humlemamma Skrevet 3. april 2014 #26 Skrevet 3. april 2014 Jeg ville droppet alt dilldall om kvelden jeg! En som går i 3.klasse nå blir ni år i løpet av året, synging og lesing kan foregå på stua og ikke i senga. Her måtte vi også droppe bok om kvelden, alt av aktivitet i senga som lesing eller snakking med lyset på gjorde henne våken. Datteren min har leggetid klokken 21. Kveldsmat 20.30, tannpuss 20.55, i seng stort sett fem over ni. Da slukkes lyset, og det er det. Og synes leggetiden du har på henne er helt grei, er da ikke naturlig å putte unger som er så store i seng før 20. Hadde du bare fått leggetiden til å bli leggetid, og ikke kosetid, så tror jeg du hadde løst mye.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #27 Skrevet 3. april 2014 Jeg følger den "regelen" en skrev om lenger her oppe, fra helsestasjonen. Har en 3.klassing som legger seg kl 20 og en 6.klassing som legger seg kl 20.45. Dette er tidspunktene de skal være i seng. Noen dager hender det selvfølgelig at det blir senere, men ikke så veldig mye. Når de er i seng, får de lov til å lese litt feks, så slukker de lyset selv etterhvert. Funker fint, og de er stort sett opplagte om morgenen. Nå er det jo sånn at alle mennesker har forskjellig søvnbehov, også barn. Synes uansett det høres ut som om det er mye "styr" på leggerutinene til HI... Anonymous poster hash: 9eb7a...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå