Gå til innhold

Ukeselsk og hat

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg er tilbake etter mångkibusy langhelg.

Elsk:

Malerprosjektene er ferdig! (se intro over) (og takker alle villige sjeler som tilbød seg sine hender!)

Tre tomatbabyer har dukket opp fra under jorden

Jeg er dødsdeilig

Tror jeg får en veldig kul sommerferie

Hat:

Finnes ikke

God uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mandags morran blues... men jeg får ta sats å stupe ut i uka :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Og siden jeg skrev innlegget over, for ca. en time siden, har jeg fått en tomatbaby til!

Må si de spretter opp som paddehatter om dagen!

Skrevet

Ah! I dag morges lå tåka tykt rundt fjellene, og i midten fantes en oase av sol og fuglesang. Søtsuget(kunne egenhendig skåret av meg armen i bytte mot sjokolade i helgen)har sluppet taket og har fått mensen. Tross alt, selv om handel med djevelen, et bedre sted å være enn i konstant søtsug. Har sendt de mailene jeg skal sende foreløpig og skal tenke noen gode tanker en stund.

Og kaffe. 

Kun elsk på listen min i dag. 

Skrevet

Elsk:

Sol og vårfølelse

Kaffe

Mini sov helt til kl 6 idag (våknet i 3-tiden, men gikk med på å sove mer etter en times tid)

1,8 kg ned denne uken

Ny uke med nye muligheter

Ingen sjokoladespising i helga, og jeg savner det ikke

Hat:

Fremdeles trøtt som en strømpe

Mini styrte i en time i natt

Må på do hele tiden pga alt vannet jeg drikker. Rett før jeg flytter inn på toalettet med tv og pc.

Skrevet

Ny uke!

- Styremøte i annen by som fører til overnattingsbesøk hos familie

- Sol i sikte og jeg har plukket frem gortexsko og vårlue isteden for langstøvler og ullue

- Ny ladning biscotti

Looking good :D

Skrevet

Elsk:

Cafédate i dag med ei venninne med baby ( kosemose)

Mannen sto opp med arvingene så jeg kunne sove lenge <3

Ukene går på et vis fort.

Formen er fin og jeg skal dolle meg litt opp i den anledning

Hat

Ingen foreløpig ;-)

Skrevet

Ny uke!

- Sol i sikte og jeg har plukket frem gortexsko og vårlue isteden for langstøvler og ullue

- Ny ladning biscotti

Biscotti, ja! Der sa du noe! Svaret på spørsmålet jeg ikke hadde stilt! Skulle bakt makroner i dag, men min kjære kjøkkenmaskin knelte og måtte på service, så da utgår alt som må piskes lenge og vel. Men biscotti er gode greier! Tænk ju! Og forresten, når er ditt åsyn å skue her i bydn?

Skrevet

Ny uke!

- Ny ladning biscotti

Biscotti, ja! Der sa du noe! Svaret på spørsmålet jeg ikke hadde stilt! Skulle bakt makroner i dag, men min kjære kjøkkenmaskin knelte og måtte på service, så da utgår alt som må piskes lenge og vel. Men biscotti er gode greier! Tænk ju! Og forresten, når er ditt åsyn å skue her i bydn?

Husk å riste mandlene først, da blir de ekstra nammelige! Din bygd visiteres den siste i denne måneden. Da er det atter tid for nm-i-venting. Får sikkert litt tid til overs på ettermidagen, tror returen er kl 18.

Skrevet

Hat: Stormen. Den vekket oss nok en gang natten lang, spesielt treåringen. Våknet til at naboens drivhus var pinneved. Takk og lov traff ingen deler bilen vår, selv om det var nært, og mannen min fikk ryddet unna og sikret litt før han dro på jobb. Ingen flere maserier, eller noen tegn til forestående fødsel, sånn bortsett fra denne latterlige digre magen jeg drasser rundt på. Mannen ble nødt til å ta tidligvakt i stedet for sen, og dermed utgår svangerskapskontroll i dag. Hadde vel blåst bort uansett. Men dagsøvn utgår også. Ikke gøy, etter dårlig natt. Barnepasser fremdeles syk, så dersom fødsel går i gang blir det ikke som planlagt. Plan b barnepassere reiser bort i morgen kveld, for så å være flere timer unna ut uka. "Men de kommer hvis vi ringer altså." Skulle ønske jeg bare kunne få pressa ut denne ungen nå. 1000x dritlei. :(

Stor hatliste, og fint lite elsk, så langt.

Skrevet

Støggt vær, regn og vind, kunne jeg vært foruten. Ellers bare kos. Deilig lys inn kjøkkenvinduet, en lang frokost, hagesurfing og masse inspirasjon!

Skrevet

Vet ikke helt om dagen er hat eller elsk. Men har en liste som jeg må igjennom.

Ny sykkelhjelm til jentungen, hun kan ikke kalles Liten lenger. Hun vokser verre enn tomatbabyene til Patetika.

Innkjøp av ny sykkel er derfor også på listen, den gamle slenges ut på finn, den er knapt brukt. Bena har blitt lengre og buksene kortere så da sier det seg selv hva som må til. Søke på ny jobb er på må gjøre listen.

Foreldremøte i kveld, jeg ser frem til det (andre burde grue seg).

Kul i brystet som skal sjekkes igjen (ta det rolig ikke noe farlig).

Forsikringspapirer skal sendes, endelig!! Fyttikatta hvor mye styr og drit det er med slik faanskap.

Setter nesa mot senteret for jeg skal på Søstrene Grene og TRG på småshopping. Og Princess har salg på håndklær og badematter i en nydelig lilla-farge. Har fått dilla på lilla, i forrige uke ble det ny lilla stekepanne med matchende stekespade og sleiv.

Skrevet (endret)

Hat:

Lillebror kastet opp igjen i natt og er i overkant varm.

Jeg tipper det er tenner på gang med tanke på de festligebleiene vi har hatt de siste ddagene.

Elsk:

Sol, blå himmel og nesten vindstille.

Klokka er halv elleve og jeg har ennå ikke spist noe usunt..

Huset ser ikke så innmari jævlig ut etter helgen som man skulle tro, og vaskemaskin/ oppvaskmaskin står allerede å romler.

Dagens nynne-etter-halvveis-synge-uten-å-helt-kunne -teksten: Run-Leona Lewis/Snowpatrol ( men best med han derre som vant The voice)(Joda, følger litt med på hva som skjer hjemme allikevel)

Endret av LanzaroteJenta
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Vet ikke helt om dagen er hat eller elsk. Men har en liste som jeg må igjennom.

Ha ha, jeg fikk endelig lest hva som står i avataren din   :icon_lol:

Jeg har bare vært inne på mobilen på mange uker så jeg ser jo ingenting  :sjenert:

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Ingen hat her heller, bare sol, sol og atter SOL :bolledeig:  :skya:

Skal snart ut og nyte den i fulle drag igjen, jeg startet dagen med en kopp kaffe ute mens sola steg opp, fantastisk!

Skrevet

Legger til en elsk- en times tur med minien ute i finværet er unnagjort. Krokusene blomstrer inne i "loen" her og jeg er våryr! :)

Skrevet

Elsk 2: mannen har had kontordag, tidlig ferdig og vi har vært ute å tatt bilder av uværet ute ved Atlanterhavsveien <3

Føler meg lekker i dag med nylakka negler, sminka og i 50-talls inspirert kjole, selv om vi den har kødda til frisyra. Mannen har sikla nærmest....knis.....

Mannen skal nå i gang med både middag og bake kanelsnurrer! Skjemmer meg bort.... Ny Pukka-te er innkjøpt, mer garn til hekleprosjektet.

Oh happy day!

Skrevet

Litt elsk sånn på tampen... Den latterlig småspiste på 3 har nettopp fortært ikke mindre enn tre ostesmørbrød. Ikke noe som kan bli hverdagskost, men herlighet så deilig å se han stappmett på brødmat for en gangs skyld. Uten å måtte kjempe, true, lokke... Rett ned! <3

Skrevet

Elsk: skyfri himmel, hestehov, ha inspeksjon og kjenne sola varmer <3

Skrevet

Elsk - SOL!  :kul:

Masse komplimenter for ny sveis :) (som skal farges i kveld, alt for mange gråe hår)

Ikke like heftig vektnedgang som Lilla Gorilla, men er strålende fornøyd med 0,5 kg ned siden sist (onsdag el noe i den duren) 

Hat - Trøtt pga mandag, lite søvn, tidlig på jobb, mye mas og kjas, kan ikke drikke kaffe nå, da får jeg samme greia igjen i morgen.... 

Skrevet

Jeg har ikke hat idag bortsett fra akkurat nå. Nå når jeg er trøtt og sliten og vi skal vente på storesøster i bilen i 20 min og lillebror skal trykke på alle.de rette knappene både hos meg og i bilen. Siste sjanse er gitt før han fyker bak. Håper han slutter. Mamma orker ikke flytte stolen..

Elsk idag er vår og sol. Sola varmet opp stua videre etter at jeg og veden hadde fått 26 grader i stua..

De melder mer elsk imorgen :D

Skrevet

For jeg sier eder, lykke kan kjøpes for penger! Tom for bare kr 40,-

Jaggu kom jeg ikke over en 6pk med julebrus :D

Skrevet (endret)

Elsk på trass og som rein viljesøvelse:

-sol

-lys

-minst åtti som spirer (men jeg mista oversikt på brettet så hvilke åtti???)

-storeungen som bar opp stor-pellisene

-lilleungen som er med på å oppfinne ord (oss ordnerder mellom)

-beste jobben

Endret av sug lut
Skrevet

Sol! Det er så deilig altså. Lyst, det varmer i husveggen, krokus stikker tustene sine opp. Ungene i joggesko og de tykke jakkene og dressene henger ikke lenger midt i glaninga.

Skrevet

Sooooool i dag og!! :D 

Dagen alene. Det er herlig etter en natt med å vri seg i senga..

Pepsi max.

Hat:

Lå våken siden 4-5 tiden. Sulten og tørst. Ikke våken nok til å gjøre noe med det så har vel meg selv å takke.. ?

Bussen har steget fra 14kr til 19kr for å sende dattera mi hjem fra skolen. Vi bor 3600 - 3700 meter fra skolen og grensa er 4000 meter for å få dekket buss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...