Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg oppdaget i sommer at mannen min hadde ett forhold for 5 år siden ;-( litt mye fram og tilbake , egentlig lang historie. Men han innrømmet at han hadde hatt ett forhold. Jeg tok kontakt med hun og fikk vite at det hadde kjøpt MYE hyppigere en hva han innrømmet for meg, dette innrømmet han til dels! Jeg oppfører meg hyggelig mot henne for å få svar og sier det er han jeg er forbanna på, hun har jo ingen ansvar for meg liksom. Men selvsagt HATER jeg j**** f****! Hun er veldig opptatt av å "redde" seg selv og har fortalt mange forskjellige varianter av historien. Derfor stoler jeg ikke helt på henne heller ;-( Hun har tidligere bedyret at de ikke har hatt noen form for kontakt etterpå ! I helga traff jeg henne tilfeldigvis på en uteplass :-( Og hun fortalte meg da at hadde ringt henne en natt etter nattklubben stengte og spurt om han kunne kjøre henne hjem?! Dette hadde han gjort, men ingenting hadde skjedd? Først sa hun at dette skjedde for rundt 1 år siden, nå holder hun fast på at det var rundt 3 år siden? Det er 2 mil fra der vi bor! Mannen min BLÅNEKTER og spør hvor logisk det er at han kjører rundt om natta. Hun sa først at han hadde vært sjåfør for noen kamerater. Jeg påpekte at han aldri er sjåfør når de er ute. Da trakk hun det tilbake og var ikke sikker. Hun sa først at han hadde ringt henne, deretter sa hun at han hadde kjørt forbi henne , nå sier hun at han ringte henne? Hun svarer meg ikke på om han var med henne inn :-( Hun vet jeg sliter veldig og synes UTROLIG "synd" på meg ! Yeah right!!!! Men hvilken grunn skulle hun ha for å si noe sånt, hvis det ikke var sant? Please hjelp meg med argumenter for og imot som jeg kan slå i bordet med til mannen min og evt henne :-(Jeg er nødt til å vite sannheten før jeg klikker! Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Mitt første tanke er at hun lyver. Men sannheten er det bare de to som vet, ingen av oss kan gi deg svaret på det. Anonymous poster hash: ed63b...471
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje hun vil si det for at du skal plages med det! Kanskje det bare er løgn og hun sier det for å sverte han.. Siden hun tross alt er en slags x nå, så er det mulig at hun er litt forsmådd og sur.. Hvor stor sjans er det egentlig for at mannen din gidder å kjøre 2 mil ekstra bare for å kjøre henne hjem?! Er vel ikke verdt så masse tull for det? :s Da hadde jeg trodd at han kanskje ville hatt seg med henne og, men som sagt så tror jeg hun lyver.. Anonymous poster hash: 82473...db6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Hvis han hadde gjort det, så var det nok uansett for å få sex! Men hun sier at ingenting skjedde, hvorfor sa hun ja til at han skulle kjøre henne hjem da hvis hun ikke ville ha han? Tror neppe at han ville kjøre henne hjem kun for å gjøre henne en tjeneste 2 år etter forholdet var avsluttet! Men forstår ikk hvorfor hun vil lyve om noe slikt? Hun vet jeg sliter noe helt jævlig og har SÅÅÅÅ "dårlig" samvittighet ! Men hvorfor vil hun sverte han så lang tid etterpå? Hun har ny type nå. Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Utro eller kjæresteforhold før deres tid? Jeg skjønner ikke hvorfor du egentlig tar kontakt med henne fem år etter.. Da hadde jeg heller tatt alt kun med mannen .. Det er et halv tiår liksom.. Anonymous poster hash: e6c0a...20c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Noen flere som kan hjelpe? Poenget er at han pleier å nekte og nekte og så innrømmer han ting til slutt. Er så lei av den uendlige masingen :-( Jeg trenger bare ett svar! Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Jeg tenker egentlig at disse detaljene ikke har noe å si. I bunn og grunn stoler du ikke på mannen din uansett, og det med god grunn. Han har en stor oppgave ved å vinne tilbake din tillit, og du må prøve å tilgi. Mye enklere sagt enn gjort, selvsagt. Hva holder deg hos han? Trøsteklem til deg. Anonymous poster hash: df01d...f07
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Hadde aldri giddet styre på og mase om dette... Gjort er gjort og spist er spist, mannen har vært utro og du må enten tilgi han, legge det bak deg og se fremover, eller dumpe hele mannen. Sånn du holder på nå er og blir helt uutholdelig for dere begge. Anonymous poster hash: 03b53...081
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Grunnen til at jeg tar kontakt nå er jo at jeg fikk vite det i sommer, jeg hadde kontakt med henne da. Men nå kommer hun jo med nye "opplysninger". Jeg trenger jo å vite og mannen min var ikke "ærlig" før jeg snakket med hun.Derfor hjelper det lite å kun snakke med han :-( Tenker det sikkert er vanskelig for henne at jeg spør og graver sånt, men jeg trenger svar for å komme meg videre :-( Men tenker faen heller, når hun først velger å ha ett forhold til en gift mann, så er dette en LITEN konskvens at hun må svare på ubehagelige spørsmål ift det helvete jeg og familien min går igjennom ! Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Jeg forstår jeg maser masse, men jeg holder på å klikke og tankene mine spinner hele tiden :-( hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Hadde ikke klart å leve sånn. Hadde dradd fra mannen. Anonymous poster hash: 6d561...532
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Jeg elsker han jo, klarer ikke å forestille meg ett liv uten han :-( samtidig er det vanskelig å fortsette å leve sammen. Forferdelig vanskelig situasjon :-( Hadde det bare vært så enkelt som å gå fra hverandre så... Når det er sterke følelser og 3 barn inne i bildet, er det dessverre ikke så lett! Jeg klarer derimot ikke å slå meg til ro med dette :-( Skal jeg virkelig bare la dette ligge, en av dem lyver jo! Hadde dere klart å la det ligge? Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor gidder du? Var han utro mot deg, eller var dette før dere ble sammen? Hvis det var før- hvilken relevans har dette til deres forhold idag? Det spiller da ingen rolle hva mannen gjorde FØR han ble sammen med deg. Hvis han var utro, må du ta et valg. Enten tilgir du ham og jobber deg forbi det, eller så må du gå din vei. Sånn som du holder på kjører du både deg selv, ham og forholdet i grøfta før eller senere, og det tjener ikke til noenting. Hvis det er så ille at du ikke kan stole på mannen din, må du nesten vurdere om det er verdt å være sammen med ham. For et forhold uten tillitt er et forhold uten særlig verdi.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Har dere vært til parterapi? Virker ikke som om dere kommuniserer noe bra sammen. Fortsetter dere slik så går det bare en vei. Jeg tror dere trenger hjelp - både du og han. Anonymous poster hash: 81372...6d9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Jeg elsker han jo, klarer ikke å forestille meg ett liv uten han :-( samtidig er det vanskelig å fortsette å leve sammen. Forferdelig vanskelig situasjon :-( Hadde det bare vært så enkelt som å gå fra hverandre så... Når det er sterke følelser og 3 barn inne i bildet, er det dessverre ikke så lett! Jeg klarer derimot ikke å slå meg til ro med dette :-( Skal jeg virkelig bare la dette ligge, en av dem lyver jo! Hadde dere klart å la det ligge? Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0 HI, huff for en trist situasjon. Mannen min og jeg har vært borti lignende med en person som i utgangspunktet virket som var helt normal, men så begynte med spill. Det kan være at denne damen liker oppmerksomhet og da endrer historien hele tiden for å få mer av det. Kan godt være at sex ikke er det personen er ute etter i det hele tatt, men det vet jeg ikke. Mannen din er nok kjempe redd for å miste deg og familien sin og vil nok si så lite som mulig. Å få hjelp fra en profesjonell tror jeg er den riktige veien å gå. Det måtte vi og jeg skal love deg at personen ble veldig avkledd da som bare en klovn. Et ekteskap er slitsomt, men å få inn en tredje part gjør det til et lite helvete! Masse lykke til. Håper du for sove godt i natt : ) Anonymous poster hash: cd02d...166
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Tusen takk for svar! Jeg går selv til psykolog en gang i uken pga dette:-( Men vi bør nok gå til fvk sammen :-( Finnes det virkelig så stygge folk, som vil folk så vondt! Lyve om sånn for å gjøre alt mye verre igjen! Har hun virkelig ikke gjort nok? Og så mange år etter??? Huff så vanskelig, mannen min gir "troverdige" argumenter for at dette er løgn og vil så gjerne tro han! Men kan bare ikkefatte hvorfor hun vil gjøre noe slikt? Hi f Jeg elsker han jo, klarer ikke å forestille meg ett liv uten han :-( samtidig er det vanskelig å fortsette å leve sammen. Forferdelig vanskelig situasjon :-( Hadde det bare vært så enkelt som å gå fra hverandre så... Når det er sterke følelser og 3 barn inne i bildet, er det dessverre ikke så lett! Jeg klarer derimot ikke å slå meg til ro med dette :-( Skal jeg virkelig bare la dette ligge, en av dem lyver jo! Hadde dere klart å la det ligge? HiAnonymous poster hash: e8d10...3e0 HI,huff for en trist situasjon. Mannen min og jeg har vært borti lignende med en person som i utgangspunktet virket som var helt normal, men så begynte med spill. Det kan være at denne damen liker oppmerksomhet og da endrer historien hele tiden for å få mer av det. Kan godt være at sex ikke er det personen er ute etter i det hele tatt, men det vet jeg ikke. Mannen din er nok kjempe redd for å miste deg og familien sin og vil nok si så lite som mulig. Å få hjelp fra en profesjonell tror jeg er den riktige veien å gå. Det måtte vi og jeg skal love deg at personen ble veldig avkledd da som bare en klovn. Et ekteskap er slitsomt, men å få inn en tredje part gjør det til et lite helvete! Masse lykke til. Håper du for sove godt i natt : ) Anonymous poster hash: cd02d...166 Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Har dere vært til parterapi? Virker ikke som om dere kommuniserer noe bra sammen. Fortsetter dere slik så går det bare en vei. Jeg tror dere trenger hjelp - både du og han. Anonymous poster hash: 81372...6d9 Huff vi må nok til par terapi! Er redd det har gått for langt allerede! Er så lei meg og alt er så forferdelig vondt :-( hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor gidder du? Var han utro mot deg, eller var dette før dere ble sammen? Hvis det var før- hvilken relevans har dette til deres forhold idag? Det spiller da ingen rolle hva mannen gjorde FØR han ble sammen med deg. Hvis han var utro, må du ta et valg. Enten tilgir du ham og jobber deg forbi det, eller så må du gå din vei. Sånn som du holder på kjører du både deg selv, ham og forholdet i grøfta før eller senere, og det tjener ikke til noenting. Hvis det er så ille at du ikke kan stole på mannen din, må du nesten vurdere om det er verdt å være sammen med ham. For et forhold uten tillitt er et forhold uten særlig verdi. Det var jo selvfølgelig etter vi ble sammen, har vært sammen i 13 år! Er enig med deg i teorien, men det er dessverre lettere sagt enn gjort ! Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Hadde ikke klart å leve sånn. Hadde dradd fra mannen. Anonymous poster hash: 6d561...532 Klarer ikke å leve sånn, men holder ikke å holde ut tanken på ett liv uten han heller :-( Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Magia Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Jeg skjønner godt at dette kverner rundt i hodet ditt dag og natt. Men hvis du bestemmer deg for å prøve å tilgi han, så må du legge fra deg jakten på alle detaljene. Hverken han eller hun kommer til å klare å gi deg alle opplysninger på en gang, slik at du får bearbeida det skikkelig. Nye spørsmål vil dukke opp for hver nye opplysning du får, og du vil få nye stikk i magen, kjenne på den svimmelheten og raseriet jeg antar at treffer deg hver gang du får vite noe nytt. Så vil nye spørsmål dukke opp, nye stikk, nye spørsmål i en evig runddans du aldri klarer å komme deg ut fra. Mannen har vært utro. Vil du klare å komme over det, godta at du ikke vet alt og bestem deg for å slutte å grave. Skulle ønske jeg skjønte dette den gangen jeg var gjennom noe av det samme (i et forhold uten barn heldigvis - tre barn og tretten år gjør alt mye verre...). Hadde spart meg for mye smerte over en fyr som uansett ville blitt min eks. Trøsteklem!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #21 Skrevet 10. mars 2014 Tusen takk for svar! Jeg går selv til psykolog en gang i uken pga dette:-( Men vi bør nok gå til fvk sammen :-( Finnes det virkelig så stygge folk, som vil folk så vondt! Lyve om sånn for å gjøre alt mye verre igjen! Har hun virkelig ikke gjort nok? Og så mange år etter??? Huff så vanskelig, mannen min gir "troverdige" argumenter for at dette er løgn og vil så gjerne tro han! Men kan bare ikkefatte hvorfor hun vil gjøre noe slikt? Hi f Jeg elsker han jo, klarer ikke å forestille meg ett liv uten han :-( samtidig er det vanskelig å fortsette å leve sammen. Forferdelig vanskelig situasjon :-( Hadde det bare vært så enkelt som å gå fra hverandre så... Når det er sterke følelser og 3 barn inne i bildet, er det dessverre ikke så lett! Jeg klarer derimot ikke å slå meg til ro med dette :-( Skal jeg virkelig bare la dette ligge, en av dem lyver jo! Hadde dere klart å la det ligge? HiAnonymous poster hash: e8d10...3e0 HI,huff for en trist situasjon. Mannen min og jeg har vært borti lignende med en person som i utgangspunktet virket som var helt normal, men så begynte med spill. Det kan være at denne damen liker oppmerksomhet og da endrer historien hele tiden for å få mer av det. Kan godt være at sex ikke er det personen er ute etter i det hele tatt, men det vet jeg ikke. Mannen din er nok kjempe redd for å miste deg og familien sin og vil nok si så lite som mulig. Å få hjelp fra en profesjonell tror jeg er den riktige veien å gå. Det måtte vi og jeg skal love deg at personen ble veldig avkledd da som bare en klovn. Et ekteskap er slitsomt, men å få inn en tredje part gjør det til et lite helvete! Masse lykke til. Håper du for sove godt i natt : ) Anonymous poster hash: cd02d...166 Anonymous poster hash: e8d10...3e0 Takk for svar tilbake, fikk veldig ondt av deg. Det er folk som gjerne ødelegger andre helt bare for å føle seg selv bedre. For oss ble det midt oppi all elendigheten veldig godt å ha en profesjonell som stilte seg på en helt annen side enn denne personen og heiet oss bort til det rette det vi ønsket å være sammen. 70 % av alle ekteskap opplever det som vi har gjort, viktige er at man finner årsaken til at man mister fokus og jobbe med det. Viktig å ha en profesjonell som er på lag med begge parter i dette ; ) Prøv å slapp godt av i kveld, med en kopp te, selv bruker jeg yoga når det blir for mange tanker som ikke kan løses. Ta godt vare på deg selv ; ) Anonymous poster hash: cd02d...166
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #22 Skrevet 10. mars 2014 Hvordan går det med dere nå? Er det lenge siden? Kan jeg spørre om han var utro eller om dette kun var oppspinn fra hennes side? Tusen takk for svar! Jeg går selv til psykolog en gang i uken pga dette:-( Men vi bør nok gå til fvk sammen :-( Finnes det virkelig så stygge folk, som vil folk så vondt! Lyve om sånn for å gjøre alt mye verre igjen! Har hun virkelig ikke gjort nok? Og så mange år etter??? Huff så vanskelig, mannen min gir "troverdige" argumenter for at dette er løgn og vil så gjerne tro han! Men kan bare ikkefatte hvorfor hun vil gjøre noe slikt? Hi f Jeg elsker han jo, klarer ikke å forestille meg ett liv uten han :-( samtidig er det vanskelig å fortsette å leve sammen. Forferdelig vanskelig situasjon :-( Hadde det bare vært så enkelt som å gå fra hverandre så... Når det er sterke følelser og 3 barn inne i bildet, er det dessverre ikke så lett! Jeg klarer derimot ikke å slå meg til ro med dette :-( Skal jeg virkelig bare la dette ligge, en av dem lyver jo! Hadde dere klart å la det ligge? HiAnonymous poster hash: e8d10...3e0 HI,huff for en trist situasjon. Mannen min og jeg har vært borti lignende med en person som i utgangspunktet virket som var helt normal, men så begynte med spill. Det kan være at denne damen liker oppmerksomhet og da endrer historien hele tiden for å få mer av det. Kan godt være at sex ikke er det personen er ute etter i det hele tatt, men det vet jeg ikke. Mannen din er nok kjempe redd for å miste deg og familien sin og vil nok si så lite som mulig. Å få hjelp fra en profesjonell tror jeg er den riktige veien å gå. Det måtte vi og jeg skal love deg at personen ble veldig avkledd da som bare en klovn. Et ekteskap er slitsomt, men å få inn en tredje part gjør det til et lite helvete! Masse lykke til. Håper du for sove godt i natt : ) Anonymous poster hash: cd02d...166 Anonymous poster hash: e8d10...3e0 Takk for svar tilbake, fikk veldig ondt av deg.Det er folk som gjerne ødelegger andre helt bare for å føle seg selv bedre. For oss ble det midt oppi all elendigheten veldig godt å ha en profesjonell som stilte seg på en helt annen side enn denne personen og heiet oss bort til det rette det vi ønsket å være sammen. 70 % av alle ekteskap opplever det som vi har gjort, viktige er at man finner årsaken til at man mister fokus og jobbe med det. Viktig å ha en profesjonell som er på lag med begge parter i dette ; ) Prøv å slapp godt av i kveld, med en kopp te, selv bruker jeg yoga når det blir for mange tanker som ikke kan løses. Ta godt vare på deg selv ; ) Anonymous poster hash: cd02d...166 Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #23 Skrevet 10. mars 2014 Å herregud for ett kvinnfolk! Har skrevet med henne nå, klarte ikke å la være! Men det gjorde faktisk godt nå etterpå! Hun skriver bla at han ringte henne fordi han så henne på vei fra byen?! Hallo, hvorfor ringte han da liksom? Kunne vel bare stoppet bilen og spurt om hun ville sitte på. Hennes svar på dette var at han var nok redd for å bli avist! Hun har hele tiden benektet at det var følelser inn i bildet, noe han også har sagt. Han synes faktisk det var entanke spesielt når han avsluttet forholdet, for hun sa bar ok liksom! Hun har fra starten sagt at han hele tiden har gitt uttrykk for at vi var på vei fra hverandre og nå sier hun at han holdt begge for narr. Jeg spurte om det betød at hun ville noe mer enn kun sex. Da sier hun at hun hadde følelser for han og at hun ikke er typen til å kun ha sex uten noe mer. Mannen har vært veldig ydmyk og lagt seg langflat. Når jeg har sagt at hun mener han gav uttrykk for at vi var på vei fra hverandre, blir han direkte sint. Vi var aldri ett tema, utenom at hun av og til SPØKTE med at hun ikke håpet det dukket opp ei sjalu kone på døra fr det hadde hun opplevd før!!! Dette synes han var smakløs spøk som gjorde han ille til mote (dette tror jeg på, han har nevnt det flere ganger. Og selv om han har vært ein forbanna dritt så har han faktisk den egenskapen at han aldri snakker dritt om folk). Han innrømmet for lenge siden at de hadde sex 1 gang etter han avsluttet forholdet. Dette benekter hun og sier han lyver til meg! Fordi hun ALDRI ville hatt sex med noen som bare er ute etter sex! Ok, derfor hun har sex med en gift mann.?? Jeg skrev at jeg VET de har hatt det, for hvorfor i all verden skule mannen min løyet om det, han som ikke har visst hva godt han skal gjøre for meg og skammer seg veldig! Og så skrev hun nå til slutt "jeg så forresten ikke på det som ett forhold"! Ok regelmessig sex over flere måneder som ikke kan kalles forhold? Hva kaller hun det da tilfeldig sex? Trodde det var hun som ikke har sex med menn utenom tanker om noe mer... GUD DET VAR GODT MED DE SISTE MELDINGENE NÅ, DET GA MEG FAKTISK LITT MER RO! Hun er liksom så opptatt av å sverte mannen min og fremstå som den uskyldige angreren selv at hun snakker mot seg selv hele tiden! Vet det sikkert er dumt av meg å holde på på denne måten, men jeg klarer ikke å la vær. Verste av alt at jeg holdt sånn før, så har jeg gitt henne fred siden sommer! Og å gir hun meg slike stikk, kunne trodd hun likte all den drama hun har forårsaket? Huff ble langt dette, men deilig å få det ut!!! Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #24 Skrevet 10. mars 2014 Slett nr hennes fra telefonlisten, kutt all kontakt med henne og fokuser på forholdet med mannen i steden for. Søk parterapi sammen og gi f... i hva den andre dama sier. Når du fortsetter å oppsøke henne og ta kontakt med henne så lager du bare mer problemer for deg og mannen. God du fant mer ro med det i kveld, men kutt kontakten nå og konsentrer heller energien på å gå i terapi sammen med mannen. Anonymous poster hash: 81372...6d9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #25 Skrevet 10. mars 2014 Slett nr hennes fra telefonlisten, kutt all kontakt med henne og fokuser på forholdet med mannen i steden for. Søk parterapi sammen og gi f... i hva den andre dama sier. Når du fortsetter å oppsøke henne og ta kontakt med henne så lager du bare mer problemer for deg og mannen. God du fant mer ro med det i kveld, men kutt kontakten nå og konsentrer heller energien på å gå i terapi sammen med mannen. Anonymous poster hash: 81372...6d9 Ja jeg er enig med deg! Jeg kan ikke fortsette med dette og jeg skal gjøre mitt beste for å ALDRI mer ta kontakt med det kvinnemenneske igjen! Jeg er fortsatt ikke sikker på om han kjørte henne hjem den kvelden... Men det for så være, det er ikke logisk ihvertfall! Nå har jeg gått fra å være bitter til å være forbanna på hun! Det er faktisk en bedre følelse for meg akkurat nå .Hva var liksom vitsen og helle mer bensin på bålet nå? Hun viser tydelig at hun ikke er til å stole på, snakker mot seg selv hele tiden for å fremheve seg selv som en bedre person. Skrev at hun var irritert på mannen min som kunne finne på å lyve om at de hadde hatt sex 1 gang etterpå! At han sikkert gjorde det for at han ville meg vondt! Hun fortalte også at hun ikke var ute etter menn som var kun intersert i sex og at han hadde lurte henne. Han var jo uansett ikke noe god i senga, så hvorfor skulle hun være interessert og være med han kun pga sex! Etterpå skrev hun at ikke ville kalle det ett forhold! Usj for ett ONDSKAPSFULLT kvinnemenneske! For all del mannen min er vel så skyldig han, det var han som hadde forpliktelser! Men måten hun har oppført seg på nå, falsk og kynisk drittkjerring! Og så er hun så dum at hun ikke tror jeg gjennomskuer henne?? Men tusen takk for tilbakemelding, jeg tar i mot rådet og lar ballen ligge død og velger å fokusere fremover! Hi Anonymous poster hash: e8d10...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå