Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #26 Skrevet 12. mars 2014 Hva er Dib ? Din Baby ? Anonymous poster hash: d650e...b7b Ny her? Du kommer fort inn i sjarongen Og du kommer til å lære en hel haug med nyttig og unyttige ting Og ikke bli overrasket om det kommer på snakk om en mann i sebratruse og knekk i knærne Eller runketelt.. Nei, vært her siden september 13. Men ikke hørt Dib. Har lest alle trådene om temaet og ler godt om alle pølser og alt, men aldri fått med meg ordet dib-dame - hva det betyr.... :/ Er det hemmelig.....? Kan man ikke bare si det? Anonymous poster hash: d650e...b7b dib = din baby HI skriver dib-dame, fordi det er en del merksnodigheter her inne, om man opplever det i virkeligheten, tenker man fort "hun vanker på dib" Anonymous poster hash: f55f9...611
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. mars 2014 #27 Skrevet 12. mars 2014 Hva er Dib ? Din Baby ? Anonymous poster hash: d650e...b7b Ny her? Du kommer fort inn i sjarongen Og du kommer til å lære en hel haug med nyttig og unyttige ting Og ikke bli overrasket om det kommer på snakk om en mann i sebratruse og knekk i knærne Eller runketelt.. Og ikke glem klassikeren "Runkehonkle" hahaha.
mamma_bergen Skrevet 12. mars 2014 #28 Skrevet 12. mars 2014 Hva er Dib ? Din Baby ? Anonymous poster hash: d650e...b7b Ny her? Du kommer fort inn i sjarongen Og du kommer til å lære en hel haug med nyttig og unyttige ting Og ikke bli overrasket om det kommer på snakk om en mann i sebratruse og knekk i knærne Eller runketelt.. Og ikke glem klassikeren "Runkehonkle" hahaha. Og glem for all del ikke å be om råd her inne om hvordan man steller i stand bursdagsbesøk med riktig servering, og hvordan planlegge virkelighetstroe brannøvelser
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #29 Skrevet 12. mars 2014 Når hun stiller på kino med knaskerøtter, selleri og vann som kinokos. Når hun stormer over gaten for å røske vekk helseteppet som henger over en vognkalesje. Anonymous poster hash: a574c...e0c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #30 Skrevet 12. mars 2014 Ut fra det jeg leser her: når jeg møter en dame med særdeles dårlig humor - da vet jeg at jeg har med en dib-dame å gjøre.. Anonymous poster hash: 6b332...6c4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #31 Skrevet 12. mars 2014 Ut fra det jeg leser her: når jeg møter en dame med særdeles dårlig humor - da vet jeg at jeg har med en dib-dame å gjøre.. Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Og du har bra humor? Er ikke du også på dib da? Anonymous poster hash: 3718a...3fb
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. mars 2014 #32 Skrevet 12. mars 2014 Ut fra det jeg leser her: når jeg møter en dame med særdeles dårlig humor - da vet jeg at jeg har med en dib-dame å gjøre.. Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Nåh, tørrpinnen..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #33 Skrevet 12. mars 2014 Når man møter en hysterisk antirøyker som blir sur hvis man våger å tenne seg en røyk i ett buss skur eller i køen før Disney on ice. Man kan jo døøøøø av å puste inn litt røyk ute, men eksosen er det ikke så farlig med. Anonymous poster hash: ee23f...9dd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #34 Skrevet 12. mars 2014 Når man spør "kan jeg være gravid?" Anonymous poster hash: 9d610...713
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #35 Skrevet 12. mars 2014 Når man mener at det er bedre å få gutter enn jenter. Amming er ut og mme er best Anonymous poster hash: 9e5eb...4e5
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #36 Skrevet 12. mars 2014 Ut fra det jeg leser her: når jeg møter en dame med særdeles dårlig humor - da vet jeg at jeg har med en dib-dame å gjøre.. Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Og du har bra humor? Er ikke du også på dib da? Anonymous poster hash: 3718a...3fb [/quote Jo...jeg er her for å følge interessante diskusjoner. Heldigvis ikke for å snakke om tykkelsen på penis til mannen min el andre "morsomheter" Anonymous poster hash: 6b332...6c4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #37 Skrevet 12. mars 2014 Når du ser en hysterisk dame løpe rundt i gatene med en graviditetstest og lurer på om noen ser en svak strek Anonymous poster hash: 6fe88...51d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #38 Skrevet 12. mars 2014 Ut fra det jeg leser her: når jeg møter en dame med særdeles dårlig humor - da vet jeg at jeg har med en dib-dame å gjøre.. Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Og du har bra humor? Er ikke du også på dib da? Anonymous poster hash: 3718a...3fb [/quote Jo...jeg er her for å følge interessante diskusjoner. Heldigvis ikke for å snakke om tykkelsen på penis til mannen min el andre "morsomheter" Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Gud forby om du skulle fått deg en latter på kjøpet. Anonymous poster hash: 75a48...318
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #39 Skrevet 12. mars 2014 Når hun svare på mailer til kollegaer med å korrigere skrivefeil samt en sint kommentar om at særskrivingfeil PLAGER henne. Anonymous poster hash: 61f32...42a Har en lege der jeg jobber som er fæl til å trykke litt feil på tastaturet når han skriver, går tydeligvis litt fort i svingene til tider. Kjenner jeg blir sprø når jeg leser notatene gitt..... Er vant til å rette opp små skrivefeil da mannen har dysleksi og spør innimellom om hvordan ting skrives eller vil ha meg til å renskrive. Anonymous poster hash: 2f482...4fb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #40 Skrevet 12. mars 2014 Ut fra det jeg leser her: når jeg møter en dame med særdeles dårlig humor - da vet jeg at jeg har med en dib-dame å gjøre.. Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Og du har bra humor? Er ikke du også på dib da? Anonymous poster hash: 3718a...3fb [/quote Jo...jeg er her for å følge interessante diskusjoner. Heldigvis ikke for å snakke om tykkelsen på penis til mannen min el andre "morsomheter" Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Partypooper. Hvis du er så seriøs, så er det ingen som tvinger deg til å lese moro-trådene. Det er frivillig det vet du. Anonymous poster hash: 3718a...3fb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #41 Skrevet 12. mars 2014 Hahaha, de beste er jo nevnt sebratruse, ronkehonkle, teppe foran vogna, rettskriving, bilen som står parkert der hvor den ikke står, NAV utbetalinger, avholdsdamer, skyggestreker og kan jeg være gravid klassikere på dib. Og må ikke glemme du vet det er en dibdame når de omtaler dagen de venter mens som IKM, hahaha Anonymous poster hash: b0af1...b0a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #42 Skrevet 12. mars 2014 Ut fra det jeg leser her: når jeg møter en dame med særdeles dårlig humor - da vet jeg at jeg har med en dib-dame å gjøre.. Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Og du har bra humor? Er ikke du også på dib da? Anonymous poster hash: 3718a...3fb [/quote Jo...jeg er her for å følge interessante diskusjoner. Heldigvis ikke for å snakke om tykkelsen på penis til mannen min el andre "morsomheter" Anonymous poster hash: 6b332...6c4 Gud forby om du skulle fått deg en latter på kjøpet. Anonymous poster hash: 75a48...318 Slapp helt av. Ingen overhengende fare for det skjønner jeg. Anonymous poster hash: 6b332...6c4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #43 Skrevet 12. mars 2014 Når du ser dame trampe nedover gaten og mumler "**** svigermor". Kanskje ikke ser, men opplever. Når du åpner deg opp for en venninne, den kvinnelige legen eller sjefen din og forteller hva du sliter med om dagen og blir møtt med "TROLL!" Anonymous poster hash: 8c176...ce2
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. mars 2014 #44 Skrevet 12. mars 2014 Når du ser damen bak deg i kassakøen følger nøye med hva du legger på rullebåndet, samtidig som hun tar notater imens hun måper så øynene holder på å poppe ut av hodet idet hun ser grandiosa'en i bunnen av handlekurven (som du selvfølgelig har prøvd å kamuflere etter beste evne under bleiene)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #45 Skrevet 12. mars 2014 Når noen skal betale for et brød og hun mangler to kroner og damen bak i køen himler med øynene og sier høyt at enkelte aldri burde hatt barn om de ikke kan betale! Anonymous poster hash: 6fe88...51d
MammantilNurket Skrevet 12. mars 2014 #46 Skrevet 12. mars 2014 ... når hun har med sin 15 år gamle sønn inn i damegarderoben i svømmehallen
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #47 Skrevet 12. mars 2014 Når noen skal betale for et brød og hun mangler to kroner og damen bak i køen himler med øynene og sier høyt at enkelte aldri burde hatt barn om de ikke kan betale! Anonymous poster hash: 6fe88...51d Du er herved meldt til barnevernet! Anonymous poster hash: 75a48...318
Superdolly Skrevet 13. mars 2014 #48 Skrevet 13. mars 2014 Hva er Dib ? Din Baby ? Anonymous poster hash: d650e...b7b Ny her? Du kommer fort inn i sjarongen Og du kommer til å lære en hel haug med nyttig og unyttige ting Og ikke bli overrasket om det kommer på snakk om en mann i sebratruse og knekk i knærne Eller runketelt.. Og ikke glem klassikeren "Runkehonkle" hahaha. Og glem for all del ikke å be om råd her inne om hvordan man steller i stand bursdagsbesøk med riktig servering, og hvordan planlegge virkelighetstroe brannøvelser Den brannøvelsen glemmer jeg aldri! Men det var egentlig ikke morsomt. Hvis den beskrivelsen var sann, så stakkars unger...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #49 Skrevet 13. mars 2014 Når du overhører damene ved siden av på kafeen om de alle har målt mannens penis Anonymous poster hash: 6fe88...51d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #50 Skrevet 13. mars 2014 Når hun blir pinlig berørt fordi hun uheldigvis slapp en fis forran babyen sin! Anonymous poster hash: 5586e...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå