Gå til innhold

Hadde du gjort det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han stadig er pålogget facebook vil jo den andre damens svar gi varsel hos han, regner med han er logga på via tlf... Da finner han jo fort ut av ting



Anonymous poster hash: d43af...b69
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hvis han stadig er pålogget facebook vil jo den andre damens svar gi varsel hos han, regner med han er logga på via tlf... Da finner han jo fort ut av ting

 

Anonymous poster hash: d43af...b69

 

Går det an å være så avhengig av Fb da..:P Da gjør du det på den lette måten, si det med kondomene.

Kun det med kondomene er en god grunn nok til å spørre ham.

 

Anonymous poster hash: da1fc...109

Skrevet

Nettopp derfor jeg bare vil spørre henne rett ut og bare si jeg har hørt hans versjon om hva de gjorde i går, og nå vil jeg høre hennes..

 

Jeg bare ser ikke hvem andre han kunne ha hatt sex med, fordi han runker ikke i kondomer.. Så jeg vet den er brukt. Men med hvem? 

 

HI



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Fordi kondomene manglet forrige helg, fant dem ubrukte i bilen og da sa han at de var ment til oss når vi skulle ut og kose oss uten ungene på tur.. Jeg hadde tydeligvis grunn for å ikke stole på akkurat det..



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Jeg hadde testa og sende henne en mld jeg. Er hun helt uskyldig får du heller beklage det hele etterpå.



Anonymous poster hash: d43af...b69
Gjest Beatrix Potter
Skrevet (endret)

 

Nettopp derfor jeg bare vil spørre henne rett ut og bare si jeg har hørt hans versjon om hva de gjorde i går, og nå vil jeg høre hennes..

 

Jeg bare ser ikke hvem andre han kunne ha hatt sex med, fordi han runker ikke i kondomer.. Så jeg vet den er brukt. Men med hvem? 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

 

 

 

Fordi kondomene manglet forrige helg, fant dem ubrukte i bilen og da sa han at de var ment til oss når vi skulle ut og kose oss uten ungene på tur.. Jeg hadde tydeligvis grunn for å ikke stole på akkurat det..

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

 

Spør henne fra din egen FB bruker? Så slipper du å frykte for at han buster deg i å sende henne meldinger fra hans bruker.

Du kan ikke la dette bli værende for lenge, han er din mann, dere er gift, dere har tydeligvis barn sammen(?). 

 

 

 

Endret av Zarandy
Skrevet

Hvis du sender fra din egen og dere ikke er venner er det ikke sikkert den havner i innboksen hennes bare så du er klar over det. Da kan den gå rett til annet boksen eller hva den heter...



Anonymous poster hash: d43af...b69
Skrevet

Skrev typen, han er min samboer og vi har et par barn sammen.. 

Tror jeg går for å spørre henne rett ut og så heller si beklager om jeg tar feil.. 



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

 

Hvis du sender fra din egen og dere ikke er venner er det ikke sikkert den havner i innboksen hennes bare så du er klar over det. Da kan den gå rett til annet boksen eller hva den heter...

 

Anonymous poster hash: d43af...b69

 

Ja, faen da.. Hvordan kan jeg fikse det da? 

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

Skrevet

Hva forventer du å få ut av det? Eneretten på slabbedasken? Ikke vondt ment men forsøk å være litt mer kresen ved valg av partner.

Skrevet

Bare en bekreftelse på at jeg gjør rett i å kutte han ut av livet mitt! 

Jeg vil ikke ha han lenger om han har vært utro, da er han ikke verdt noe for min del.. 

Men jeg syns det er en ganske vond ting å beskylde partneren ens med om det ikke er sant. 

Så, det er vel mer at jeg vil ha  nok en grunn til å dumpe slasken.. 



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Ta mannen din, ikke henne. Ikke spør om han har gjort noe. Si at du vet det. Husker siste tråden din, og synes han svarte vagt for seg der allerede. Virker ikke så smart han der.

Skrevet

Du kan sjekke fra hans facebook om hun har tlf nr sitt synlig for venner og i så fall kan du sende henne en sms



Anonymous poster hash: d43af...b69
Skrevet

Som svar på spørsmålet ditt, nei jeg ville ikke gjort det...

Skrevet

 

Bare en bekreftelse på at jeg gjør rett i å kutte han ut av livet mitt! 

Jeg vil ikke ha han lenger om han har vært utro, da er han ikke verdt noe for min del.. 

Men jeg syns det er en ganske vond ting å beskylde partneren ens med om det ikke er sant. 

Så, det er vel mer at jeg vil ha  nok en grunn til å dumpe slasken.. 

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

 

Det høres ut som om du egentlig ikke trenger flere grunner. Du er din egen lykkes smed vet du. Lykke til, uansett hva du velger.

Skrevet

Huff.. 

Jeg får meg ikke til å skrive til henne.. 

 

Og det å ta dert opp med han virker dødfødt for jeg tror han kommer til å nekte for alt.. 



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

 

Huff.. 

Jeg får meg ikke til å skrive til henne.. 

 

Og det å ta dert opp med han virker dødfødt for jeg tror han kommer til å nekte for alt.. 

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

 

:/ føler med deg... Mist huet og skriv til henne!

 

Anonymous poster hash: da1fc...109

Skrevet

Da må du enten stole på magefølelsen eller overse den. Ikke lett :( Lykke til uansett hva du velger!



Anonymous poster hash: d43af...b69
Skrevet

Ville tatt det opp med typen, det er kun han som har forpliktelser ovenfor deg. Du kan jo ta en "jeg vet" framgang på det.

Det gjorde jeg til typen min. Jeg sa rett ut at jeg hadde hatt mistanker så derfor hadde jeg sjekka innboksen på Facebook, så det var vanskelig å sno seg unna, alle kortene på bordet med en gang. Det viste seg i mitt tilfelle at utroskapen hadde begrenset seg til flørting på fb og sms, ikke noe fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...