Gå til innhold

Får dere orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke før jeg treff han jeg er sammen med nå. Dvs ikke en alder av 32.

Har hatt rundt 20 sexpartnere inkl.ons.

Ikke på egen hånd hellet.

Hvordan har dere det?

Anonymous poster hash: 765a0...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller. ..

HI

Anonymous poster hash: 765a0...f82

Skrevet

Mange ganger, hver gang :) jeg er heldig og har en mann som er fantastisk i senga ;)

Skrevet

Oi.. Jo alltid. Fra andre samleie. Hva er vitsen med sex uten orgasme? 

Ikke slemt ment, men år ut og år inn? Tusen samleier uten å få noe igjen for det? Huff!!

Anonymous poster hash: c82c5...607
Skrevet

Mannen fikser det før/etter han er ferdig. Men har aldri fått det under samleie - hverken med mannen eller andre... Må være deilig! *drømme, drømme* 😍

Skrevet

Ved hjelp av klitorisstimulator kommer vi samtidig. Perfekt. Han kan også fingre/slikke meg til jeg kommer.

Anonymous poster hash: d08b9...aaf

Skrevet

Ja, har en mann som ikke bare tenker på seg selv, men som også tenker på meg når vi skal ha oss. Han mener at det er bra sex når vi kommer begge to. Tidligere kjærester og ons har kun tenkt på seg selv, tragisk. Har aldri hatt så bra sex som nå, føler meg veldig heldig som fant en så deilig mann :)

Anonymous poster hash: 324ed...c51

Skrevet

Jeg får ikke orgasme av bare kuk.

Men visst jeg slikker og fingrer så kommer jeg på under 5 minutt :P

Anonymous poster hash: d98b7...2ba
Skrevet

får det kun ved oralsex,ikke ved samleie.heldigvis har jeg en mann som vil gjerne gi meg orgasme hver gang vi har sex..!

Anonymous poster hash: c655a...159
Skrevet

Det er bare her inne at "alle" får orgasme under/kun ved samleie.

I det virkelige liv er det faktisk ikke så vanlig.

Anonymous poster hash: c1365...52e

Skrevet

Jeg får når jeg koser alene

Har fått to orgasmer med menn..

Anonymous poster hash: efa70...cde

Skrevet

har aldri fått orgasme av penetrering. Klitorisstimulering er det eneste som funker, og det tar egentlig ganske lang tid det også.

Skrevet

Jeg får ikke orgasme av bare kuk.

Men visst jeg slikker og fingrer så kommer jeg på under 5 minutt :P

Anonymous poster hash: d98b7...2ba

Hvis DU slikker og fingrer...?

*Prøver å se det for meg*

Anonymous poster hash: 774db...155

Skrevet

Jeg får alltid orgasme under samleie. Ofte har vi med oss en liten vibrator, da er det mye lettere :)

Skrevet

Jeg får bare orgasme når jeg onanerer..

Anonymous poster hash: a754e...7c0

Skrevet

Har fått orgasme så lenge jeg kan huske. Fra før jeg begynte på skolen. Og husker jeg dreiv og gned meg mot klatrestativet i friminuttene i 1. klasse til jeg fikk orgasme.

Anonymous poster hash: 89f29...4aa

Skrevet

Seriøst? 1 klasse?

Skrevet

Fikk min første orgasme i en alder av 24 år. På egenhånd. Trodde jeg hadde fått det i alle år :P Jeg må stimulere klitoris og det hadde jeg (eller noen tidligere partner) aldri tenkt på. 

Nå får jeg det stortsett hver gang, men det er fortsatt litt irritasjonsmoment for kjæresten er så fokusert på at jeg skal få det, og hvis jeg konsentrerer meg for mye om å få det, så går det ikke.. 

Kan f.eks ikke få det når jeg rir enda. Så han må alltid jobbe for det. 

Men håper det går etterhvert :) 

Anonymous poster hash: 0a767...441
Skrevet

Får orgasme av å onanere for meg selv. Hvis mannen fingrer meg, eller jeg rir han. Får veldig sjelden orgasme i misjonæren eller doggy. Beste orgasmen gir jeg meg selv med hånddusjen.

Anonymous poster hash: e6d9c...fa7

Skrevet

Får ikke orgasme ved penetrering. Har aldri skjedd. Ikke noe problem for meg.

Det som gir meg orgasme er : vibrator alene eller som en del av sexleken, at han slikker meg eller fingrer. ;)

Anonymous poster hash: 661a3...985

Skrevet

Samboeren er flink til å gi meg orgasme hver gang. Ikke ved samleie men ved slikking og fingring. Sist fortsatte orgasmen mens vi hadde samleie;-)

Anonymous poster hash: 799d1...41a

Skrevet

Seriøst? 1 klasse?

Ja? Er det så unormalt. Jeg onanerte også fra den alderen.

Anonymous poster hash: a965a...ba8

Skrevet

Omtrent hver gang, men da ved stimulering av klitoris. Før fikk jeg nesten aldri, torde ikke slippe meg løs.

Anonymous poster hash: 14a06...00a

Skrevet

Ja, jeg får lett orgasme, og igrunn kan jeg bestemme selv når jeg vil ha det. For min del er det bare å ta litt styringen og vinkle kroppen mot hans på "riktig" måte slik at underlivet blir stimulert. Det eneste som ikke funker er kaninvarianten, med høyt tempo inn og ut (som han jo gjerne foretrekker...). Ved slikking osv. kan det ta litt tid ettersom teknikken hans ikke alltid er 100 % slik som jeg ønsker der og da, må konsentrere meg litt.

Hender ofte at jeg får orgasme i søvne også. 

Mitt tips til dere som ikke får orgasmer er å ta styringen. Det er ikke partneren som skal "gi" dere orgasme, det er det dere som skal gi dere selv (i samspill med sexpartneren, selvsagt, men han (hun) vet jo ikke akkurat hvilke knapper som skal trykkes på i hvilket øyeblikk. Blyghet og skamfølelse over å være en seksuelt våken og nytende kvinne må en legge igjen utenfor senga!

Anonymous poster hash: 4f49d...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...