Gå til innhold

Syns du Triana Iglesias er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet mange menn syns det... syns hun ser litt vulgær ut, jeg. Men liker henne så godt, hun virker som en herlig og sprudlende person :)

Anonymous poster hash: e24ec...0eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men fin kropp. Virker dum.

Anonymous poster hash: d2ce9...aa4
Skrevet

Hun er pen, men ja kan se litt billig ut. Ikke en person jeg ville tatt seriøs, tatoveringene er kjempe stygge og Harry. De ødelegger hele kroppen hennes

Anonymous poster hash: a4af7...df5

Skrevet

Med unntak av tatoveringene syns jeg hun er supernydelig!

Anonymous poster hash: 16bac...ae7

Skrevet

Ja. Hun er ikke den største skjønnheten jeg har sett men hun er smashing med den brune huden, de nydelige øynene, tatoveringene og de knæsje kjolene.

Litt mer usikker på hvordan hun vil kle de tatoveringene om 30 år men det er en annen sak :)

Skrevet

Ja, veldig pen jente.

Skrevet

Ja, jeg synes hun er pen. Og jeg synes hun fremstår som en morsom og hyggelig jente også, hvis man ser bort fra alle assosiasjoner til Paradise osv.

Skrevet

Jaa, men fryktelig synd hun har ødelagt kroppen med de tatoveringene😳

Anonymous poster hash: da5f6...277

Skrevet

Javisst, hun har utrolig vakre øyne og et nydelig smil. Tatoveringene hennes synes jeg ikke noe om, men det er nå min mening. :)

Skrevet

Eg syns ho har eit kult visuellt utrykk og verkar sprudlande. Det eg ikkje likar er objektifiseringa av kvinner som ho er ein representant for. 

Skrevet

Nei, slett ikke pen. Men definitivt sexy, selv om hun heller en smule mot vulgær/billig/trashy.

Anonymous poster hash: 16574...7fa
Skrevet

Fantastisk flott - med kroppen dekket. Liker ikke de tatoeringene, taaaacky...

Anonymous poster hash: db6d8...459
Skrevet

Jeg har møtt henne et par ganger for en haug av år siden og hun var ihvertfall sprudlende og morsom da. Og dum er hun definitivt ikke.

Synes absolutt hun har utseende med seg :)

Skrevet

Absolutt pen, men veldig tilgjort med mange rare fakter og for mye sminke. Jeg synes at Marion Ravn, som egentlig ikke er så veldig annerledes utseendemessig, er uendelig mye vakrere. 

Anonymous poster hash: 9e217...bf1
Skrevet

Ja det synes jeg.

Skrevet

Ja, virker hyggelig og ser bra ut. Eneste jeg ikke liker er de Harry tattooene hun har på armen.

Anonymous poster hash: b8291...4a6

Skrevet

Pen ja. Tatoveringene er ikke så fine da..

Skrevet

Liker best Triana i Else Kåss Furuseth's versjon:-)

Skrevet

Hadde hun fjerna føflekken i ansiktet, ja veldig pen. Men den flekken ødelegger hele ansiktet hennes syns jeg

Skrevet

Jeg synes at den flekken bidrar sterkt til å gjøre helhetsinntrykket småvulgært.

Anonymous poster hash: 16574...7fa
Skrevet

Ja, hun er veldig pen.

Anonymous poster hash: 20c97...9a0
Skrevet

Veldig pen.

Anonymous poster hash: 70cbb...c4e
Skrevet

Ganske pen og veldig sexy, men enig med ei over her i at hun har en del rare fakter som ikke er så veldig sjarmerende :P

Skrevet (endret)

Enig med de fleste her, pen jente med grusomme tatoveringer.

Endret av Miamimom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...