Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. mars 2014 #26 Skrevet 6. mars 2014 Jeg er helt enig i at man kan motivere til å bruke andre kostymer, men hvis det er veldig viktig for dem å være prinsesser, så må de gjerne få være det for min del. Det er neppe utslagsgivende for deres yrkesvalg eller livsførsel i voksen alder uansett tenker jeg... Jeg har alltid vært mer en guttejente, hatt flest guttevenner og ikke vært redd for å gå mot strømmen. Har aldri vært prinsesse på karneval, men troll, spøkelse og Pippi, er hva jeg kan huske...jeg var en sånn jente som "demonstrerte" mot jentejentene ved å perle med bare brune og svarte perler, bare fordi det var "guttefarger". Og vet dere hva? Jeg ønsker ikke det for min lille datter. Hun skal få være akkurat slik hun vil, og blir hun en liten prinsesse på karneval, så må hun gjerne få være det. Så lenge hun har gode venner og ikke føler seg utenfor, for det gjorde nemlig jeg, selv om jeg aldri viste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå