Gå til innhold

170 cm høy - når se normal ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1.70, og har brede skuldre med smale hofter. Om jeg veier under 62 blir jeg beinete og alt for markert i ansiktet. 

Over 72 kg blir jeg litt lubben, men som andre sier varierer dette veldig. Min ramme kan ha noen kg, mens en spedbygd person vil se rund ut med samme vekt.

Anonymous poster hash: cc8dc...53e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.77 og veier 58 kg. Er slank, men ikke for tynn. Var to kg minder og DA begynte det å se sykelig ut. Det meste jeg har veid er 72 kg. Da hadde jeg et godt spekklag på hele kroppen. Smålubben, rett og slett!

Anonymous poster hash: 0323f...134

Skrevet

Jeg er 1.70 og ligger mellom 60 og 64, har aldri hatt en vekt i huset, men buksene passer)) er fornøyd med kroppen. Hverken for tykk eller tynn syns jeg

Skrevet

Fornøyd med vekten. .. Kroppen er det jo alltid noe en ikke blir fornøyd med)

Skrevet

Jeg er 170, veier 77 kilo. Jeg ser slank ut, men trives best når jeg ligger på rundt 70 kg. Jeg er avd en typen som vekten fordeler seg jevnt på kroppen når jeg legger på meg.

Jeg er veldig aktiv på fritiden og har mye muskler i lår og legger, tror det er derfor jeg veier så mye, for jeg ser som sagt slank ut.

Anonymous poster hash: ae75a...356

Skrevet

Jeg veier 54 kg og er 174 cm høy. Trener mye, og har mye muskler. Ser slank og veltrent ut, ikke for tynn. Ikke noe ekstra fett på rumpe og lår, men greit med muskler. Tynn-fet er ikke mye pekt, kom dere på trening jenter, og løft litt vekter!

Anonymous poster hash: 835fc...b30

Skrevet

Jeg nekter å tro du som mener du på ca 160 har bein som stikker ut på 52. Det er fordi fett er så akseptert på kvinner tydeligvis... På 52 er jeg ca perfekt. 170 høy. 50 blir på grensa.

Anonymous poster hash: f23c4...c19

Jeg har flere venninner som er mellom 158 og 162 høye. Selv er jeg 175 høy. Disse venninnene har bredere benbygning og en mer "rett opp og ned"-kroppsbygning enn det jeg har. Selv er jeg typisk timeglassfigur med veldig smal midje og rygg, men med pupper og rumpe. Jeg trives best når jeg veier ca 63 kg. Mine venninner ligger som regel mellom 57-63 kg. Disse venninnene har ikke noe ekstra på kroppen, de trener regelmessig, den ene har vært toppidrettsutøver og trener fremdeles langt over gjennomsnittet og er veldig aktiv og har ikke noe ekstra fett (men er selvfølgelig muskuløs).

Tyngden på benbygningen sies å ikke variere med mye fra "lett" til "grov/tung" benbygning, så det kan ikke forklare at de veier forholdsmessig mer enn meg - og likevel er slanke.

Jeg ser ut til å ha langt større rumpe enn disse har - men likevel går jeg inn i deres bukser hvis jeg prøver dem. De er langt bredere rundt ryggen enn det jeg er.

Så hvilken vekt som gjør den enkelte "slank" eller "normal" ut - det vil være veldig individuelt, mener jeg.

Anonymous poster hash: b993e...2d1

Skrevet

Jeg er 169 cm og gått ned fra 80 kg til 61 kg, folk sier jeg er veldig slank/tynn.

Skrevet

Når du har gått ned fra 80 til 61 har du gjort en kjempe jobb og de komplimerer deg men det vil ikke si du er tynn. Vært poster her før at folk sier til folk som har gått ned at nå er du veldig tynn f eks. Men det er jo fordi de har sett deg 20 kg tyngre at de nå sier tynn. Du er sikkert slank og fin men hadde du alltid veid 61 ville nok ingen kommentert hvor tynn du var. De ser jo forskjellene derfor kommer komplimentene. Og igjen good job :)

Anonymous poster hash: f23c4...c19

Skrevet

Synes enkelte har et veldig forvrengt kroppsbilde her inne. Jeg er 163 og kan aldri huske jeg har veid under 62 kg. Tror jeg var 62 da jeg var 13, atletisk og smal i fjeset. Da jeg var 16 var jeg 69 kg. Og på lik linje som de over 170 og nede på noen-og-femti.

Synes folk burde være veldig forsiktig med å si at andre er store, for det trenger rett og slett ikke være fakta.

Etter graviditet nå, er målet mitt å være under 70 kg, og da sier jeg meg superfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...