GÃ¥ til innhold

Uff var dette dumt😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flaks at 9-Ã¥ringen din er ekstremt liten

Anonymous poster hash: b0dba...51a

Ekstremt liten? Er da ikke det! Min gutt som blir ni i år er 135 høy og veier 25 kilo. Han er ikke liten.

Anonymous poster hash: 3d7d5...cc6

135 er vel litt kort på en 9 åring, men guttene er vel ofte et hode kortere enn jentene i den alderen :)

Anonymous poster hash: 648d3...eed

Gjennomsnittet for gutter på 9 år er 136, så han er nok ikke kort :) han er litt over snittet for sin alder.

Gjennomsnittet for jenter på 9 år er 135.

Ok :). Jenta mi er 140, og flere jenter i klassa er lengre enn henne, så derfor jeg trodde 135 var litt lite :).

Det er ganske stor forskjell på barna i klassen her. Noen er jo kjempehøye synes jeg :P noen igjen er veldig lave.

Tror ikke gutten min blir så lang da, er ikke mange i familien som er høye. Alle damene er 160 og mennene kanskje i overkant av 170..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 9 årige jente er stor og veldig kraftig/lubben fra topp til tå. Alltid vært slik. Hun veier 40kg. Så jeg syns nok 28 er litt lite. Sikkert mer passelig vekt men ;)

Oi, det var mye!!!!

Anonymous poster hash: 2d966...f16

Jeg veide 35 i en alder av 9-10, og jeg var syltynn (skikkelig beinrangel). Det kommer vel an på hvordan man er bygd.

Anonymous poster hash: 88d3c...0db

Da må du vel ha vært ganske høy da?

Jeg er 168 nå, og vokste endel fra jeg var 8-12 (var 168 da jeg var 14, og har ikke vokst i høyden siden da), så jeg vet ikke hvor høy jeg kan ha vært. Jeg var høyere enn alle gutta i klassen, husker jeg, men synes ikke jeg var så mye høyere enn de fleste jentene. Et par var lave, men det var også flere som var på omtrent samme høyde som meg. 

Anonymous poster hash: 88d3c...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...