Monajenten Skrevet 5. mars 2014 #26 Skrevet 5. mars 2014 Nei. Nei. Tror jeg ser mer noenlunde normal ut nå i forhold til før jeg fikk barn. Har alltid sett ut som er drittunge, er 29 og må fortsatt vise bevis, men innbiller meg at jeg ser litt mer voksen ut nå.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #27 Skrevet 5. mars 2014 Nei. Nei. Tror jeg ser mer noenlunde normal ut nå i forhold til før jeg fikk barn. Har alltid sett ut som er drittunge, er 29 og må fortsatt vise bevis, men innbiller meg at jeg ser litt mer voksen ut nå. He he, jeg er snart 35 og må fortsatt vise bevis nesten hver gang jeg går på polet. Ikke at jeg kan fatte og begripe hvorfor, synes absolutt ikke jeg ser så ung ut. Anonymous poster hash: 6f071...4ee
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #29 Skrevet 5. mars 2014 1.ja, er ganske fornøyd med eget utseende 2. går det an å forandre seg så radikalt i ansiktet ved å få barn..? Anonymous poster hash: f3568...cc3
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #30 Skrevet 5. mars 2014 Tja, kommer an på dagen. Vet at mange andre synes jeg er pen, til og med veldig pen, og noen dager ser jeg det selv, mens andre føler jeg meg som et takras. Nå er det ganske lenge siden jeg fikk første barnet mitt, nesten 12 år siden, så det sier seg jo selv at jeg har eldes litt siden da, men er mest lik meg selv. Anonymous poster hash: a1aaf...a39
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #31 Skrevet 5. mars 2014 1.ja, er ganske fornøyd med eget utseende 2. går det an å forandre seg så radikalt i ansiktet ved å få barn..? Anonymous poster hash: f3568...cc3 For noen ja. Mange tåler ikke våkenetter, økte bekymringer, vektøkningen i svangerskapet osv og får varige endringer i ansiktet av det. Jeg vet om to stykker som ser helt annerledes ut etter å ha fått barn. Ser på bilder like før de ble gravide og nå når barna deres er 1 og 2 år gamle, og de er nesten ikke til å kjenne igjen! Men de fleste ser jo ganske like ut Anonymous poster hash: a1aaf...a39
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #32 Skrevet 5. mars 2014 Jeg var et skue som 18-åring, men ikke nå lenger. Det vil si, jeg kan fremdeles få lange blikk etter meg, men det krever en del innsats og en lang natts søvn i forkant. Anonymous poster hash: 7fa49...f20
Subwoofer Skrevet 5. mars 2014 #33 Skrevet 5. mars 2014 Jeg ser mer sliten ut etter jeg fikk ungen + at jeg har blitt tynnere i ansiktet -.-
rytme Skrevet 5. mars 2014 #35 Skrevet 5. mars 2014 Mer søt enn pen egentlig. Har nok aldri vært den peneste jenta i klassen / på puben / festen eller lignende. Ser egentlig ganske lik ut som før, men før var jeg flinkere å kle meg, ordne sminke, hår osv ordentlig. Nå er det et stykke lenger ned på prioriteringslisten, så resultatet er vel at jeg som oftest tok meg litt bedre ut før, ja. Men jeg kan se fin ut når jeg skal noe altså!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #36 Skrevet 5. mars 2014 tja.. med morratryne og høysåte-sveis ikke så veldig.. men etter en dusj, litt maskara og 2 kopper sterk kaffe - ikke så verst etter et par glass vin - helt nyyydelig (og sjarmerende, søt, vakker, flott, sexy..) Anonymous poster hash: 02283...3cd
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. mars 2014 #37 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har dessverre stått langt bak i køen da utseende ble delt ut. Og det gå ikke an å sminke over grove ansiktstrekk dessverre. Har blitt litt penere etter å ha fått barn, men styggere på magen på grunn av alle strekkmerker og hengehud det ikke går an å få vekk. Er slank og har fin figur, men hjelper ikke når ansiktet ikke ligner grisen.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #38 Skrevet 5. mars 2014 Ja, det er jeg:-) Nei, er faktisk penere nå, flere som sier jeg bare blir penere og penere. Anonymous poster hash: 06a7f...c96
PolentaGrøt Skrevet 5. mars 2014 #39 Skrevet 5. mars 2014 Kanskje litt søt en gang i blant, men føler egentlig at jeg er et takras. Ingen forskjell før/etter barn, men hadde et maskulint drag over ansiktet de gangene jeg var gravid.
Iiiiik Skrevet 5. mars 2014 #40 Skrevet 5. mars 2014 På en god dag er jeg fornøyd med meg selv, men de fleste dagene er eget utseende helt irrelevant. Pen er jeg nok aldri, men det hender jeg tenker at jeg er søt. Tror ikke det har endret seg nevneverdig siden jeg var barnløs, bortsett fra at jeg har blitt eldre da.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #41 Skrevet 5. mars 2014 Nei, jeg er overhodet ikke pen. Kroppen er grei nok, men ansiktet er ikke spesielt minneverdig, dessverre. Hater å se bilder av meg selv! Blir ikke bedre med årene, eller etter tre barn, heller. Anonymous poster hash: 9dd2c...b70
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #42 Skrevet 5. mars 2014 Ja, det er jeg. Og jeg har bare blitt bedre og bedre med årene. At jeg har barn og venter nr.2 nå har ikke påvirket min kropp på noe som helst vis. Jeg går vel heller mot strømmen, har blitt slankere i kroppen med årene og ansiktet har fått mer definerte trekk (blitt penere ). Anonymous poster hash: d1d7a...40f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #43 Skrevet 5. mars 2014 Noen dager. Anonymous poster hash: aaf85...7ff
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #44 Skrevet 5. mars 2014 Har egentlig aldri følt meg spesielt pen, og er en superbra kritiker til meg selv... Tror det kommer av at jeg hadde endel kviser i fjortenårsalderen. Men registrerer at jeg får positiv oppmerksomhet og får høre at jeg er pen. Noen dager synes jeg at jeg er riktig så fjong, mens andre dager synes jeg at jeg ser ut som et troll. Alle er vel noe penere akkurat i tidlig tjueårene når huden er så ung og frisk og man er slank som et siv, men får høre at jeg holder meg temmelig bra. Sikkert fordi jeg trener endel til vanlig og er opptatt av sunt kosthold. Registrerer at det ikke bare er selve ytre som gjør at man oppfattes som pen heller, for om man "slår på bryteren" Utstråling - så vil dette skinne igjennom og man blir oppfattet som penere, mer sosial etc. Anonymous poster hash: 0198e...108
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #45 Skrevet 5. mars 2014 Nope. Ser ut som ræva på en elg uten sminke. Med sminke ser jeg ut som ansiktet på elgen... Anonymous poster hash: a93ff...4f4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #46 Skrevet 5. mars 2014 Nei, jeg syns ikke jeg er pen. Føler vel heller at jeg er i fritt forfall! Ansiktet ser slitent ut, og magen blir aldri den samme etter to ks. Det kreves mye mer vedlikehold enn bare for få år siden. Grå hår, hud som bærer preg av år med våkenetter... Æsj! Anonymous poster hash: aeb64...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå