Gå til innhold

Hadde du blitt skeptisk hvis du hadde funnet ut at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh yes! Hadde tenkt utro drittsekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg hadde ikke blitt skeptisk. Jeg hadde blitt RASENDE og konfrontert ham snarest.

Ikke greit med mindre den kvinnlige kollegaen er en bælfeit traktorlesbe på 65 år.

jeg hadde muligens sett på det som verre dersom mannen min var utro mef en bælfeit trakrorlesbe på 65 ;-)
Kan hende han betrakter henne som en slags farsfigur? :)

meget mulig... bonding and healing...

Skrevet

Jeg håper han fikk så øra flagra av sjefen sin, så umoralsk går det da virkelig ikke an å være at man går med på noe sånt for sine ansatte.

Hva mannen gjelder, det er selvsagt ikke på noe plan greit. Om jeg hadde hatt en mann som var så til de grader dum i hue hadde jeg gått tvert!

Anonymous poster hash: b27b1...080
Skrevet

Nei. Jeg hadde ikke blitt skeptisk. Jeg hadde blitt RASENDE og konfrontert ham snarest.

Ikke greit med mindre den kvinnlige kollegaen er en bælfeit traktorlesbe på 65 år.

Synes du traktorlesbe er ett greit ord å bruke? Jeg ville kalt det rasitiskt. Fin å grei skal du være, men du er jo så høy på deg selv at du ser sikkert ikke selv hvordan du framstiller deg selv og ser ned på andre

Anonymous poster hash: bdf61...8bf

Skrevet

Har mannen din spurt sjefen om dette og senere fortalt det til deg? Om det så hadde vært ei " bælfeit traktor lesbe" hadde ikke det gjort saken noe bedre! Hvilken grunn overhode skulle han ha for å komme med ett spesifikk ønske om å ligge på samme rom som en kvinnelig kollega? Utenom den ENE grunnen som her er ÅPENBAR!

Anonymous poster hash: 9c0c5...bc2

Skrevet

Da hadde jeg blitt ganske sjokert, både over mannen, sjefen og at de i det etatt delte rom med noen.

Anonymous poster hash: 4f5ce...776
Skrevet

Et typisk tegn på utroskap er at han nevner denne kvinnen i samtaler han har med deg. Har lest et sted at om man finner ut at partneren er utro så er det lett å finne ut med hvem på å huske hvem han har fortalt deg om fra eks jobben

Anonymous poster hash: 13df1...369
Skrevet

Et typisk tegn på utroskap er at han nevner denne kvinnen i samtaler han har med deg. Har lest et sted at om man finner ut at partneren er utro så er det lett å finne ut med hvem på å huske hvem han har fortalt deg om fra eks jobben

Anonymous poster hash: 13df1...369

Det er ikke et tegn på at det foregår utroskap, det er et tegn på forelskelse.

Anonymous poster hash: 0e49b...112

Skrevet

Synes du traktorlesbe er ett greit ord å bruke? Jeg ville kalt det rasitiskt. Fin å grei skal du være, men du er jo så høy på deg selv at du ser sikkert ikke selv hvordan du framstiller deg selv og ser ned på andre

Anonymous poster hash: bdf61...8bf

"Den som kun tar spøk for spøk,

og alvor kun alvorlig,

han og hun har faktisk fattet

begge deler dårlig."

Skrevet

Da hadde jeg blitt rasegal, ikke skeptisk, og sett på det som bevis for utroskap. Kan ikke skjønne hva begrunnelsen ellers skulle vært.

Er dette en hypotetisk problemstilling, eller har du opplevd det, HI?

Anonymous poster hash: 5a881...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...