Gå til innhold

Lyver han eller hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du, jeg holdt på med en i 1 år. Vi hadde ikke noe forhold siden han hele tiden sa han ville ta det rolig. Vi så film og hadde sex, men vil ikke kalle det ett forhold. Jeg er heller ikke typen som har sex med opptatte menn, trodde han var singel. Noe han absolutt ikke var. Vi kuttet kontakten i nesten 1 år. Vi har tatt opp igjen kontakten og har hatt så og si daglig kontakt i snart 4 mnd. Hadde dama hans tatt kontakt og spurt meg om det nå, hadde jeg sagt nei. Men det er fordi det ligger mer bak. Sier ikke dette for og få deg mer mistenksom på mannen din, men hadde hun vært meg, hadde jeg ikke stolt på at hun sa sannheten med at de ikke hadde hatt sex. Hun vil nok bare ikke bli dratt inn i ett nytt drama.

Anonymous poster hash: 4c8f1...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg går selv til psykolog en gang i uken pga dette:-( Men vi bør nok gå til fvk sammen :-( Finnes det virkelig så stygge folk, som vil folk så vondt! Lyve om sånn for å gjøre alt mye verre igjen! Har hun virkelig ikke gjort nok? Og så mange år etter??? Huff så vanskelig, mannen min gir "troverdige" argumenter for at dette er løgn og vil så gjerne tro han! Men kan bare ikkefatte hvorfor hun vil gjøre noe slikt? Hi f

Jeg elsker han jo, klarer ikke å forestille meg ett liv uten han :-( samtidig er det vanskelig å fortsette å leve sammen. Forferdelig vanskelig situasjon :-( Hadde det bare vært så enkelt som å gå fra hverandre så... Når det er sterke følelser og 3 barn inne i bildet, er det dessverre ikke så lett! Jeg klarer derimot ikke å slå meg til ro med dette :-( Skal jeg virkelig bare la dette ligge, en av dem lyver jo! Hadde dere klart å la det ligge? HiAnonymous poster hash: e8d10...3e0

HI,huff for en trist situasjon. Mannen min og jeg har vært borti lignende med en person som i utgangspunktet virket som var helt normal, men så begynte med spill. Det kan være at denne damen liker oppmerksomhet og da endrer historien hele tiden for å få mer av det. Kan godt være at sex ikke er det personen er ute etter i det hele tatt, men det vet jeg ikke. Mannen din er nok kjempe redd for å miste deg og familien sin og vil nok si så lite som mulig. Å få hjelp fra en profesjonell tror jeg er den riktige veien å gå. Det måtte vi og jeg skal love deg at personen ble veldig avkledd da som bare en klovn. Et ekteskap er slitsomt, men å få inn en tredje part gjør det til et lite helvete! Masse lykke til. Håper du for sove godt i natt : ) Anonymous poster hash: cd02d...166
Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Nå er det mannen din som var utro og ikke damen, så det er ikke hun som har vært jævlig her. Hadde jeg vært damen hadde jeg bedt deg holde deg langt unna meg, og ta det med den utro mannen du er gift med. Du har ingen rett til å kreve svar fra henne, og du bør også innse at måten du holder på med å spørre ut mannen din hele tiden så blir deg vel ikke du som forlater han men omvendt. Utroskap er ødeleggende, men det du holder på med er enda mer ødeleggende. Ta et valg og stå ved det.

Anonymous poster hash: 0791c...166

Skrevet

Vet du, jeg holdt på med en i 1 år. Vi hadde ikke noe forhold siden han hele tiden sa han ville ta det rolig. Vi så film og hadde sex, men vil ikke kalle det ett forhold. Jeg er heller ikke typen som har sex med opptatte menn, trodde han var singel. Noe han absolutt ikke var. Vi kuttet kontakten i nesten 1 år. Vi har tatt opp igjen kontakten og har hatt så og si daglig kontakt i snart 4 mnd. Hadde dama hans tatt kontakt og spurt meg om det nå, hadde jeg sagt nei. Men det er fordi det ligger mer bak. Sier ikke dette for og få deg mer mistenksom på mannen din, men hadde hun vært meg, hadde jeg ikke stolt på at hun sa sannheten med at de ikke hadde hatt sex. Hun vil nok bare ikke bli dratt inn i ett nytt drama. Anonymous poster hash: 4c8f1...7a2

Fair enough det :-) Men det var hun som fortalte meg ut av det blå, når jeg tilfeldigvis traff henne ute at han hadde tatt kontakt med henne. Da hadde jeg jo holdt opp med å spørre og grave for 7-8 mnd siden. Og hvorfor drive og fortelle meg ALT og si at han innrømmet at de hadde hatt sene ene gangen etterpå for at han ønsket å være stygg mot meg! Men jeg ser at jeg ikke kan drive på sånn og anser meg selv som ferdig med henne :-( Hvis du har ett "forhold" til en opptatt mann (eller hva du vil kalle det?) ber jeg tenke deg GODT om spesielt hvis det er barn i bildet. Ser det kan være vanskelig hvis det er følelser der, men det er ekstremt ødeleggende, ikke bare for den andre damen men også for barna :-( Jeg har selv at flere sykehus innleggelser som følge av dette :-( Hadde aldri trodd det skulle være SÅÅÅ jævlig! Ber deg bare tenke deg godt om, men det har du nok gjort også ? ;-) Hi

Skrevet

Vet du, jeg holdt på med en i 1 år. Vi hadde ikke noe forhold siden han hele tiden sa han ville ta det rolig. Vi så film og hadde sex, men vil ikke kalle det ett forhold. Jeg er heller ikke typen som har sex med opptatte menn, trodde han var singel. Noe han absolutt ikke var. Vi kuttet kontakten i nesten 1 år. Vi har tatt opp igjen kontakten og har hatt så og si daglig kontakt i snart 4 mnd. Hadde dama hans tatt kontakt og spurt meg om det nå, hadde jeg sagt nei. Men det er fordi det ligger mer bak. Sier ikke dette for og få deg mer mistenksom på mannen din, men hadde hun vært meg, hadde jeg ikke stolt på at hun sa sannheten med at de ikke hadde hatt sex. Hun vil nok bare ikke bli dratt inn i ett nytt drama.

Jeg ville satt pris på å bli fortalt dette slik at jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Det vet du. Jeg skjønner liksom ikke helt hva du er ute etter? En far for ungene eller en elsker? For mannen din blir han aldri.

Anonymous poster hash: 44e11...c4f

Skrevet

?????

Skrevet

?????

Hvis du ikke er typen til å ha sex med menn som er opptatt, hvorfor er du fremdeles med han da?

Skrevet

Jeg ville satt pris på å bli fortalt dette slik at jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Det vet du. Jeg skjønner liksom ikke helt hva du er ute etter? En far for ungene eller en elsker? For mannen din blir han aldri.

Hmmm mulig jeg er litt treg her??? Men dette forstod jeg ingenting av? Hvem er det du skriver til og hva mener du? Hi

Skrevet

?????

Hvis du ikke er typen til å ha sex med menn som er opptatt, hvorfor er du fremdeles med han da?

vet ikke hvem du snakker om, men han jeg snakker om er ikke opptatt lengre, og vi har heller ikke sex nå.

Skrevet

?????

vet ikke hvem du snakker om, men han jeg snakker om er ikke opptatt lengre, og vi har heller ikke sex nå.

(Det er ikke til HI.)

Detaljene avslørte deg og det vet du inderlig godt. Det var meningen at jeg skulle reagere fordi du er altfor feig til å face meg. Og altfor redd for å miste brødsmulene han gir deg. Lykke til.

Skrevet

?????

Herregud er jeg virkelig så treg, for jeg forstår ingenting her? Noen som vil forklare meg? HI

Skrevet

Ok nå forstår jeg! Så ikke den siste meldingen før jeg skrev? Hvordan vet du at dette er elskerinnen til mannen din? (Eller har jeg forstått rett da?) Hi

Skrevet

Hun er tidligere elskerinnen til min mann. De fikk barn sammen. Og tydeligvis holder de på enda, selv om hun vet at han er sammen med meg og vi har familie. Alle detaljene stemmer og hun vet at jeg er her inne. Enten vil hun ødelegge for oss igjen eller så stemmer det hun sier. Jeg vil anta at det stemmer. I morgen stikker jeg innom henne. Dette skal jeg få avklart face 2 face. Nå har jeg fått nok. Mer enn nok.

Til deg HI så vil jeg bare si lykke til på veien. Jeg vet hva du går gjennom og jeg unner ingen det. Håper det ordner seg for deg og at du ikke ender opp som meg. Sender deg en stor klem

Skrevet

Ok nå forstår jeg! Så ikke den siste meldingen før jeg skrev? Hvordan vet du at dette er elskerinnen til mannen din? (Eller har jeg forstått rett da?) Hi

Skrevet

?????

(Det er ikke til HI.)

Detaljene avslørte deg og det vet du inderlig godt. Det var meningen at jeg skulle reagere fordi du er altfor feig til å face meg. Og altfor redd for å miste brødsmulene han gir deg. Lykke til.

beklager og måtte skuffe deg, men jeg er nok ikke den du tror. Og syns det er upassende av deg og ta en slik privat ting her på nettet. Dette kunne du tatt opp med den d gjelder privat. Jeg har hatt sex med en opptatt mann ja, men det ble slutt når jeg oppdaget at han hadde dame. Vi har tatt opp kontakten igjen nå men kun som venner. Har hatt sex ett par ganger i fylla, men da var han singel.Men vi har ett utrolig sterkt vennskap og han har hjulpet meg gjennom en tøff tid. Jeg er heller ikke ute etter en far til min datter. Hun har en fantastisk far som stiller 100% opp. Så jeg vet ikke hvem du sikter til, men høres ut som du skulle tatt en prat med denne dama. Men ikke her.

Skrevet

?????

(Det er ikke til HI.)

beklager og måtte skuffe deg, men jeg er nok ikke den du tror. Og syns det er upassende av deg og ta en slik privat ting her på nettet. Dette kunne du tatt opp med den d gjelder privat. Jeg har hatt sex med en opptatt mann ja, men det ble slutt når jeg oppdaget at han hadde dame. Vi har tatt opp kontakten igjen nå men kun som venner. Har hatt sex ett par ganger i fylla, men da var han singel.Men vi har ett utrolig sterkt vennskap og han har hjulpet meg gjennom en tøff tid. Jeg er heller ikke ute etter en far til min datter. Hun har en fantastisk far som stiller 100% opp. Så jeg vet ikke hvem du sikter til, men høres ut som du skulle tatt en prat med denne dama. Men ikke her.

Det skal jeg. Snakkes i morgen! :-)

Skrevet

Off så forferdelig trist å høre ! Det må jo være helt grusomt! Har mannen din noe kontakt med barnet? Hvordan har du klart å komme deg videre? Hun må da uansett vite at dere fortsatt er sammen eller? All honnør til deg! Klem <3 Hi

Skrevet

På tross av mine appeller til at han burde ha kontakt, så har han sagt at vil vente med å ha kontakt med barnet til det blir eldre pga omstendighetene. Nå vet jeg jo hvorfor.

Ja, hun vet veldig godt at vi er sammen fremdeles. Jeg tar "oppvasken" i dag eller i morgen. Nå er det på tide å få ting avklart en gang for alle.

Skrevet

På tross av mine appeller til at han burde ha kontakt, så har han sagt at vil vente med å ha kontakt med barnet til det blir eldre pga omstendighetene. Nå vet jeg jo hvorfor.

Ja, hun vet veldig godt at vi er sammen fremdeles. Jeg tar "oppvasken" i dag eller i morgen. Nå er det på tide å få ting avklart en gang for alle. Anonymous poster hash: 44e11...c4f

Off det må være så forferdelig sårt at jeg ikke har ord! Masse lykke til idag! Gi meg gjerne en oppdatering om du orker:-( Tenkt mye på deg idag og selv om jeg ynes min situasjon er jævlig så kan jeg engang forestille meg din situasjon mtp barnet :-( hi

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 7ee2d...545

Gjest meg&mini
Skrevet

Slett nr hennes fra telefonlisten, kutt all kontakt med henne og fokuser på forholdet med mannen i steden for.

Søk parterapi sammen og gi f... i hva den andre dama sier.

Når du fortsetter å oppsøke henne og ta kontakt med henne så lager du bare mer problemer for deg og mannen.

God du fant mer ro med det i kveld, men kutt kontakten nå og konsentrer heller energien på å gå i terapi sammen med mannen.

Anonymous poster hash: 81372...6d9

Støtter denne 100%!!

Du må slette nummeret og kutte all kontakt med denne damen.

Han må også det. Fokuser på hverandre i stedet

Lykke til

Skrevet

Ja, hun vet veldig godt at vi er sammen fremdeles. Jeg tar "oppvasken" i dag eller i morgen. Nå er det på tide å få ting avklart en gang for alle.

Kanskje du først og fremst burde ta den oppvasken med din mann?

Anonymous poster hash: a8542...617

Skrevet

Å herregud for ett kvinnfolk! Har skrevet med henne nå, klarte ikke å la være! Men det gjorde faktisk godt nå etterpå! Hun skriver bla at han ringte henne fordi han så henne på vei fra byen?! Hallo, hvorfor ringte han da liksom? Kunne vel bare stoppet bilen og spurt om hun ville sitte på. Hennes svar på dette var at han var nok redd for å bli avist! Hun har hele tiden benektet at det var følelser inn i bildet, noe han også har sagt. Han synes faktisk det var entanke spesielt når han avsluttet forholdet, for hun sa bar ok liksom! Hun har fra starten sagt at han hele tiden har gitt uttrykk for at vi var på vei fra hverandre og nå sier hun at han holdt begge for narr. Jeg spurte om det betød at hun ville noe mer enn kun sex. Da sier hun at hun hadde følelser for han og at hun ikke er typen til å kun ha sex uten noe mer. Mannen har vært veldig ydmyk og lagt seg langflat. Når jeg har sagt at hun mener han gav uttrykk for at vi var på vei fra hverandre, blir han direkte sint. Vi var aldri ett tema, utenom at hun av og til SPØKTE med at hun ikke håpet det dukket opp ei sjalu kone på døra fr det hadde hun opplevd før!!! Dette synes han var smakløs spøk som gjorde han ille til mote (dette tror jeg på, han har nevnt det flere ganger. Og selv om han har vært ein forbanna dritt så har han faktisk den egenskapen at han aldri snakker dritt om folk). Han innrømmet for lenge siden at de hadde sex 1 gang etter han avsluttet forholdet. Dette benekter hun og sier han lyver til meg! Fordi hun ALDRI ville hatt sex med noen som bare er ute etter sex! Ok, derfor hun har sex med en gift mann.?? Jeg skrev at jeg VET de har hatt det, for hvorfor i all verden skule mannen min løyet om det, han som ikke har visst hva godt han skal gjøre for meg og skammer seg veldig! Og så skrev hun nå til slutt "jeg så forresten ikke på det som ett forhold"! Ok regelmessig sex over flere måneder som ikke kan kalles forhold? Hva kaller hun det da tilfeldig sex? Trodde det var hun som ikke har sex med menn utenom tanker om noe mer... GUD DET VAR GODT MED DE SISTE MELDINGENE NÅ, DET GA MEG FAKTISK LITT MER RO! Hun er liksom så opptatt av å sverte mannen min og fremstå som den uskyldige angreren selv at hun snakker mot seg selv hele tiden! Vet det sikkert er dumt av meg å holde på på denne måten, men jeg klarer ikke å la vær. Verste av alt at jeg holdt sånn før, så har jeg gitt henne fred siden sommer! Og å gir hun meg slike stikk, kunne trodd hun likte all den drama hun har forårsaket? Huff ble langt dette, men deilig å få det ut!!! Hi

HI,

i mitt tilfelle så hadde jeg masse på meg og en mann som aldri hadde tid til å snakke eller gjøre noe. Han jobbet hele tiden. Gikk i kor og så en dag fikk jeg mail om at det var bra å ta sangpedagog timer. Meldte meg på og gikk. Fikk masse oppmerksomhet fra sangpedagogen og synets det var litt mye. Aldri fått så mye oppmerksomhet fra menn, mest høflig tilsnakk. Gikk hjem og snakket med mannen min om det, ble litt som Albert Åberg når han spør faren sin og får svar: ikke rør sagen. Snakket med venner om det da de første romatiske tekstmeldingene kom fra sangpedagogen. De ble så glad på mine vegne endelig noen som så meg, så bra for meg som hadde det så kjedelig. Naive meg trodde denne mannen var forelsket og jeg syntes han bare var kjempe snill. Han tok full kontroll over livet vårt i to måneder. Tok kveler tak på meg da jeg ikke ville mer og plaget oss med å gå etter oss på gaten, sende meldinger osv. Vennene som mente alt var så bra skygget helt banen selvsagt.

Å få profesjonell hjelp var alfa omega for oss. For den profesjonelle ble utroskapen ikke så viktig i det hele tatt, mer viktig var å bygge oss opp slik at vi ikke begynte å mistro andre mennesker og isolere oss.

Er sikker på at mannen din skammer seg veldig, når han sier at han reagerte på oppførsel hennes kan det ikke ha vært snakk om deilig sex for ham. Jeg har tilgitt meg selv for at jeg lot meg lede inn på ville veier. Mannen min tar seg alltid tid til å snakke og vi gjør mye mer sammen for å ha det gøy. Mine bestevenner dømmer meg ikke, de er bare glad alt gikk bra og at mannen min og jeg tar ekteskapet på høyeste alvor!

Anonymous poster hash: cd02d...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...