Gå til innhold

Du vet du ser en dibdame når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...du ser en som måler pølser med målebånd i butikken.

flere?

Anonymous poster hash: 75a48...318
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ler seg ihjel av ordene "Same" og "truse" om den er i samme setning.

Anonymous poster hash: 23dab...0c4
Skrevet

flere?

Haha. Håper virkelig ikke du har sett noe sånt!

Anonymous poster hash: bbca1...a70

Skrevet

flere?

Haha. Håper virkelig ikke du har sett noe sånt!

Anonymous poster hash: bbca1...a70

Ikke enda, men håper faktisk at jeg gjør det  :fnise:

Skrevet

flere?

....? 

Hvorfor skulel en dib-dame gjøre det?

Anonymous poster hash: 0b279...9ae

Skrevet

flere?

....? 

Se innlegget "hvor tykk er peniser til mannen din"... eller for å faktisk svare på spørsmålet ditt: fordi det bare er dibdamer som måler pølsesnabber på butikken for å finne ut hvor stor penis gubben har :P

Skrevet

flere?

....? 

Se innlegget "hvor tykk er peniser til mannen din"... eller for å faktisk svare på spørsmålet ditt: fordi det bare er dibdamer som måler pølsesnabber på butikken for å finne ut hvor stor penis gubben har :P

Aaaah! Har ikke lest tråden, men skal gjøre det nå. Du har helt rett, da kan det klassifiseres som dibdameoppførsel!

Skrevet

Når dama blir panisk fordi det er observert ørn i nærområdet og babyen ligger ute i vogna og sover ;)

Anonymous poster hash: f55f9...611
Skrevet

Når dama blir panisk fordi det er observert ørn i nærområdet og babyen ligger ute i vogna og sover ;)

Hahaha

Skrevet

Garanterer at du ser noen om du setter foten innenfor et NAV-kontor...

Anonymous poster hash: 6b332...6c4

Skrevet

Når dama blir panisk fordi det er observert ørn i nærområdet og babyen ligger ute i vogna og sover ;)Anonymous poster hash: f55f9...611

Haha..jeg fikk fullstendig panikk i sommer, var på hyttetur og lot babyen min ligge ute på et teppe mens jeg gikk inn for å hente noe. Ser ut vinduet bare for å sjekke at alt er ok, og da ser jeg jaggu er ørn som sirkler rundt og rundt over han. Tror aldri jeg har løpt så raskt i hele mitt liv.

Anonymous poster hash: f4b41...1ce

Skrevet

Du vet du ser en Dibdame når de står utenfor Mc Donald med en unge og sier høyt at slik dritt mat er bare for late og feite folk som ikke kan ta vare på ungene sine ;) så drar hun barnet med seg og sier nå skal vi kose oss med et glass vann :P

Anonymous poster hash: 6fe88...51d

Skrevet

Når hun virrer rundt og leter desperat etter bilen sin fordi huni kke aner hvem som parkerte den og hvor.

Skrevet

Når hun fniser ukontrollert om noen tilbyr hyllebærsaft ;)

Skrevet

Jeg satt barnevakt noen måneder siden. Å moren i huset sa " Du må bare åpne deg en flaske vin" da gikk det opp for meg. Hun er ikke en dibdame

Jeg åpnet ikke flasken

Anonymous poster hash: 1dede...8e0

Skrevet

dib-dame..?

Anonymous poster hash: 28d24...2a5
Skrevet

Når hun svare på mailer til kollegaer med å korrigere skrivefeil samt en sint kommentar om at særskrivingfeil PLAGER henne.

Anonymous poster hash: 61f32...42a

Skrevet

Når du overhører en høylytt diskusjon om bufferkonto og når barnetrygden er på plass ;)

Anonymous poster hash: 6fe88...51d

Skrevet

Du vet du snakker med en ekte dib-dame når hun står å klager over noe, om du ikke gir den responsen hun venter, legges det til betydelig med "nye, forferdelige detaljer", for å rettferdiggjøre hennes respons på hendelsen;)

Skrevet

Når hun svare på mailer til kollegaer med å korrigere skrivefeil samt en sint kommentar om at særskrivingfeil PLAGER henne.

Anonymous poster hash: 61f32...42a

HA HA HA, nå ler jeg høyt. Ser det så veldig for meg. Alt innhold blir oversett og kun kommentar på skrivefeil, fnis. 

Skrevet

Hva er Dib ? Din Baby ?

Anonymous poster hash: d650e...b7b
Skrevet

Når du observerer ei dame som fniser for seg selv i det hun går forbi et lysfat i vindusutstillingen til en eller annen interiørbutikk.

Skrevet

Hva er Dib ? Din Baby ?

Ny her? ;)

Du kommer fort inn i sjarongen :P Og du kommer til å lære en hel haug med nyttig og unyttige ting :) Og ikke bli overrasket om det kommer på snakk om en mann i sebratruse og knekk i knærne :D Eller runketelt..:)

Skrevet

Hva er Dib ? Din Baby ?

Ny her? ;)

Du kommer fort inn i sjarongen :P Og du kommer til å lære en hel haug med nyttig og unyttige ting :) Og ikke bli overrasket om det kommer på snakk om en mann i sebratruse og knekk i knærne :D Eller runketelt.. :)

Nei, vært her siden september 13. Men ikke hørt Dib. Har lest alle trådene om temaet og ler godt om alle pølser og alt, men aldri fått med meg ordet dib-dame - hva det betyr.... :/

Er det hemmelig.....? Kan man ikke bare si det?

Skrevet

Hva er Dib ? Din Baby ?

Ny her? ;)

Du kommer fort inn i sjarongen :P Og du kommer til å lære en hel haug med nyttig og unyttige ting :) Og ikke bli overrasket om det kommer på snakk om en mann i sebratruse og knekk i knærne :D Eller runketelt.. :)

Nei, vært her siden september 13. Men ikke hørt Dib. Har lest alle trådene om temaet og ler godt om alle pølser og alt, men aldri fått med meg ordet dib-dame - hva det betyr.... :/

Er det hemmelig.....? Kan man ikke bare si det?

dib=dinbaby, dvs søstersiden til bim, dvs barnimagen, hvor jeg antar du holder til. dib og bim deler anonymside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...