Gå til innhold

Hvor bor Drammens overklasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om et område der det bor folk fra øvre klasse. Er ikke helt sikker på hvor. Men har en bekjent som bor der, hun er gift med en veldig rik mann, og de har et digert flott hus. Og hun prater en del om sine naboer, som høres rikere og finere ut enn henne. Og en av naboene har jevnlig besøk av de kongelige. Finere blir det vel kanskje ikke.

Selv bor jeg på Konnerud. Er en del store flotte hus og rike mennesker her. Men så er det og mye rekkehus her, med helt normale mennesker. Nå er barnet mitt 13 år, og det er en del merkepress. Og ikke sånn som levis og diesel, som var da jeg var tenåring. Nei, det er Channel, Dior osv.

Anonymous poster hash: b4d4d...618
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten til min svoger bor i nybyen. De har stort hus med port og svært innendørs basseng. Husene rundt der er vist sinnsykt fine....

Anonymous poster hash: 68f68...248

Skrevet

Syns du AB over her sa du var fra Oslo Vest jeg? Også er du halvt drammenser og fra Jar? 

Min far er fra Drammen, vokste opp på Jar og bor rett ved grensen til Bærum i Oslo. Var det vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: 6c19a...fce

Så du syns du har steget i gradene med andre ord? HeHe

Hvilke grader? Skjønner ikke helt poenget ditt.

Anonymous poster hash: 6c19a...fce

Du skriver som et menneske som tror du har blitt bedre enn andre pga. stedene du har bodd... Som h*n andre sier: Mindreverdighetskomplekser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...