Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Og var du penere før du fikk barn? Anonymous poster hash: 2f1f9...496
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 1.Nei 2.Ja Anonymous poster hash: 4f78b...2a2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 ja og ja Anonymous poster hash: b6475...274
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 1.Tjah, kommer an på 2. Både og Anonymous poster hash: c6b89...6fb
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Ja, har alltid vært det Nei, nå er jeg 15kg lettere og hakket penere i kroppen. Anonymous poster hash: 67ad8...45a
Gjest lillehi Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Har det samme kjedelige trynet nå som før arvingen så dagens lys😃 men har iallfall ikke skremt noen enda👍
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Ja, og nei. Ganske lik før og etter. Anonymous poster hash: 105c1...be6
Line-mamma til to herlige Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 ikke nå, men syns jeg var ei penere jente før mann å barn:) de rundt meg mener at det er min mening, at jeg er samme jenta men blitt voksen....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Ja og nei. Syns jeg er penere nå. Anonymous poster hash: 2b786...c5d
MissMagica Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Ganske søt, middels pen. Var nok penere da jeg var litt yngre.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 ikke i utgangspunktet nei Uten sminke så ser jeg ut som er grå mus som ingen legger merket til. Men med litt sminke,sette opp håret og bevisst klesvalg så syns jeg at jeg blir pen ja. Merker også at da får jeg plutselig oppmerksomhet fra menn *husk anonymknappen* Anonymous poster hash: 1801d...3c9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Jeg ble penest først som 30 åring Midt mellom ungene. Anonymous poster hash: afb94...b3e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Både ja og nei. Synes jeg var mye penere før jeg fikk barn, slank, veltrent og dro menn som noe annet rart. Nå er jeg små feit og sliten. Men vet at jeg kan se bra ut nå. Er ikke mer enn 3 år siden, at jeg var slank, tok vare på utseende mitt og dro mannfolk. Og jeg jobber med saken, for ønsker ikke å la meg selv forfalle helt. Anonymous poster hash: c4953...3fe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 ja, det synes jeg egentlig at jeg er. Jeg er nok finere nå enn da jeg var yngre, men det kan skyldes utstråling og selvtillit.
valkyrien Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Nei, er ikke pen, har ganske maskuline trekk i tillegg til alt for mange kilo. Ser ut som jeg gjorde før barn.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Ja og ja. Jeg er overvektig, men synes jeg er pen fordi. ( men mange her inne vil nok se på meg som stygg og feit) Anonymous poster hash: 75ebe...e2d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 Synes jeg har begynt å eldes de siste par årene, jeg blir 35 nå. Ser veldig forskjell på bilder for eksempel. Synes ikke jeg er noe særlig pen lenger, men det er helt ok. Fikk masse oppmerksomhet før, så det behovet har blitt mer enn dekket. Savner det ikke i det hele tatt, da fokuset mitt er helt andre steder. Anonymous poster hash: 6f071...4ee
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 Jeg kan være råpen i ansiktet hvis jeg sminker meg korrekt, høres meget selvopptatt ut, men er naturlig søt med fine trekk og store, klare øyne og lekker munn, så med sminke får jeg et veldig dramatisk vakkert ansikt. Kroppen er på vei, men pupper og mage er forlengst blitt en tapt sak. Når jeg var 18 år hadde jeg tha body! Fin figur, slank men ikke for tynn og med runde, faste pupper... Akk som jeg savner det!!! Så barn og alder har herjet kroppen min -.- Anonymous poster hash: eaae2...a72
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #21 Skrevet 4. mars 2014 Og var du penere før du fikk barn? Anonymous poster hash: 2f1f9...496 1: Ikke pen, men gjennomsnittelig 1: Kroppen var bedre før. Huden(urenheter) i ansiktet er bedre nå. Anonymous poster hash: ac032...a6e
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2014 #22 Skrevet 4. mars 2014 Nei og nei. Jeg klatrer opp på en ok når jeg stasjer meg opp.
Virginia. Skrevet 5. mars 2014 #23 Skrevet 5. mars 2014 1. Hvis jeg pynter meg og gjør en innsats så kan jeg kanskje bli en 6,5 på en skala fra 1- 10. 2. Ja, var klart penere da jeg var yngre, før jeg fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #24 Skrevet 5. mars 2014 Ja, jeg har et pent ansikt men kroppen er ikke så pen lenger Jeg var penere før jeg fikk barn ja. Anonymous poster hash: 4e442...43b
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mars 2014 #25 Skrevet 5. mars 2014 Mjaeh, jeg synes jeg ser helt ordinær ut. Hverken spesielt stygg eller spesielt pen. Helt grei, liksom. Jeg ser nok også langt mer sliten og trøtt ut etter jeg fikk barn, og kroppen er dvaskere. Når jeg var 18-20 så jeg smashing ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå