Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Kutter dere brusen ut hvis dere slanker dere? Anonymous poster hash: 267fc...67c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye.. Anonymous poster hash: 3c435...e7a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye.. Anonymous poster hash: 3c435...e7a nå er jeg hverken avhengig av pepsi max eller overvektig og på slankern men har du lest innholdet på pepsi max flaska. Tviler på at noen er overvektig pga denne drikken. At det ikke er sunt for en å drikke masse av det er en helt annen sak. Anonymous poster hash: 62617...395
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye.. Anonymous poster hash: 3c435...e7a OG der ga du oss svaret på hvorfor det er bedre å være tung i kroppen enn tom i hodet. Anonymous poster hash: 45b35...693
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Det sier seg selv at når du slanker deg så kutter du ut brus! Er DU som fremstår som komplett idiot i hodet! Anonymous poster hash: 3c435...e7a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Når man slanker seg så kutter man ut sukkerholdigbrus ja. Men legger ikke på seg av sukkerfei, kalorifri brus. Dette bekrefter en ekspert som svartw på spørsmål i vg også Anonymous poster hash: 86ed4...9c0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Det sier seg selv at når du slanker deg så kutter du ut brus! Er DU som fremstår som komplett idiot i hodet! Anonymous poster hash: 3c435...e7a Voldsomt så uforskammet og aggressiv du er. tilknyttet psykiatrien du? Anonymous poster hash: 267fc...67c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Drikker ikke sukkerholdig brus. Men har klarsignal fra legen at pepsi max er greit når man går ned i vekt Anonymous poster hash: a5ef8...562
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye.. Anonymous poster hash: 3c435...e7a Er du dum eller? Det er så og si null kalorier i pepsi max,vet du ikke det???? Anonymous poster hash: 8f903...dc0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Det strides om lettbrus er "sunt" eller ikke. Jeg velger å tro at man bør holde seg unna. Vann er jo mye bedre for kroppen. Det er så mye kunstige stoffer i lettbrus at det uansett ikke er bra. Frister ikke å helle i seg gift jeg er ikke overvektig og drikker svært sjelden brus. Og om jeg drikker et glass en sjelden anledning så tar jeg den MED sukker. Det er jo ikke bare vekta en skal tenke på. En har vel forhåpentligvis tenner å passe på også Men jeg må innrømme at jeg tenker mitt når jeg ser mennesker som heller i seg brus og tror det ikke gir noen skader av noe slag (??????) Anonymous poster hash: ce873...e25
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye..Anonymous poster hash: 3c435...e7a Er du dum eller? Det er så og si null kalorier i pepsi max,vet du ikke det???? Anonymous poster hash: 8f903...dc0 Jeg tror egentlig ikke at hun vet så veldig mye i det hele tatt. Bare sint og uforskammet. Anonymous poster hash: 45b35...693
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye.. Anonymous poster hash: 3c435...e7a Er du dum eller? Det er så og si null kalorier i pepsi max,vet du ikke det???? Anonymous poster hash: 8f903...dc0 Tror du bør være litt forsiktig med hva du sier. Kalorier er ikke alt. Lettbrus inneholder kunstige stoffer som lurer bukspyttkjertelen til å produsere insulin selvom det ikke er sukker i blodet. Det er jo klart at dette ikke er bra. Lettbrus har også den effekten at den gir større appetitt og hva skjer da? Jo, man spiser mer enn man trenger/ blir saktere mett. Ergo vektøkning! Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må forsvare denne brusen. Det er ikke sunt! Anonymous poster hash: ce873...e25
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Nå er forskningen ganske klar på at aspartam gir overvekt da. Men fortsett gjerne å stikke hodet i sanden. ;-) Anonymous poster hash: df224...41b
IreneUtålmodig Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Pepsi max hjalp meg med søtsuget i slankinga så er nok ikke alle som får ekstra søtsug av det.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Jeg drikker bare lettbrus, liker ikke annet. Men nå drikker jeg brus sjeldent. Helst blir det et glass med isbiter og lettbrus en kveld jeg har VELDIG lyst på snop...Også koser jeg meg med det i stedet. Men jeg tror også at lettbrus kan påvirke vekten negativt. Ikke brusen i seg selv, men den gode samvittighet man får når man drikker "vann"......Men føler jo man blir veldig full i magen av og drikke kullsyreholdig drikke, men jeg tror ikke det påvirkere matmengden så mye som en del virker og tro. Og når man i tilegg føler man kan kjøpe en kanelbolle når man kjøper pepsi max på kafe,- fordi venninna kjøper jo "ekte" cola, og da har man jo ca konsumert samme antall kcal.... SÅ får man enda en minus i regnskapet sitt. En kanelbolle overstiger fort et glass cola i kcal, samt at mens cola KUN inneholder kcal i form av sukker, så inneholder kanelbollen i tillegg masse fett,- og den kombinasjonen legger man nok fortere på seg av enn om man bare inntar kca i form av fett eller bare karbohydrater..(i følge en del ernæringsspesialister) Vann er drikken man bør prioritere, alt annet er bare "til kos".....Om det kommer til vekt elle rhelse generelt. SÅ enkelt er det. Anonymous poster hash: fc7e4...91b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har akkurat slanket meg 10 kg, mye takket være Pepsi Max 😉 Veier nå 56 kg og greier å holde meg helt unna sukkerholdige brus, mens drikker vel 0.5 L Pepsi Max om dagen! Jeg drakk altfor mye cola og spiste godis før, nå drikker jeg Pepsi Max istede, hehe! Anonymous poster hash: 75d6d...643
Gjest Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Men HI er inne på noe faktisk. Etter å ha kutttet ned fra 7-8 bokser daglig er jeg nå nede i 1-2 og vekten minker, for å ikke snakke om den oppblåste fleskemagen
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye.. Anonymous poster hash: 3c435...e7a Er du dum eller? Det er så og si null kalorier i pepsi max,vet du ikke det???? Anonymous poster hash: 8f903...dc0 Tror du bør være litt forsiktig med hva du sier. Kalorier er ikke alt. Lettbrus inneholder kunstige stoffer som lurer bukspyttkjertelen til å produsere insulin selvom det ikke er sukker i blodet. Det er jo klart at dette ikke er bra. Lettbrus har også den effekten at den gir større appetitt og hva skjer da? Jo, man spiser mer enn man trenger/ blir saktere mett. Ergo vektøkning! Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må forsvare denne brusen. Det er ikke sunt! Anonymous poster hash: ce873...e25 Den myten er knust for lenge siden. Gjelder å følge med i litt forskning ama Anonymous poster hash: c730a...fe6
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Pepsi max i seg selv er IKKE det som gir vektproblemet, men veldig mange får et søtsug pga søtningsmiddelet i brusen. Selv har jeg ikke det søtsuget når jeg drikker pepsi max, men hadde det som noe annet når jeg var avhengig av cola.. Gått ned rundt 35-40 kg så langt, og største endringen i matvanene var å bytte ut cola med pepsi max.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #21 Skrevet 10. mars 2014 http://www.nrk.no/livsstil/lettbrus-kan-gi-vektokning-1.1314862 Anonymous poster hash: 51c1f...cad
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #22 Skrevet 10. mars 2014 http://www.side2.no/helse/--lettbrus-ker-matlysten/5168981.html Anonymous poster hash: 51c1f...cad
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #23 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye..Anonymous poster hash: 3c435...e7a Er du dum eller? Det er så og si null kalorier i pepsi max,vet du ikke det????Anonymous poster hash: 8f903...dc0 Tror du bør være litt forsiktig med hva du sier. Kalorier er ikke alt. Lettbrus inneholder kunstige stoffer som lurer bukspyttkjertelen til å produsere insulin selvom det ikke er sukker i blodet. Det er jo klart at dette ikke er bra. Lettbrus har også den effekten at den gir større appetitt og hva skjer da? Jo, man spiser mer enn man trenger/ blir saktere mett. Ergo vektøkning! Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må forsvare denne brusen. Det er ikke sunt! Anonymous poster hash: ce873...e25 Det er jo et paradoks at det ofte er overvektige som bøtter ned på lettbrus... Det øker apetitten ja, trist at ikke folk innser dette! Anonymous poster hash: b5756...bf6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #24 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye..Anonymous poster hash: 3c435...e7a Er du dum eller? Det er så og si null kalorier i pepsi max,vet du ikke det????Anonymous poster hash: 8f903...dc0 Tror du bør være litt forsiktig med hva du sier. Kalorier er ikke alt. Lettbrus inneholder kunstige stoffer som lurer bukspyttkjertelen til å produsere insulin selvom det ikke er sukker i blodet. Det er jo klart at dette ikke er bra. Lettbrus har også den effekten at den gir større appetitt og hva skjer da? Jo, man spiser mer enn man trenger/ blir saktere mett. Ergo vektøkning! Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må forsvare denne brusen. Det er ikke sunt! Anonymous poster hash: ce873...e25 Det er jo et paradoks at det ofte er overvektige som bøtter ned på lettbrus... Det øker apetitten ja, trist at ikke folk innser dette!Anonymous poster hash: b5756...bf6 Jeg er langt i fra overvektig, og tar meg daglig ett glass Pepsi Max... Ikke øker det apetitten min heller, får alltid lyst på noe godt på kvelden og da tar jeg meg ett glass Pepsi Max kontra en sjokolade eller noe annet med alt for mye sukker. Anonymous poster hash: b0959...ef5
mamma_til_verdens_beste Skrevet 10. mars 2014 #25 Skrevet 10. mars 2014 Å der kom svaret på hvorfor dere veier 100 kg for mye.. Anonymous poster hash: 3c435...e7a Er du dum eller? Det er så og si null kalorier i pepsi max,vet du ikke det???? Anonymous poster hash: 8f903...dc0 Tror du bør være litt forsiktig med hva du sier. Kalorier er ikke alt. Lettbrus inneholder kunstige stoffer som lurer bukspyttkjertelen til å produsere insulin selvom det ikke er sukker i blodet. Det er jo klart at dette ikke er bra. Lettbrus har også den effekten at den gir større appetitt og hva skjer da? Jo, man spiser mer enn man trenger/ blir saktere mett. Ergo vektøkning! Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må forsvare denne brusen. Det er ikke sunt! Anonymous poster hash: ce873...e25 Helt enig i denne. Har et familiemedlem som er utdannet ernæringsfysiolog nylig, de har hatt mye rundt dette med lettbrus blant annet. Det sier seg selv at om man er sterkt overvektig, drikker forskjellige drikker med mye sukker, for så å gå ned til lettbrus, går man jo ned i vekt. Det er helt idioti etter min mening å drikke spesielt pepsi max, Cola Zero osv. Aspartan er virkelig ikke bra. Dessverre er jeg en av idiotene selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå