Gå til innhold

Sett ferdig Breaking Bad,noen som har tips til hvilken andre serier som er like

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg trenger en ny serie så gi gjerne meg noe tips! Er straks ferdig med Suits, så trenger noe nytt. (reiser en del i jobb så trenger noe hele tiden;-))

Orange is the new black er ganske så rå serie hvor det er sjeldent et kjedelig minutt, ville sett en episode eller tre for å se om det er noe du kunne tenkte deg-Ikke engang Jason Biggs klarte å ødelegge denne svært underholdene serien for meg, og dèt sier en hel del ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

True Blood

Den har jeg faktisk sett, lest et par av bøkene søsteren min lånte meg også ;)

Skrevet

Sons of anarchy er absolutt verd å se !

Spartacus er også veldig bra

Skrevet

Men jeg trenger en ny serie så gi gjerne meg noe tips! Er straks ferdig med Suits, så trenger noe nytt. (reiser en del i jobb så trenger noe hele tiden;-))

Orange is the new black er ganske så rå serie hvor det er sjeldent et kjedelig minutt, ville sett en episode eller tre for å se om det er noe du kunne tenkte deg-Ikke engang Jason Biggs klarte å ødelegge denne svært underholdene serien for meg, og dèt sier en hel del ;)

Haha, den har jeg sett. Enig den er underholdene og i denne synes jeg faktisk Jason Biggs gjorde en ganske god figur;-)

Skrevet

Sons of anarchy :)

Skrevet

Spartacus var kun bra første delen, da hovedpersonen irl døde (kan det stemme?) og ble erstattet så droppet jeg ut, fikk ikke lenger den samme feelingen. 

SOA er så definitivt verdt å se. Weeds er i en klasse for seg, en helt fantastisk serie! Orange is the new black, ligger i teten til de to nevnte her. Californiacation, oh you Hank! MEN, min all time favoritt er Game of Thrones, guuud! :-)

Anonymous poster hash: 523c0...013

Skrevet

Game of trones, chuck, the big bang theory, greys anatomy og house. Det er de beste etter breaking bad jeg kan komme på nå. :)

Anonymous poster hash: 4947c...c04

Skrevet

Det som er trist med og ha sett Breaking Bad er at man sammenligner alle serier med denne fanastiske serien og det er ingen som når helt opp, desverre. True Detective som noen foreslår tror jeg er en serie som kvalitetsmessig kan måle seg med Breaking Bad. Har ikke sett den selv, men lest og hørt mye om den og den har jo skuespillere som vanligvis kun er å se på film. Den har fått fantastisk kritikk hvertfall :)

Sons of Anarchy er en grei serie med mye action. Så vel tre sesonger så orket jeg ikke mer. Det samme om og om igjen og menn som var så "tøffe" at det ble helt pinlig å se til tider. Vet dette er en favorittserie for mange, men husk den inneholder mange klisjeer, opplagt handling og ganske middels filming (i motsetning til BB.) Weeds er en veldig søt serie, litt alla Orange Is The New Black. Den er lett å like, men en helt annen type serie en BB som til tider er ganske mørk... Ville prøvd meg på True Detective altså :)

Skrevet

Spartacus var kun bra første delen, da hovedpersonen irl døde (kan det stemme?) og ble erstattet så droppet jeg ut, fikk ikke lenger den samme feelingen.

SOA er så definitivt verdt å se. Weeds er i en klasse for seg, en helt fantastisk serie! Orange is the new black, ligger i teten til de to nevnte her. Californiacation, oh you Hank! MEN, min all time favoritt er Game of Thrones, guuud! :-)

Anonymous poster hash: 523c0...013

Spartacus tar seg opp igjen ! Gi han nye skuespilleren 2-3 episoder . Handlingen rundt er så bra at du glemmer det etterhvert !

Skrevet

Beklager å si det, men det er ingenting som måler seg med Breaking Bad :(
Har testet maaange serier i det siste, og det finnes ikke noe like bra. Å herregud, Breaking Bad er så bra!! Ble helt forelsket i Jesse også <3 :D

Anonymous poster hash: f5641...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...