Gå til innhold

herre fred,hva er det med dette no "annet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke problemet.

Han spiser egg, kjøtt, grønnsaker og smoothie, jo! Det er jo helt supert!

Kan hende han spiser litt lite, synes du, men han spiser i det minste veldig variert og sunt. Regner med han drikker litt melk også.

Så senk skuldrene.

Anonymous poster hash: e8061...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er definnitivt ikke bare jeg som mener han har det bedre med medisiner,skole,han selv og øvrig fam mener det og.

Fra vi startet utredning,for over halvannet år siden har vi prøvd kostomlegging og div andre tiltak.

Jada han spiser veldig variert og sunt. Sikkert bare jeg som overreagerer litt siden han siden jul har gått ned 3 kilo..

Satser på at det går seg til:-)

Skrevet

Synes folk som ikke kan noe om medisin kan la være å svare. Møte ADHD-barn der de er? Forstår hva du sier, men jeg fikk medisin alt for sent. Og resultatet var ikke noe bra! Først ble jeg innesluttet fordi jeg fikk for første gang lov til å kjenne på tankene mine, og plassere dem. Ble deprimert av å forstå at hadde jeg fått medisin litt tidligere, hadde jeg hatt fagbrevet.

Nå husker jeg ikke helt hva du skrev i HI, siden jeg ble så fokusert på dette. Men middag litt senere er ikke så dumt. I tillegg får guttene da gjort leksene sine ferdig før mat. Så slipper de å tenke på det etterpå. Lillebror kan jo få mellommåltid, storebror også om han vil. Begynte han nylig på medisin? For mange går jo ned i begynnelsen, før det stabiliserer seg. Da jeg gikk ned i svangerskapet, sa lege til meg at mannen min skulle gjemme litt olje inn i maten min. I youghurt og supper, slik at jeg fikk mer i meg. Kjøp inn nøtter også :-)

Skrevet

Ja lett å uttale seg når man ikke kan mye om adhd og medisin.. vi tester middagen senere på kvelden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...