LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mars 2014 #26 Skrevet 11. mars 2014 Elsk: Sol Ferdig med husvask og støvtørk og 90% av middagen En times tur unnagjort i finværet Dusj Hat: Kaldt Minien våkna kl 4.25 Rensekuren jeg går på får meg til å måtte tisse hver halvtime. Myyyyye.
Musemorbr / Skrevet 11. mars 2014 #27 Skrevet 11. mars 2014 Elsk: Sykt effektiv og kjapp i svingene i dag, så nå er dåpen booket på tross av at dåpsbarnet fremdeles ikke er født. Usikker på om vi er i kategori redebygging, eller om vi har grenset over til kategori galskap.
sug lut Skrevet 11. mars 2014 #28 Skrevet 11. mars 2014 Vår Vår Vår Vår Vår Vår VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. mars 2014 #29 Skrevet 11. mars 2014 Henger meg på Luten og skriker ut; VÅR! Hatet må være at lungene er på vei opp og ut av halsen, hodet verker og formen er heller dårlig.
*Miss Marple* Skrevet 11. mars 2014 #30 Skrevet 11. mars 2014 Elsk: Sol! Påskeliljer og fioler pynter terrassen. Verdens gladeste halvannetåring. Besøk av skjønneste tantebarn som er blitt en ung mann som fremdeles gir tante bjørneklemmer. Pepsi max i glasset og snart Grey på tv. Midi er lykkelig og forelsket. Hat: Mannen er fremdeles på jobb i Langtvekkistan. Nå begynner det å bli nok! Har egenhendig tømt restene av lørdagssnopet - passer dårlig med en ellers vellykket slankekur. ... Det var vel det - ikke mye hat i dag
Gjest beef sister Skrevet 11. mars 2014 #31 Skrevet 11. mars 2014 Babyen min Vår Babyen min Vår Babyen min Vår Ser egentlig ikke noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå