Gå til innhold

Hadde du gjort det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendt melding til en som du tror typen din har hatt sex med?

 

Fant en samtalelogg mellom mannen og en venninne av han der det står noe om at hun skriver at hun sloknet, mens han skriver at han merka det..



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkjer du å sende melding for å konfrontere ho, eller for å late som du er han?



Anonymous poster hash: 7959a...841
Skrevet

Jeg gjorde det og fikk vite at han hadde gjort damen gravid, så det var bare å bli kvitt hele "mannen". Heldigvis ingen barn involvert.

 

Anonymous poster hash: bfc5d...35f

Skrevet

 

Sendt melding til en som du tror typen din har hatt sex med?

 

Fant en samtalelogg mellom mannen og en venninne av han der det står noe om at hun skriver at hun sloknet, mens han skriver at han merka det..

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

Det hadde jeg tolket som at de skrev meldinger og hun plutselig sluttet å svare. Det var det "han merka".

 

Anonymous poster hash: 5a13c...c10

Skrevet

Jeg gjorde det og fikk vite at han hadde gjort damen gravid, så det var bare å bli kvitt hele "mannen". Heldigvis ingen barn involvert.

 

Anonymous poster hash: bfc5d...35f

What?

 

Anonymous poster hash: 79647...b99

Skrevet

 

 

Sendt melding til en som du tror typen din har hatt sex med?

 

Fant en samtalelogg mellom mannen og en venninne av han der det står noe om at hun skriver at hun sloknet, mens han skriver at han merka det..

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

Det hadde jeg tolket som at de skrev meldinger og hun plutselig sluttet å svare. Det var det "han merka".

 

Anonymous poster hash: 5a13c...c10

Det hadde jeg også tenkt.

Skrevet

 

 

 

Sendt melding til en som du tror typen din har hatt sex med?

 

Fant en samtalelogg mellom mannen og en venninne av han der det står noe om at hun skriver at hun sloknet, mens han skriver at han merka det..

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

Det hadde jeg tolket som at de skrev meldinger og hun plutselig sluttet å svare. Det var det "han merka".

 

Anonymous poster hash: 5a13c...c10

Det hadde jeg også tenkt.

Det de sa. Med mindre du har sterkere beviser enn dette så virker du jo litt smågal om du sender melding med sånne anklager...

 

Anonymous poster hash: 83574...49d

Skrevet

 

Sendt melding til en som du tror typen din har hatt sex med?

 

Fant en samtalelogg mellom mannen og en venninne av han der det står noe om at hun skriver at hun sloknet, mens han skriver at han merka det..

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

Det hadde jeg tolket som at de skrev meldinger og hun plutselig sluttet å svare. Det var det "han merka".

 

Anonymous poster hash: 5a13c...c10

 

 

Tolker det også slik

 

Anonymous poster hash: 77461...897

Skrevet

Er sååå glad for at mannen min ikke har venninner. Bare en barndonsvenninne, og hun er både overvektig og gift. Hehe...

 

Anonymous poster hash: 2cae7...cf2

Skrevet

VEL, om du mistenker at de har et forhold, så skader det ikke å spørre henne ELLER mannen din.
Jeg konfronterte eksen til typen min, at jeg sa at det slettes ikke var greit at de snakka sammen.
Hun bor forresten i samme by som oss, så frykten at de to møtes bak min rygg og er utroe, forsvinner aldri.
Hun sa derimot at hun ikke skulle kontakte han igjen, så jeg fikk viljen min der.
Syns du har alle rettigheter om å kontakte ei kvinne din mann snakker med når du aner uro. Mannen din skal respektere at du ikke liker at han snakker med andre kvinner, og du er hans første prioritet. Det var ikke jeg for typen min da han og eksen snakka ilag.



Anonymous poster hash: da1fc...109
Skrevet

Hvor fant du denne samtaleloggen da og hva mer sto der?



Anonymous poster hash: d43af...b69
Skrevet

Han har slettet resten av det han har skrevet i natt, og han var ute og kjørte i natt. Pluss to kondomer mangler, og jeg fant den ene skjult under et rom i bilen hans. Kondomene forsvant i går eller forgårs.. 



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Det er heller ikke en venninne han prater ofte med..



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

De to kondomene var lenka sammen..



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Hadde stjålet mobilen hans og utgitt meg for å være han.



Anonymous poster hash: 09d62...f38
Skrevet

Hva skal jeg skrive? og det er kun via facebook som han er pålogga nesten hele døgnet så han kan lese hva jeg skriver.. 



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Ok, kondomer forsvinner ikke uten videre. Rimelig tjukk i huet om han tar deres felles for å bruke hvis han skal være utro. Men denne samataleloggen klarer jeg ikke helt å få tak på? er det mld på tlf eller logg på facebook eller hva?



Anonymous poster hash: d43af...b69
Skrevet

 

Ok, kondomer forsvinner ikke uten videre. Rimelig tjukk i huet om han tar deres felles for å bruke hvis han skal være utro. Men denne samataleloggen klarer jeg ikke helt å få tak på? er det mld på tlf eller logg på facebook eller hva?

 

Anonymous poster hash: d43af...b69

 

facebook.

 

Anonymous poster hash: 8fe98...99f

Skrevet

Har du tlf nr hennes? Hadde du tenkt å sende mld fra hans facebook og utgi deg for å være han? I så fall vil han jo fort finne ut av det og kan avverge evt, avsløringer. Jeg hadde ringt dama eller rett og slett konfrontert han med manglende kondomer og det som er igjen av samtaleloggen...

Er det en grunn til at du har tilgang til hans fb? Har dere hatt lignende hendelser før? Alt dette spiller jo inn i hvordan du evt. burde gå fram...

 

Unner deg ikke denne usikkerheten, sånt er noe av det verste som finnes :(

 



Anonymous poster hash: d43af...b69
Skrevet

 

VEL, om du mistenker at de har et forhold, så skader det ikke å spørre henne ELLER mannen din.

Jeg konfronterte eksen til typen min, at jeg sa at det slettes ikke var greit at de snakka sammen.

Hun bor forresten i samme by som oss, så frykten at de to møtes bak min rygg og er utroe, forsvinner aldri.

Hun sa derimot at hun ikke skulle kontakte han igjen, så jeg fikk viljen min der.

Syns du har alle rettigheter om å kontakte ei kvinne din mann snakker med når du aner uro. Mannen din skal respektere at du ikke liker at han snakker med andre kvinner, og du er hans første prioritet. Det var ikke jeg for typen min da han og eksen snakka ilag.

 

Anonymous poster hash: da1fc...109

Det burde da holde å snakke med typen sin...?

For meg blir det merkelig å diktere frie mennesker hvem de kan prate med og ikke. Det er kun mannen min som har forpliktelser ovenfor meg, ingen andre.

 

Anonymous poster hash: fcbbf...4ff

Skrevet

Fordi han har løyet før så da regner jeg med jeg klarer å få sannheten ut av henne.. 

Jeg har funnet ut av passordet hans nettopp fordi jeg ikke stoler på han.. Og det har jeg nå heller ingen grunn til. Jeg vil heller ha bevis enn ikke, for da har jeg noe å ta han på. står jeg uten bevis har jeg ingenting.. 



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Hadd planer om å skrive fra min og spørre henne om hun kan forklare meg hva de gjorde i går..



Anonymous poster hash: 8fe98...99f
Skrevet

Hun kommer sikkert ikke til å si noe som helst, om du ikke legger det opp som om du allerede vet det...

Bor hun i nærheten kan du jo alltids dukke opp på døra hennes, da vil du jo fort se om hun juger..



Anonymous poster hash: d43af...b69
Skrevet

Utgi deg for å være han og send henne melding på Facebook, det går an å slette valgte meldinger. Spør henne ut, og så slett alle meldinger som du skreiv til henne da dere snakker og alle svara hennes. Easy peasy :)



Anonymous poster hash: da1fc...109
Skrevet

 

VEL, om du mistenker at de har et forhold, så skader det ikke å spørre henne ELLER mannen din.

Jeg konfronterte eksen til typen min, at jeg sa at det slettes ikke var greit at de snakka sammen.

Hun bor forresten i samme by som oss, så frykten at de to møtes bak min rygg og er utroe, forsvinner aldri.

Hun sa derimot at hun ikke skulle kontakte han igjen, så jeg fikk viljen min der.

Syns du har alle rettigheter om å kontakte ei kvinne din mann snakker med når du aner uro. Mannen din skal respektere at du ikke liker at han snakker med andre kvinner, og du er hans første prioritet. Det var ikke jeg for typen min da han og eksen snakka ilag.

 

Anonymous poster hash: da1fc...109

Det burde da holde å snakke med typen sin...?

For meg blir det merkelig å diktere frie mennesker hvem de kan prate med og ikke. Det er kun mannen min som har forpliktelser ovenfor meg, ingen andre.

 

Anonymous poster hash: fcbbf...4ff

 

Ja, det og. Blir å velge mellom disse to, hvem å spørre rett ut.

Dette var eks kjæresten til typen min, og han visste jeg ikke likte at de snakka, og derfor skal det respekteres fra hans side. Men det gjorde han ikke, så jeg tok saken i egne hender. Akkurat her prioriterte duden min feil person. Og vil ikke det samme skal skje deg om du forteller mannen din at du ikke liker at han snakker med denne kvinnen, fin måte å kunne teste han på. Hvem han velger av dere to.

 

Anonymous poster hash: da1fc...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...