Gå til innhold

Synes dere jeg er urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er på grunn av pengene så får du sette deg ned med budsjettet og vise han at dere faktisk har råd. 

Anonymous poster hash: 9dc31...c7d

Det har jeg allerede gjort.

Anonymous poster hash: af53c...50c

Hva er argumentet hans da? Hva går ferien deres ut over? Hvis den ikke går ut over noe spesielt så kan han jo ikke fortsette å argumentere med at det er pga penga

Anonymous poster hash: 9dc31...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke utover noe siden vi har lite lån, nøkternt forbruk og god stabil økonomi... Tror bare han vil være vanskelig og at han rett og slett ikke unner oss dette... I dag sa han at han ville bruke 50 000 kroner på overhaling på båten... Så pengene er IKKE problemet. Argumentet med eldste er ikke relevant for er enige med dere i at om jeg skal dra forutsetter det at hun får fri...

Skrevet

Noe skurrer fortsatt her :ol:  :sjokolade:

Skrevet

Ok. Vet ikke hva det skulle være? Noe spesielt du sikter til??

Skrevet

Nei men noe er rart i hele innlegget.

Skrevet

Ok... Merkelig at du ikke kan si hva som er merkelig...

Skrevet

Det høres ut som om dere er uenige om hva som er "god nok råd til å dra til syden". Det er det sjelden noe fasitsvar på. Vi har en del på konto, men liten inntekt. Vi tar oss ikke råd til ferie i år. Pengene skal stå der som sikkerhet, intill vi har en mer stabil og større inntekt.

Hvis dere er så uenig, så høres det nesten ut som om dere kanskje burde fordelt økonomien litt annerledes slik at dere har større del av pengene dere disponerer fritt selv, etter alle regninger og felles kostnader er betalt.

Anonymous poster hash: e5764...95c

Skrevet

Ok... Merkelig at du ikke kan si hva som er merkelig...

Det er bare at dette innlegget ligner på mange andre og etter en stund har mer og mer fakta kommet frem noe som har forandret alt, sier ikke at du har skrevet før men det virker som ett typisk "så synd det er på meg med den dumme mannen som ikke lar meg gjøre som jeg vill innlegg"!

Skrevet

Fra  nå av får dere ha like mye i lommepenger som dere kan gjøre med hva dere vil og da kan du spare opp til tur, men da kan ikke han heller bruke noe av fellespengene til noe han har lyst på.

Har han noen hobbyer som koster penger?

Anonymous poster hash: abf3e...983
Skrevet

Få med gubben også da, kan det hjelpe på? :)

Skrevet

Går ikke utover noe siden vi har lite lån, nøkternt forbruk og god stabil økonomi... Tror bare han vil være vanskelig og at han rett og slett ikke unner oss dette... I dag sa han at han ville bruke 50 000 kroner på overhaling på båten... Så pengene er IKKE problemet. Argumentet med eldste er ikke relevant for er enige med dere i at om jeg skal dra forutsetter det at hun får fri...

Selvfølgelig er det relevant all den tid det er mulig hun ikke får fri. Så er det liksom skolen sin skyld om hun ikke får blitt med... nei, dra når begge kan, eller ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 5b6b8...9e0

Skrevet

Selvfølgelig er det relevant all den tid det er mulig hun ikke får fri. Så er det liksom skolen sin skyld om hun ikke får blitt med... nei, dra når begge kan, eller ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 5b6b8...9e0

Skriver at vi bare kommer til å dra dersom hun får fri og kan bli med. HI

Skrevet

Helt uenig med HI og forstår mannen hennes veldig godt.

Når man er gift/samboer så drar man i samme retning. Man er enig om disponeringer av økonomi, fritid osv. Selv om man har råd til å ta en slik tur så er det MYE man heller kan disponere disse pengene på.

Først og fremst bruke pengene på noe som gagner HELE familien.

Tipper denne tråden hadde vært annerledes hvis HI beklaget seg over en mann som plutselig hadde bestemt at han trengte å rømme fra hverdagen uten å inkludere hele familien. :fy_fy:

Anonymous poster hash: bd1a4...b83
Skrevet

Helt uenig med HI og forstår mannen hennes veldig godt.

Når man er gift/samboer så drar man i samme retning. Man er enig om disponeringer av økonomi, fritid osv. Selv om man har råd til å ta en slik tur så er det MYE man heller kan disponere disse pengene på.

Først og fremst bruke pengene på noe som gagner HELE familien.

Tipper denne tråden hadde vært annerledes hvis HI beklaget seg over en mann som plutselig hadde bestemt at han trengte å rømme fra hverdagen uten å inkludere hele familien. :fy_fy:

Anonymous poster hash: bd1a4...b83

Hmm... Hadde vært enig med deg dersom pengene skulle gå til en venninnetur for mor, men her er det snakk om mor sammen med barna deres... Far for sin del liker ikke å reise til syden, men bruker mye penger på seg selv til hobbyer etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...