Gå til innhold

Syns du Triana Iglesias er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig:) synes også hun passer til tatoveringene jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun er blodharry. Hun kunne vært pen om hun hadde vært mer naturlig.

Anonymous poster hash: 23190...1a2

Skrevet

Jeg liker forresten Else koss furuseth mye bedre!;)

Anonymous poster hash: 23190...1a2

Skrevet

Jeg synes ikke hun er pen. Hjelper selvfølgelig ikke at hun fremstår som stokk idiot heller.

Skrevet

Selvfølgelig er hun pen. Hun er symmetrisk, har estetisk tiltalende trekk og legger mye arbeid i utseendet sitt.

Heldigvis er smaken som baken både for menn og kvinner, så vi andre, mindre "universellt tiltalende" også er den vakreste for noen.

Skrevet

Jeg hadde iallefall ikke hatt noe imot å se ut som henne. ;) Men jeg hadde nok droppet tattisene. :P

Skrevet

Hun er langt over gjennomsnittet selvom hun ikke er min type

Anonymous poster hash: d9df5...a3f
Skrevet

Kanskje hun et pen naturlig, men med alle de absurde utrykkene og all sminke + tattoveringer synes jeg hun ser helt merkelig ut. Synes også hun er ganske vulgær. Jeg kan vel komme på i hvert fall 100-150 personer jeg kjenner som jeg synes er mye vakrere. Men smaken er som baken ;-)

Anonymous poster hash: 44540...6d4

Skrevet

syntes hun er pen men liker ikke paradise delen av livet hennes. men tattoveringene syntes jeg er awesome! selv er jeg ikke fan av americana stilen men har masse tattoos & elsker dem. hva som ligger bak tatoveringene vet ikke vi andre 100% sikkert & da blir det feil å dømme henne for dem syntes jeg. 5 av mine tattoos er til minne om et dødt familie medlem som betydde masse for meg samt en kjæreste som døde av diabetes rett etter han feiret et år rus fri. en tattoo kan bety så mye, eller bare være en tilfeldig valgt tegning for de den er pen eller moderne akkuratt da & det er de man angrer på. mine tattoos er en del av meg, & jeg kommer aldri til å angre på dem :)

Anonymous poster hash: cd96d...8c6
Skrevet

Hadde hun fjerna føflekken i ansiktet, ja veldig pen. Men den flekken ødelegger hele ansiktet hennes syns jeg

For en merkelig ting å si.

Anonymous poster hash: 4f012...49a

Skrevet

Hadde hun fjerna føflekken i ansiktet, ja veldig pen. Men den flekken ødelegger hele ansiktet hennes syns jeg

For en merkelig ting å si.

Anonymous poster hash: 4f012...49a

Ja det ser litt rart ut når jeg leser det selv:P 

Men at hun ville vært penere uten, det mener jeg . 

Skrevet

Nå har jeg sett henne både i hverdagsklær og usminket og jeg vil påstå at hun er penere og søtere enn gjennomsnittet. Veldig ujålete og naturlig pen faktisk. Og en sterk kontrast til den offentlige personen vi ser på tv og i blader. Dessuten er hun mye lavere enn hun virker :-)

Anonymous poster hash: 92fb1...868

Skrevet

Ja! Synes ikke hun virker vulgær heller. Mia Gundersen er vulgær. Yuck.

Anonymous poster hash: 74139...d22
Skrevet

Nei, hun er for grov i trekkene for min smak.

Liker best lyse jenter som ser litt sarte ut.

Anonymous poster hash: 7f703...504
Skrevet

Ja pen men enig med anonym over for mye sminke og tilgjorte ansiktsutrykk

, Marion Ravn som har samme farger er vakker og ser mer naturlig ut , dette gjelder også kroppen. Synes ikke silikonpupper som ser ut som sillilonpupper er pent.

Skrevet

De blodharry tættisene ødelegger.

Skrevet

Hun er smellvakker, men jeg syntes nok hun er penere uten all den sminken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...