Gå til innhold

Har ditt barn kommentert kroppen din eller utseende ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sa barnet i såfall

Jeg ammet lillesøster da storesøster stilte seg tankefull foran meg. Storesøster er 4år. Hun sa "mamma, du har veldig lange pupper". Takk for den liksom :P

Har også fått høre at datteren min ikke likte øredobbene mine, hun syntes de så barnslige ut:-)

Anonymous poster hash: 5dd0c...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke,annet enn at hun spurte om å få kjenne på puppen min fordi hun syns den var så søt:p

Anonymous poster hash: ba258...f1b

Gjest 5 andre
Skrevet

Mange ganger.

Jeg har fått høre at jeg har store pupper, myke pupper, stor mage, stor rumpe, rar nese, fint hår, blek hud osv. Lista er lang.  Mye rart som kommer fram i samtaler, men barna er så gode at de som oftest sier at jeg er så fin. Akkurat perfekt slik jeg er :)  

Skrevet

Jeg har 3 barn under 6 år, ammet alle. En dag jeg sto på badet naken sa 4,5 åringen: "mamma, du har akkurat sånne pupper som kuene har du"

Hehe....var vel hans måte å bekrefte at jeg har hengepupper😉

Anonymous poster hash: 933ae...0e2

Skrevet

Sønnen min syns jeg har så tykke lår, men han syns det er fint, for da løper visst jeg fort:)

Anonymous poster hash: c024a...359

Skrevet

Jeg har tre gutter mellom 3 og 9 og får stadig vekk komplimenter på at jeg er pen, har fin kjole, er fin på håret etc. Seinest her om dagen sa yngste (som akkurat har fylt 3) "mamma, så nydelig hår du har!" da jeg svingte håret opp i ansiktet hans mens jeg festet beltet i bilen. Han har et sjeldent vakkert hår selv får ofte slike komplimenter fra folk, så det er nok der det kommer fra.

Ellers har de sagt ting som "du har store pupper, det har ikke jeg" og "hvor er din tiss?".

Mellomste har alltid lagt godt merke til omgivelsene og kommenterer gjerne det han ser. Han hadde en periode mellom 3 og 4 år da han tok mye bussen med faren til og fra barnehagen. Da kom en del flaue kommentarer som "se den tykke mannen", "hun har lange ben", "rart hår" og den slags.

Anonymous poster hash: 94b61...964

Skrevet

Jeg har av diverse grunner sønnen min på samme soverom, en kveld jeg skulle legge meg var han våken enda.. Jeg hadde nettopp dusjet og da kom det fra han; Mamma, håret ditt lukter så godt at jeg må spy!! Ok, takk for det sa jeg ;) Men hvorfor må du spy da? Det lukter bare så godt at jeg får helt vondt i magen.... Satser på at det var mangel på søvn som gjorde at det luktet så godt at han ble dårlig :P

Anonymous poster hash: 30984...fb4

Skrevet

Nei, det er ikke så ofte. Men jeg husker en gang han spurte om jeg var tjukk eller tynn da. Det tar jeg som ett kompliment.

Anonymous poster hash: 7b77e...ef2

Skrevet (endret)

Ja, ofte.

Jeg har gått ned 12 kg.

I dag da jeg kom ut av dusjen og badet stirret min datter på puppene mine og sa: "Å mamma, du har fått mindre pupper (tar så uventet et grepa tak i hver pupp)..... Åååå, jeg savner de gamle!!"

Haha, jeg klør meg i hodet og lurer på hvor slikt kommer fra i blant ;).

Til info så går hun på skolen, og er ikke et større barn som ammes, slik man nesten skulle kunne tro ut fra kommentaren ;).

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Jeg har visstnok "store fine pupper", og med de skinnfillene her har jeg ikke annet valg enn å takke og bukke :P

Anonymous poster hash: 08d97...bf7

Skrevet

Eldste (4år) pleier å si at jeg er nydelig- smelt. Og hvis jeg stæsjer meg litt ekstra pleier hun å si at jeg ser fin ut, at jeg ser ut som en prinsesse osv. Har sagt jeg har fint hår, og myk hud. Mellomste har begynt å si "mamma søt"- hihi. Lille godgutten!

Anonymous poster hash: 33554...8c8

Skrevet

Snart treåringen sier at jeg har fint hår, og at bestemor og bestefar ikke har fint går for det er grått ;)

Hva sa barnet i såfall

Jeg ammet lillesøster da storesøster stilte seg tankefull foran meg. Storesøster er 4år. Hun sa "mamma, du har veldig lange pupper". Takk for den liksom :P

Har også fått høre at datteren min ikke likte øredobbene mine, hun syntes de så barnslige ut:-)

Anonymous poster hash: 5dd0c...279

Anonymous poster hash: 1cfe6...bb7

Skrevet

Her har komplimenter som: mamma, så lange fine pupper du har, sånne vil jeg ha når jeg blir voksen. Du har stor rumpe som er veldig fin. Pappa har baby i magen, for den er såå stor.

Anonymous poster hash: 2be1c...f48

Skrevet

Femåringen min kommenterer ofte når jeg har pyntet meg at jeg er fin. Hun sier også at jeg har fint hår, og fine øredobber etc. Gjerne litt ekstra når hun skal innynde seg... Hehe. Begynner tidlig det der! 

Har ikke hørt noe fra eldste gutten, de så ikke en gang at jeg hadde klippet av meg 20 cm hår for noen uker siden! 

Har også fått høre for noen gedigne pupper jeg har når jeg ammer, men de er ganske store også da (så lenge det varer...)

Skrevet

Min 5-åring gjør det stadig vekk. Store pupper, stor mage, og han gir meg omtrent daglig komplimenter for at jeg er pen :) Kjempekoselig :)

Anonymous poster hash: 97876...52b

Skrevet

Han kommenterer at vi er fine når vi er pynta. At jeg har fine øredobber ol men ikke noe kroppslig.

Skrevet

Hadde akkurat tisset da hun plutselig skulle forbi til skittentøyskurven. Ææææsj roper hun da hun får øye på skjeden min. Min er jo mer utviklet enn hennes, så hun lurte virkelig på hva det var. 3,5 år.

Ellers kommenterer hun den gode rumpa mi, puppene som skal bli store av melk, fint hår og er generelt flink til å si at vi er fine.

Anonymous poster hash: 5845a...024

Skrevet

Hadde akkurat tisset da hun plutselig skulle forbi til skittentøyskurven. Ææææsj roper hun da hun får øye på skjeden min. Min er jo mer utviklet enn hennes, så hun lurte virkelig på hva det var. 3,5 år.

Ellers kommenterer hun den gode rumpa mi, puppene som skal bli store av melk, fint hår og er generelt flink til å si at vi er fine.Anonymous poster hash: 5845a...024

Tviler vel på at hun klarte å se inn i skjeden din da..

Anonymous poster hash: 2be1c...f48

Skrevet

3 åringen (gutt) har sagt " du har 2 romper du og ikke tissefant, stakkar mamma min" og gitt en trøstende klem. 

Han har og kommentert at jeg har stor mage og spurt om jeg har baby der inne, noe jeg ikke har.

Ellers har han mer enn en gang kommentert at pappa har såååååå stor tissefant og slått ut armene for å vise hvor lang den er. Overdriver ikke i det hele tatt, hehe.

Anonymous poster hash: 864ec...6f3
Skrevet (endret)

"Wow, gigapupper!!" (Fra seksåringen. Puppene har vokst litt etter jeg ble gravid)

"Skal du bli like tynn som tante når babyen kommer ut?" (Fra seksåringen. Tante er supertynn og trent, så har mine tvil)

"Hvorfor har du så lange pupper?" (Fra fireåringen)

Virkelig selvtillitsskapende å ha små barn;-) de er også flinke til å gi kompliment :-)

Endret av Mor di!
Skrevet

Store pupper har jeg hørt oftest, sammen med stor og myk mage. Magen min kan visstnok brukes som pute. Hvorfor jeg har føflekker og generelt hvorfor jeg har sånn og sånn. Det virker som barna tror at jeg selv har bestemt hvordan jeg skal se ut, at jeg har valgt pupper, mage, føflekker, hårtype osv. selv.

Skrevet

Jeg fikk høre i går at jeg er så fin og at puppene mine peker sånn oppover ;) Hærlige seksåringen min.

Skrevet

Sønnene mine kommentere sjelden, med mindre jeg har stæsjet meg skikkelig for fest ol, da hagler komplimentene. Datteren til min beste venninne derimot..! Hun kan det å booste selvtilliten. I følge henne ser jeg ut som barbie og kunne vært på alle reklameplakatene i byen. "Du er så peeeen og så tynn" nesten skremmende, at en 6 åring kan ha så mye fokus på å være slank og pen. Har god kontakt med denne jenta, og ser henne flere ganger i uken, så kanskje derfor hun er så åpen.

Anonymous poster hash: 177bd...239

Skrevet

Jeg skulle pynte meg, og tok på meg en kjole. Noe jeg sjelden bruker. Når jeg kommer ned så sier minsten på 2,5: oi, mamma fin :)

Anonymous poster hash: 0de51...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...