Gå til innhold

Dere med buffer


Anbefalte innlegg

Skrevet

267 000.

 

Anonymous poster hash: be6f0...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg har ikke buffer fordi jeg og mannen betaler så mye bidrag at vi ikke har råd til hverken sparing, sydentur eller Tesla slik som den ene bidragsmottakeren har. BAre tenk på det du, det er egentlig pengene til barnets far du har spart opp. At aleneforeldre har råd til å spare betyr at de ikke bruker nok på barnet. 

 

Anonymous poster hash: 3ae69...d54

 

Ærlig talt, tror du ikke en buffer kommer barnet til gode om det skulle bli nødvendig? Et barn med skitne klær på grunn av ødelagt vaskemaskin, eller et barn med nudler til middag hver dag i en måned den dagen registerreima på bilen må byttes... Kan sikkert komme på hundre eksempler på hva slags situasjoner som kan skape uforutsette utgifter. (Og hva vet du egentlig om hvor mye bidrag denne alenemoren får fra barnefar??) Buffer er bra! Du har vært flink!

 

Anonymous poster hash: e1cec...80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...