Gå til innhold

Får dere orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk godt sagt Annie d61.Signerer denne!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjappest med vibrator, gubben er veldig flink til å slikke. Kan telle på en hånd de gangene jeg har kommet av penetrering. Liker ikke de like godt.

Skrevet

Jeg får kun orgasme om jeg stimulerer selv samtidig. Skulle gjerne hatt en G punkt orgasme, det har jeg aldri hatt.. Dere som har fått orgasme her, har det vært G punkt orgasme eller ved stimuli av klitoris? Og hva er forskjellen på de to orgasmene, altså følelsesmessig?

Anonymous poster hash: dcef3...f29

Skrevet

Jeg får orgasme hvis han knuller meg og masserer klitten samridig (tar meg fra siden;) ellers kommer jeg hvis jeg bruker vibrator under sex, eller masserer meg selv under sex. Har en gang fått vaginal orgasme-med samme mann for sikkert 7 år siden-det skjedde aldri igjen.... får den beste orgasmen ved å bruke dusjstrålen;)

Anonymous poster hash: 5463c...c0b

Skrevet

Er det også slik at jo oftere man får orgasmer jo lenger tid vil det ta før man kommer etterhvert? Merket en tendens for en tid tilbake siden hvor jeg onanerte endel (var singel) tok det lenger og lenger tid før jeg kom..... Noen som vet?

Anonymous poster hash: dcef3...f29

Skrevet

Hallo. Er det virkelig slik at om man ikke får orgasme, så har man en mann som bare tenker på seg selv?

Jeg har aldri fått en orgasme i hele mitt lov. Jeg er 31. Jeg har en mann som gjør alt han kan for at jeg skal få det, men vi får det ikke til. Jeg har hatt flere partnere som ikke har klart det heller, og jeg klarer det ikke på egenhånd.

Ikke trykk meg enda lenger ned da.

Anonymous poster hash: 7c509...709

Skrevet

Jeg får ikke orgasme av kun penetrering. Men jeg får veldig lett klitorisorgasme :)

Mannen kan gi meg orgasme før selve samleiet, eller jeg masserer klitoris selv under samleiet. Siden mannen min har god kontroll på sin egen utløsning, kommer vi som oftest samtidig :)

Anonymous poster hash: b827f...21d
Skrevet

Fikk min første orgasme da jeg var 28 ved egen hjelp, hadde vaginale orgasmer før det og fikk dem da jeg sov og hadde erotiske drømmer, våknet av det. Nå får jeg det hver gang når klitoris stimuleres , jo mer jeg har sex jo lengre tid tar det før jeg får orgasme men oftes under 5 minutter. Tenker erotisk også når jeg får orgs.

Anonymous poster hash: d4810...fdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...