Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann og sønn er på guttetur. De skal til banken for å slakte to fulle griser, på flyplassen for å se på noen digre fraktfly, og på statoil for å kjøpe wienerpølse for en tier. Og kanskje best av alt, jeg slipper å være med og kan kravle tilbake under dyna i et par timer. ;)

Barnepasser friskmeldt, så nå kan fødselen bare starte.

Og i kategori "too much information" har jeg løpt på do hele natta. Satser på at kroppen prøver å tømmes før fødsel og ser på det som lovende. Det kan jo hende. Større grunn til å angripe hodeputa igjen, sånn i tilfelle. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og nyt det mens du kan :D 

Har ingenting som slår det du har og bare tanken gjør meg glad på dine vegne :duskedame:

Jeg har en rolig morgen med lillebror hjemme. Vi har hatt en god og lang avslappende frokost. Han får nå bruke opp varmtvannet i dusjen så mamma får litt dib fred :P

Blir en travel dag og gleder meg til kvelden kommer, mere ro og dagen alene igjen i morgen. Snart helg også jo :D

Skrevet

Ååååh, krysser fingra for at doflyinga tyder på noe langt bedre. Det gjorde dte for meg med mini, iallefall! :)

Her var det helt krise da jentungen og pappaen ankom barnehagen, så hun fikk en hjemmedag idag. Nå sitter hun og skriver bokstaver i "skoleboka"si. :)

Skrevet

Oh...å fly på do har vært et av tegnene på ting i gjære her før alle tre fødslene. Tvitvi!!

Skrevet

Det er i alle fall ikke omgangssyke, så jeg håper det er et forvarsel på at noe kommer til å skje til natten/morran. Nå er det stille og rolig, men jeg har hatt noen murringer som om ikke annet har gjort meg håpefull. :)

Skrevet

Rier! Men tør ikke tro noe ennå, for de er så uregelmessige. 11, 7, 12, 4, 12.... Varighet et minutt hver gang, og vonde, men ikke regelmessige. Så vi får se hva som skjer. Håper!!! :)

Skrevet

Krysser fingrene for regelmessige og effektive rier fort! Lykke til!

Skrevet

Takk. Det blir nok i natt. Det tar seg opp her nå. :)

Skrevet

Takk. Det blir nok i natt. Det tar seg opp her nå. :)

Oj oj, hell og lykke være med deg inn på fødestua! :)

Skrevet

Heiaheia!

Baby idag?😍

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Wii, hvordan går det? :D

Lykke til!

Skrevet

Krysser fingrer og tær for at det er noe på gang! :D

Og masse masse lykke til :)

Skrevet

Tenk om vi får en superelsk fra Musemor ikveld? :D Og en egen Kranglebaby- vår nye maskot!  :strix:

Skrevet

3490g og 49cm. 35.5 i perfekt hodemål. FRISK! Frisk og normal og nydelig. <3

Hun kom ca kl.3, og det var bare såvidt vi rakk frem. Hode og kropp ut i samme press, men ikke en rift å spore. Jeg kan tisse uten at det svir. :D

Skrevet

Hun kom ca kl.3, og det var bare såvidt vi rakk frem. Hode og kropp ut i samme press, men ikke en rift å spore. Jeg kan tisse uten at det svir. :D

Ååååå, gratulerer, så fantastisk! Og så kjapt når det først skjedde, det fortjente du. Fikk helt tårer i øynene her, for en flott nyhet på morgenen. Kos dere og tiss i vei :D

Skrevet

Hurrahurrahurra!:D

Guuud, for en fantastisk nyhet- kjempesuperduperelsk! Du aner ikke hvor utrolig glad jeg er på dine vegne, dette har jeg venta på siden starten, og spesielt siden alt dramaet.. Kjenner jeg blir helt rørt, FOR en lettelse at hun er frisk som en fisk!

Det blir jo bare enda bedre av at mammaen også har det topp og kan tisse som før! :P

:tommelopp:  :hjertesmil:  :pls:  :duskedame:  :roser:  :yvonne:  :strix:  :bolledeig:  :hjerter_rundt:  :babysmokk:  :blomst:  :bursdag:  :flagg:  :kghjerte:

(JA, jeg vet jeg tar litt av her, men det behøves i en sådan stund)

Skrevet

Gratulerer så mye! Synes hun var flink  med timingen jeg, ventet til barnevakt var friskmeldt og alt. Og så greit han hun var rask når hun først bestemte seg :)

Skrevet

Gratulerer!!! Herlig å lese, nyt nyfødt tiden :-) Klem

Skrevet

Åh sukk stjerner i øya bare jeg tenker på de der dype mørke blikkene med evighet som sånne små helt nye kikker på verden med. Nyt dem!

Gjest beef sister
Skrevet

Gratulerer, så fint at alt er bra!

Skrevet

Åh, så fantastisk!

Nå måtte jeg felle en tåre, gitt.

Den lille luringen skjønte at mamma trengte å få hilse på nå.

Gratulerer så mye og lykke til i barseltiden. Det er en magisk tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...