så tar jeg fra 1. Men hukommelsen har ikke sviktet meg såpass at jeg ikke kan live date med deg! AnneB - studio 60 on the sunset strip er for Luten og meg et must. Det var slik vi fant hverandre hahaha
sug lut Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #22 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har på følelsen at dette er noe jeg bør se? Det er VELDIG noe du bør se! Og siden jeg faktisk er i besittelse av to sett av dvd'ene (ja, det er sykt) kan jeg sende deg det ene om du vil, så kan du ta en kikk. Sykt bra dialoger, sykt bra skuespillere, sykt bra plot, i det hele tatt sykt bra. Ta en nerdetitt her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144010194-kranglesiden-na-ogsa-for-tv-fetisjister/
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #23 Skrevet 17. mars 2014 Nei det er ikke sykt å ha 2 sett (sier hun som har akkurat det samme selv ) Og ja det MÅ ses! åååå hvilken lykke det er!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. mars 2014 #24 Skrevet 23. mars 2014 Ohoi Lutorama - er du der? Jeg så litt igår og for selskapets skyld hadde jeg på norsk tekst (prøvde å få noen inn på den rette og smale S60 sti). Og jaggu sa jeg lost in translasjon ja - ved norsk teksting så forsvinner så mange gode poeng og ikke minst det er så jalla oversatt at jeg får angst langt inni min engelsktalende sjel. Vi snakker hakket før "make up sex= sminke sex" altså.. Så aldri aldri aldri trykk på knappen med norsk tekst igjen er lærdommen
sug lut Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #25 Skrevet 23. mars 2014 Ohoi Lutorama - er du der? Jeg så litt igår og for selskapets skyld hadde jeg på norsk tekst (prøvde å få noen inn på den rette og smale S60 sti). Og jaggu sa jeg lost in translasjon ja - ved norsk teksting så forsvinner så mange gode poeng og ikke minst det er så jalla oversatt at jeg får angst langt inni min engelsktalende sjel. Vi snakker hakket før "make up sex= sminke sex" altså.. Så aldri aldri aldri trykk på knappen med norsk tekst igjen er lærdommen Argh, det høres ut som en vond opplevelse. Jeg har hatt dypdykk i Grey's denne uka, men er mer enn villig til en date med Matt i kveld. Nå med en gang eller senere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå