Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Mannen din spesifikt hadde bedt sjefen om å få bo på rom med en god kvinnelig kollega på jobbreise? Anonymous poster hash: 3da9f...643
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Ja, veldig. Anonymous poster hash: 9c3c6...d37
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg hadde hvertfall ikke likt det! Om jeg ikke hadde tilta... Anonymous poster hash: 8c233...d9c
Preggie Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Eh, ja! Det hadde jeg IKKE godtatt! Hvordan fant du det ut?
LeTwinsA Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hadde kommet ant på alternativene han hadde å dele med
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Da hadde jeg automatisk tenkt utroskap. Det er svært uvanlig at kollegaer av motsatt kjønn deler hotellrom, har jobbet 4 forskjellige steder og har faktisk opplevd slikt kun en gang, men disse kollegaene var gift med hverandre. At han ber om å overnatte i samme rom som en bestemt kvinne sier sitt. Anonymous poster hash: 3a48c...57c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Eh, ja. Kan aldri tenke meg noen grunn til at han skulle ville det, forresten. Anonymous poster hash: 8121d...fa4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Da hadde jeg automatisk tenkt utroskap. Det er svært uvanlig at kollegaer av motsatt kjønn deler hotellrom, har jobbet 4 forskjellige steder og har faktisk opplevd slikt kun en gang, men disse kollegaene var gift med hverandre. At han ber om å overnatte i samme rom som en bestemt kvinne sier sitt. Anonymous poster hash: 3a48c...57c Glemte å tilføye at ifølge statistikk så skjer det svært mange sidesprang på personalsamlinger og julebord, så det i kombinasjon med sterkt ønske om å overnatte med en annen kvinne hadde vært nok til å revurdere hele mannen. Anonymous poster hash: 3a48c...57c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 er det "lov" da?at mannlig og kvinnelig kollega kan dele rom? trodde man hadde krav på egenrom jeg ..? Men for å svare deg: SELVSAGT hadde jeg vært skeptisk!eller ikke bare skeptisk,utrolig sint om jeg hadde funnet det ut! Anonymous poster hash: 58936...d4a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Skeptisk er ikke det rette ordet, jeg hadde blitt lynende forbanna!!!! Er ikke noe å være skeptisk over, roper utroskap lang vei!!! Er dette ei lesbisk husredd dame som er livredd for at gal x skal komme etter, så hadde det kanskje vært greit, men fortsatt like forbanna. Anonymous poster hash: 7c919...f4d
MammantilNurket Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Nei. Jeg hadde ikke blitt skeptisk. Jeg hadde blitt RASENDE og konfrontert ham snarest. Ikke greit med mindre den kvinnlige kollegaen er en bælfeit traktorlesbe på 65 år.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Hæ?!?! Det er jo helt uhørt. Selvsagt skal han ikke dele rom med en dame! Anonymous poster hash: bf8a3...3db
skjotta Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Nei. Jeg hadde ikke blitt skeptisk. Jeg hadde blitt RASENDE og konfrontert ham snarest. Ikke greit med mindre den kvinnlige kollegaen er en bælfeit traktorlesbe på 65 år. jeg hadde muligens sett på det som verre dersom mannen min var utro mef en bælfeit trakrorlesbe på 65 ;-)
MammantilNurket Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Nei. Jeg hadde ikke blitt skeptisk. Jeg hadde blitt RASENDE og konfrontert ham snarest. Ikke greit med mindre den kvinnlige kollegaen er en bælfeit traktorlesbe på 65 år. jeg hadde muligens sett på det som verre dersom mannen min var utro mef en bælfeit trakrorlesbe på 65 ;-)Kan hende han betrakter henne som en slags farsfigur?
Salomine Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Hadde blitt kvalm og forbannet av hele mannen. Hvem spør sjefen om sånt da? Ikke bare er det utroskap på gang , men han demonstrerer det for alle.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Jeg hadde blitt rasende. Steik forbanna og ikke lett å få i godlune igjen. Anonymous poster hash: 9766b...3f3
shewolf Skrevet 5. mars 2014 #21 Skrevet 5. mars 2014 Hadde blitt rasende... Uff.. føler for deg Håper du finner ut at det ikke er noe. Lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #23 Skrevet 5. mars 2014 Har mannen din spurt sjefen om dette? Hvordan i all verden fikk du greie på det? Anonymous poster hash: 6d84d...d86
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mars 2014 #24 Skrevet 5. mars 2014 Jeg kan ikke en gang se for meg at mannen min hadde kunnet være så dum.
O`Neill Skrevet 5. mars 2014 #25 Skrevet 5. mars 2014 Han hadde ikke lenger vært mannen min da den handlingen i seg selv sier at det ligger mer i det enn at den dama er en venn... Hun måtte isåfall ha vært om at jeg hadde syntes det hadde vært greit ... som ei så fint sa det lenger opp her...vært ei bælfeit traktorlesbe på over 60..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå