Gå til innhold

Sett ferdig Breaking Bad,noen som har tips til hvilken andre serier som er like

Anbefalte innlegg

Skrevet

...bra/underholdene og spennende?

Herregud for en serie, elsket  den fra start til slutt, men nå er det slutt, har sett alle sesongene :cry:  

Noen som har forslag til hvilken serie jeg kan se nå, som kan være like bra/underholdene som Breaking Bad ? Liker ingenting på tv, og ser kun på barnetv med ungene ellers står  tv  avslått. :sukk:

Har ellers sett første sesong av  Orange Is the New Black tidligere i år og sesong 2 kommer ut før  juni iår. Sett Walking dead, men er kjedelig å vente en uke på hver episode i sesong 4 (tålmodighet er ikke tingen for meg hehe )

Tips mottas med takk  :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dexter:)

Jeg har prøvd å testesett (er det et ord,jaja vi prøver ) Dexter men det..det gav meg ingenting, var liksom så slapt og en hel del blod uten at det ble spennende el underholdene for min del..If you catch my drift. Men tusen takk for forslaget  Boulengerina  :hjertesmil:

Skrevet

Weeds

Shameless

Dexter

Vet du hvor mange sesonger det er av Shameless som er kommet ut/kan sees på nettflix eller kjøpes? Takk for forslag  :)

Skrevet

Jeg trodde det ikke var noe liv etter Breaking Bad, men du må se True Detective! Veldig bra, lurer på om den kanskje har kommet på Netflix nå...

Skrevet

Californiction!! Liker og har sett alle du nevner, og elsker denne;-)

Anonymous poster hash: d4a56...7b6

Skrevet

Jeg trodde det ikke var noe liv etter Breaking Bad, men du må se True Detective! Veldig bra, lurer på om den kanskje har kommet på Netflix nå...

Haha det er de samme følelsene jeg har,har omtrent abstinenser nå som jeg har sett alle sesongene og livet er ikke det samme uten Walter,Jesse og Hank og Co... :D Takk for tips,skal sjekke ut True detectiv ;)
Skrevet (endret)

Californiction!! Liker og har sett alle du nevner, og elsker denne;-)

Anonymous poster hash: d4a56...7b6

Hører så mye bra om Californication,siden vi har samme smak måå jeg sjekke denne også ut-Tusen takk for forslag :) Endret av Zaphira
Skrevet

Jeg har ikke sett noe som topper Breaking Bad (Yo, mr White!), det å begynne på siste sesong satt langt inne for da ville det jo være over :-(

Dexter kommer på en god 2 plass men den var jo ikke noe for deg:-)

Hva med The killing? Den er veldig mørk da, og 1. sesong er definitivt best.

Skrevet

Game of thrones :) Råeste serien jeg noen gang har sett!

Anonymous poster hash: a393a...30d

Skrevet

Game of thrones :) Råeste serien jeg noen gang har sett!

Ikke lik altså, men den er så rå at måtte bare skrive den :)

Skrevet

Helt annen kategori, men prøv House of Cards.

Anonymous poster hash: 2abfc...b0b

Skrevet

Jeg har ikke sett noe som topper Breaking Bad (Yo, mr White!), det å begynne på siste sesong satt langt inne for da ville det jo være over :-(

Samme her,så siste sesong av BB laaangsomt for jeg ville ikke det skulle ta slutt,gråt en skvett når Jesse kom seg fri gjorde jeg også mihihi :D Men kanskje jeg skal testese et par episoder til av Dexter, hmm mulig jeg "gav" opp for tidlig;) The killing,høres ut som noe jeg må Google asap :)
Skrevet

Samme her,så siste sesong av BB laaangsomt for jeg ville ikke det skulle ta slutt,gråt en skvett når Jesse kom seg fri gjorde jeg også mihihi :D Men kanskje jeg skal testese et par episoder til av Dexter, hmm mulig jeg "gav" opp for tidlig;) The killing,høres ut som noe jeg må Google asap :)

Gi Dexter et par tre episoder, da er du garantert hektet :-)

Skrevet

Games of Thrones og House of Cards skal jeg sjekke ut,Rå er helt min gate så dette kan funke ;) Tusen takk for forslag begge to-Har endel godtips å velge utifra her nå,takker dere alle for innspill ; Dere er gull :D

Skrevet

Gi Dexter et par tre episoder, da er du garantert hektet :-)

Will Do Smurfis, jakter på "hektafølelsen" hehe kult nice btw :D

Skrevet

Weeds og Shameless :)

Weeds er det mange som lovpriser,nok til at jeg blir nysgjerrig-Takk for tips fru vims :D
Skrevet

Har kun sett et par episoder av breaking bad. Men mannen her i huset har sett alle sesongene, og han mener faktisk at Weeds er hakket bedre. Har kun omtrent sett Weeds jeg da, og den er ihvertfall ganske bra :)

Anonymous poster hash: 5de8d...f9f

Skrevet

House of Cards synes jeg faktisk er enda bedre enn Breaking bad!

Så er Sons Of anarchy skikkelig bra, og videre anbefaler jeg Dexter og Californication

Skrevet

Oj, nå blir jeg jo veldig nysgjerrig på alle de du nevner,tusen takk for forslag Najs :D

Skrevet

Har kun sett et par episoder av breaking bad. Men mannen her i huset har sett alle sesongene, og han mener faktisk at Weeds er hakket bedre. Har kun omtrent sett Weeds jeg da, og den er ihvertfall ganske bra :)

Anonymous poster hash: 5de8d...f9f

Vi gjør en deal, jeg tester ut Weeds så kan du sjekke ut Breaking Bad hehe! Lover du blir heekta ;)

Skrevet

Men jeg trenger en ny serie så gi gjerne meg noe tips! Er straks ferdig med Suits, så trenger noe nytt. (reiser en del i jobb så trenger noe hele tiden;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...