Musemora Skrevet 8. mars 2014 #26 Skrevet 8. mars 2014 Personlig skjønner jeg ikke at folk i det hele tatt vurderer å ta silikon. Jeg synes puppene bare er i veien, og det ble ikke bedre av at de gikk fra 75B til 80F etter en unge. Nå har lufta gått ut av puppene, men må fortsatt ha 80E til daukjøttet. Ruller de opp så godt det lar seg gjøre og smekker på en BH. Skal jeg vaske meg må jeg omtrent henge de over nakken.. Jeg kan, helt ærlig, holde oppe en 1,5 liters brusflaske under hver pupp. Jogging er uaktuelt. Det ender med at jeg blir slått i svime av mitt eget fettvev. Kunne heller tenke meg å ta bort en god del enn å legge på mer vekt. Men for all del, dette er bare meg, og jeg dømmer ikke de som tenker og gjør annerledes! Så fantastisk skrevet. Ler så jeg griner😃😃. Når gubben spør hva jeg ønsker meg til jul/bursdag sier jeg joggepupper. Bruker bare 70 DD, men skulle gjerne vært kvitt hele skiten!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #27 Skrevet 8. mars 2014 Personlig skjønner jeg ikke at folk i det hele tatt vurderer å ta silikon. Jeg synes puppene bare er i veien, og det ble ikke bedre av at de gikk fra 75B til 80F etter en unge. Nå har lufta gått ut av puppene, men må fortsatt ha 80E til daukjøttet. Ruller de opp så godt det lar seg gjøre og smekker på en BH. Skal jeg vaske meg må jeg omtrent henge de over nakken.. Jeg kan, helt ærlig, holde oppe en 1,5 liters brusflaske under hver pupp. Jogging er uaktuelt. Det ender med at jeg blir slått i svime av mitt eget fettvev. Kunne heller tenke meg å ta bort en god del enn å legge på mer vekt. Men for all del, dette er bare meg, og jeg dømmer ikke de som tenker og gjør annerledes! Så fantastisk skrevet. Ler så jeg griner😃😃. Når gubben spør hva jeg ønsker meg til jul/bursdag sier jeg joggepupper. Bruker bare 70 DD, men skulle gjerne vært kvitt hele skiten! Ja, haha! Men mine 75F holdes fullstendig fast av min deilige ShockAbsorber sports-BH. Men tungt og upraktisk i mange tilfeller er det. Og så mange fine skjorter og bluser går ikke an å få til å sitte pent. Blir enten stramme over brystet eller for store over skuldre og mage. O O Anonymous poster hash: 362cf...531
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #28 Skrevet 8. mars 2014 Personlig skjønner jeg ikke at folk i det hele tatt vurderer å ta silikon. Jeg synes puppene bare er i veien, og det ble ikke bedre av at de gikk fra 75B til 80F etter en unge. Nå har lufta gått ut av puppene, men må fortsatt ha 80E til daukjøttet. Ruller de opp så godt det lar seg gjøre og smekker på en BH. Skal jeg vaske meg må jeg omtrent henge de over nakken.. Jeg kan, helt ærlig, holde oppe en 1,5 liters brusflaske under hver pupp. Jogging er uaktuelt. Det ender med at jeg blir slått i svime av mitt eget fettvev. Kunne heller tenke meg å ta bort en god del enn å legge på mer vekt. Men for all del, dette er bare meg, og jeg dømmer ikke de som tenker og gjør annerledes! Ja har flere venninner med stooore pupper, og de sier det samme som deg. Men for meg blir det du sier som å si til en skallet person " du skal bare være glad du ikke har hår, det er bare styr med all vaskinga og stasjinga HI Anonymous poster hash: 7134a...5ab
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #29 Skrevet 8. mars 2014 Jeg la inn silikon i voksen alder. Før den tid var jeg flat som en pannekake og hadde alltid ønsket meg pupper.. Gikk fra dobbel eller trippel A til B (liten C noen ganger -kommer an på BH'en). Det er ingen som noensinne har kommentert dette da jeg før inngrepet alltid gikk med überpolstrede BH'er. De jeg fortalte om inngrepet til, svarte alltid; 'Men kjære deg -du har da fine pupper, du!' Et utsagn alle og enhver umiddelbart trakk tilbake da jeg viste dem et sensurert bilde jeg hadde av fuglebrystet mitt. Da ble det heller 'Åj! Skjønner godt at du ønsker deg pupper!' ..så de som ikke vet at jeg har tatt silikon vet det heller ikke nå. Størrelsen er den samme på puppene når jeg har på klær før og etter operasjon -forskjellen er at de er fylt med silikon, ikke vatt. Dype utringninger har heller aldri vært min greie. Ikke før (naturlig nok), ikke nå, så der har jeg selvfølgelig også unngått blikk og undrende kommentarer. Lykke til! Anonymous poster hash: b3a85...1af
Mother Gothel Skrevet 8. mars 2014 #30 Skrevet 8. mars 2014 Personlig skjønner jeg ikke at folk i det hele tatt vurderer å ta silikon. Jeg synes puppene bare er i veien, og det ble ikke bedre av at de gikk fra 75B til 80F etter en unge. Nå har lufta gått ut av puppene, men må fortsatt ha 80E til daukjøttet. Ruller de opp så godt det lar seg gjøre og smekker på en BH. Skal jeg vaske meg må jeg omtrent henge de over nakken.. Jeg kan, helt ærlig, holde oppe en 1,5 liters brusflaske under hver pupp. Jogging er uaktuelt. Det ender med at jeg blir slått i svime av mitt eget fettvev. Kunne heller tenke meg å ta bort en god del enn å legge på mer vekt. Men for all del, dette er bare meg, og jeg dømmer ikke de som tenker og gjør annerledes! Ja har flere venninner med stooore pupper, og de sier det samme som deg. Men for meg blir det du sier som å si til en skallet person " du skal bare være glad du ikke har hår, det er bare styr med all vaskinga og stasjinga HI Anonymous poster hash: 7134a...5ab Det er sant, derfor er det helt ok for meg at andre har andre tanker om saken(e)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #31 Skrevet 8. mars 2014 Jeg hadde syntes det var kjempeflaut og later jo som om jeg ikke legger merke til det. Jeg forteller ikke damer som stolt strutter med sine nye pupper at de er patetiske og dårlige forbilder for sine barn, selv om jeg mener det. Anonymous poster hash: 800df...aea
Gjest meg&mini Skrevet 8. mars 2014 #32 Skrevet 8. mars 2014 Personlig skjønner jeg ikke at folk i det hele tatt vurderer å ta silikon. Jeg synes puppene bare er i veien, og det ble ikke bedre av at de gikk fra 75B til 80F etter en unge. Nå har lufta gått ut av puppene, men må fortsatt ha 80E til daukjøttet. Ruller de opp så godt det lar seg gjøre og smekker på en BH. Skal jeg vaske meg må jeg omtrent henge de over nakken.. Jeg kan, helt ærlig, holde oppe en 1,5 liters brusflaske under hver pupp. Jogging er uaktuelt. Det ender med at jeg blir slått i svime av mitt eget fettvev. Kunne heller tenke meg å ta bort en god del enn å legge på mer vekt. Men for all del, dette er bare meg, og jeg dømmer ikke de som tenker og gjør annerledes! Dette er som å lese om seg selv dette. Måtte også legge puppene på plass i bh og det var like ubehagelig med den på som av. Jeg har nettopp tatt en brystreduksjon og føler meg bedre allerede. BH er for første gang behagelig og puppene ser fine og faste ut:) Føler meg endelig fin. Det er ikke flaut, HI. Du kommer mest sannsynligvis til å bli kjempe fornøyd og heller stolt enn flau:) Noen sier at plastisk kirurgi ikke kan gjøre deg lykkeligere, men alle jeg kjenner som har forbedret noe, inkl meg selv, har aldri sagt noe annet. Lykke til med operasjon og gratulerer med nye pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå