Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg skal legge inn silikon i neste uke. Ønsker ikke å annonsere det på jobb eller privat, men er jo vanskelig å holde hemmelig også av åpenbare grunner. Går fra A til C cup. Dere som har tatt silikon, var det flaut etterpå? Mange kommentarer? Anonymous poster hash: 7134a...5ab
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Nei. Ingen som har sett det, få som vet det. Aldri vært en "utringet topp" jente, så det problemet slapp jeg. Gjorde det for meg, og bare meg for 6 år siden, og har aldri angret. Lykke til Anonymous poster hash: ac741...8d4
Nullstress;) Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Det er forskjellige grunner til å ta det, også medisinske, så nei... Syntes ikke man skal tenke at det er flaut. Og om noen mot formodning skal kommentere det, kan man bare svare at man har gjort det av private grunner. Kjenner jeg blir oppgitt av at folk skal ha en mening om alt mulig... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke noen sterke meninger om silikon, men vil ikke si det er flaut så lenge du ikke går fra "normal" til superbimbo med dyyyp kløft på en uke. Men det virker det jo ikke som du har tenkt til så da sier jeg nei, det blir nok ikke flaut. Har flere venninner og kollegaer med silikon, men ingen har viftet spesielt mye med de så tror de færreste la merke til det. Anonymous poster hash: b821c...087
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Jeg syns nå det er litt flaut, jeg. Sikkert fordi det ser ut som jeg har det. O_O Anonymous poster hash: 362cf...531
Pixy Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Gikk fra B til F-cup. Men greia er at jeg alltid har brukt polstrede bher. Så ingen har visst hvor små bryster jeg hadde. Hvis det hadde vært helt innlysende så hadde det muligens vært flaut. Vil jo ikke bli snakkis på jobben pga brystene f.eks
holio__bobo Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Ingen som merket det her. Nesten skuffende, haha!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Gikk fra B til F-cup. Men greia er at jeg alltid har brukt polstrede bher. Så ingen har visst hvor små bryster jeg hadde. Hvis det hadde vært helt innlysende så hadde det muligens vært flaut. Vil jo ikke bli snakkis på jobben pga brystene f.eks Gikk du frivillig opp til F-cup?? Ooooj... Jeg er enormt glad for at mine har minket fra G-cup til DD. Så uendelig mye bedre for skuldrene og ryggen Synes ikke du skal være flau HI. Silikon kan være pent det. Så lenge det ikke er svære Linni-pupper på størrelse med en basketball Anonymous poster hash: dde08...cfe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Litt flaut er det vel om man kjøper digre pupper , burde man ivertfall inrømme det når noen spør . Hehe jobbet med ei som gikk fra a til c/ d cup. Hun nektet og nekter den dag idag 15 år senere. Insisterer på at hun har trent dem opp, mannen hennes har dog sagt sannheten til alle som lurer da, og ja da i dette tilfelle er silikon flaut. Anonymous poster hash: d6b06...5c7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Flaut for de som velger så store at det blir ubehagelig, har selv F-cup og det er ikke mye behagelig. Anonymous poster hash: b53dc...88a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Ikke flaut nei:-) ingen som så forskjell heller da jeg kunne gå ned polstret bh gjerne to stk Lykke til Anonymous poster hash: 69358...a28
Elsker livet Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Jeg barer lurer på når dere snakker om cuper, er en a cup en a cup? For jeg vet rett og slett ikke hvilken cup jeg bruker, jeg må prøve meg frem til hva som er behagelig. Jeg kan f.eks bruke 90 E om det er lite utvalg, men foretrekker å bruke 80 i omkrets å då må jeg opp noen cuper for at det skal bli plass til puppene.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Jeg gikk med bh med innlegg og kotelett i, før jeg tok silikon. Så tror ikke det var noen som fikk det med seg. Jeg bruker nå 65H, men har ikke veldig store pupper, ingen tror jeg har silikon. Kan legge til at dette er change str. Andre steder kan jeg bruke D. Anonymous poster hash: fbd52...c9f
Elsker livet Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Ser man på guiden til kappahl f.eks og vanligvis bruker 85 A kan man prøve f.eks 70D istedet (de fleste bruker visstnok for stor omkrets) og da vil cupene være like store. Da har man plutselig gått fra en A cup til en D cup på 3 min og uten silikon. http://www.kappahl.no/category/estore/artiklar/dame/guides/bhguide/storrelsesguide/
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde nok syntes det var flaut med synlige kosmetiske inngrep (som ikke er gjort for å bedre den fysiske helsen) - da fordi jeg ikke vil oppfattes som en overfladisk person. Anonymous poster hash: 4bf9c...432
ærlig talt Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Jeg barer lurer på når dere snakker om cuper, er en a cup en a cup? For jeg vet rett og slett ikke hvilken cup jeg bruker, jeg må prøve meg frem til hva som er behagelig. Jeg kan f.eks bruke 90 E om det er lite utvalg, men foretrekker å bruke 80 i omkrets å då må jeg opp noen cuper for at det skal bli plass til puppene. En cup er ikke en cup. Går du opp i omkrets, må du ned i cup. Jeg bruker f. eks (i følge change) 70 H, men siden jeg synes de klemmer i flesket, går jeg opp i omkrets til 75. Og da må jeg ned i cup til G.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Nei det synes jeg ikke er flaut. Jeg kjenner flere som har tatt silikon.min mor tok det etter brystkreft. En venninne av meg tok det etter mange år som anorektiker. En tredje jeg kjenner tok det fordi hun alltid har vært flat som en pannekake. En fjerde jeg kjenner tok det etter tre barn og puppene var som lefser. Jeg bryr meg ikke og synes alle kan gjøre som de vil. Jeg hadde aldri kommentert en kollega dersom jeg plutselig så at hun hadde fått større bryster. Jeg hadde heller aldri tenkt negativt eller snakket om det bak hennes rygg. Anonymous poster hash: 68fd3...f29
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Takk for mange svar. Jeg kunne godt ha lagt mer enn det jeg bestemte meg for sa kirurgen da jeg var på konsultasjon, har kroppsbygning til det. Men jeg ønsker meg ikke store pupper, håper på et naturlig resultat. Vet at det kommer til å bli snakket om meg enkelte steder men det får jeg bare tåle. Gleder meg til å handle klær som sitter pent, og gå på stranda uten å skjemmes. HI Anonymous poster hash: 7134a...5ab
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Jeg skal legge inn silikon i neste uke. Ønsker ikke å annonsere det på jobb eller privat, men er jo vanskelig å holde hemmelig også av åpenbare grunner. Går fra A til C cup. Dere som har tatt silikon, var det flaut etterpå? Mange kommentarer? Anonymous poster hash: 7134a...5ab Det er det beste jeg har gjort i mitt liv.. La inn når jeg var 19 år, var allerede i et forhold og han ville ikke at jeg skulle men jeg gjorde det likevel. Etter det har jeg sluttet å være så opphengt i puppene mine hele tiden, jeg er bare åpen om det hvis noen spør eller det kommer opp. Er ikke flau over det, det er et valg jeg har tatt og det står jeg for. Folk får si hva de vil, for min del var det en god ting å gjøre... Ikke så mange kommentarer, men mange som har kommet og lurt på hvordan det var. Mange som har tatt det etter jeg fortalte hvordan det var med operasjon osv. Er faktisk ikke mange som vet det den dag i dag, har jo nye venner, går på ny skole og har ny kjæreste. Jeg er også av den oppfatning at ja, hvis det er noe som plager deg såpass mye som det plaget meg og man ikke kan trene seg til det så er det kanskje en ide å gjøre det.. Har aldri tatt noen andre inngrep, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det. Er ca. 6 år siden operasjonen! Anonymous poster hash: e99de...003
Pixy Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Gikk fra B til F-cup. Men greia er at jeg alltid har brukt polstrede bher. Så ingen har visst hvor små bryster jeg hadde. Hvis det hadde vært helt innlysende så hadde det muligens vært flaut. Vil jo ikke bli snakkis på jobben pga brystene f.eks Gikk du frivillig opp til F-cup?? Ooooj... Jeg er enormt glad for at mine har minket fra G-cup til DD. Så uendelig mye bedre for skuldrene og ryggen Synes ikke du skal være flau HI. Silikon kan være pent det. Så lenge det ikke er svære Linni-pupper på størrelse med en basketball Anonymous poster hash: dde08...cfe Ja det høres mye ut, men er ikke SÅ mye. Jeg har målt meg i undertøysbutikk og der fikk jeg vite at jeg skal bruke 70 E-F eller 65G. (Kommer jo litt ann på bh'en) Før silikonen så brukte jeg 75b. Da brukte jeg antagelig helt feil str. Hvis jeg skal beskrive str min så vil jeg heller fortalt at det er D cup.
MammantilNurket Skrevet 7. mars 2014 #21 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Jeg har en tidligere kollega: mager, spedbygget dame i siste halvdel av 40-årene, som fikk to nye ... veldig store "tvillinger" i løpet av sommerferien. Første dag etter ferien troppet hun opp i DYP utringning - det var like før man kunne se kjønnshårene hennes Damen gikk fra å nærmest ha fuglebryst til ... Grand Canyon. Vi sa ingenting og KJEMPET for å beholde øyekontakten. Så lenge overgangen ikke er mer dramatisk enn A til C tviler jeg på at noen kommer til å si noe. Er du litt diskret med tanke på antrekk er jeg sikker på at det kommer til å gå knirkefritt det kan faktisk hende at folk ikke legger merke til det. Lykke til med operasjonen! Endret 7. mars 2014 av MammantilNurket
mylittlecat Skrevet 7. mars 2014 #22 Skrevet 7. mars 2014 Jeg gikk med bh med innlegg og kotelett i, før jeg tok silikon. Så tror ikke det var noen som fikk det med seg. Jeg bruker nå 65H, men har ikke veldig store pupper, ingen tror jeg har silikon. Kan legge til at dette er change str. Andre steder kan jeg bruke D. Anonymous poster hash: fbd52...c9f Kotelett i bh-en?? 😱
Mother Gothel Skrevet 7. mars 2014 #23 Skrevet 7. mars 2014 Personlig skjønner jeg ikke at folk i det hele tatt vurderer å ta silikon. Jeg synes puppene bare er i veien, og det ble ikke bedre av at de gikk fra 75B til 80F etter en unge. Nå har lufta gått ut av puppene, men må fortsatt ha 80E til daukjøttet. Ruller de opp så godt det lar seg gjøre og smekker på en BH. Skal jeg vaske meg må jeg omtrent henge de over nakken.. Jeg kan, helt ærlig, holde oppe en 1,5 liters brusflaske under hver pupp. Jogging er uaktuelt. Det ender med at jeg blir slått i svime av mitt eget fettvev. Kunne heller tenke meg å ta bort en god del enn å legge på mer vekt. Men for all del, dette er bare meg, og jeg dømmer ikke de som tenker og gjør annerledes!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #24 Skrevet 7. mars 2014 Jeg synes personlig silikon er litt flaut i de aller fleste tilfeller(har man dog feks en pupp som er større enn den andre eller tennissokker etter amming er det en annen sak), men de:' jeg skal ta silikon for jeg vil at andre skal se på meg', er Kun flaut. Tror forøvrig også silikon er 'ut' nå, og at det er det naturlige som teller. Anonymous poster hash: 69d9f...f3a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #25 Skrevet 8. mars 2014 jeg gikk fra A til D i sommer & til tross for bikini & tranger topper har ingen uten om de 4 som vet det mærka noe til det. jeg kan fint kle meg litt avslørende av og til men ingen som har sakt eller stirra noe mer en vanlig så regner med at familie & venner ikke har mærka det. mannen er kjempe fornøyd & jeg føler meg kjempe fiin gikk helt random fra en liten c til a cup i fjor uten noen form for vekt tap eller noe & jeg knakk helt sammen.. ille nokk at jeg er like høy/lav som ei jente på 14-15 men jeg ville apsolutt ikke se ut som en på andre måter & når kusina mi på 12 hadde større pupper en meg fikk jeg nokk & bestillte time til konsultasjon. fikk oprasjons dato 2 mnd etter & er såå glad jeg gjorde det føler meg mye mer kvinnelig nå en før kan bruke str m i klær & kjøpe bh i voksen avdelingen! små hverdags gleder... Anonymous poster hash: 6a8c0...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå